kiinteistonhuoltoalan asiakaspalvelu

Kiinteistönhuoltoalan asiakaspalvelu

Kiinteistöhuollon asiakaspalvelu on vaativaa työtä. Palvelupyyntöjä tulee paljon, ja asiakkaiden tarpeisiin joudutaan vastaamaan myös viikonloppuisin, iltaisin sekä öisin.  

Erityisesti ongelmatilanteissa asiakaspalvelun nopea tavoitettavuus on tärkeää ja laatuvaatimukset korkealla. Hankalissa tilanteissa ammattitaitoinen asiakaspalvelu erottuu edukseen.  

Ulkoistettu asiakaspalvelu helpottaa kiinteistönhuollon asiakaspalvelun hallintaa

Ulkoistettu asiakaspalvelu helpottaa kiinteistöhuollon asiakaspalvelun hallintaa. Sen avulla voit varmistaa nopean tavoitettavuuden laajalla palveluajalla, kustannustehokkaasti ja ammattitaitoisesti. Myös 24/7-päivystys varmennetuilla yhteyksillä voidaan toteuttaa ulkoistettuna palveluna.

kiinteistonhuoltoalan asiakaspalvelu

Ulkoistettu asiakaspalvelu kiinteistöhuollolle pitää sisällään useita hyötyjä

  • Laajat palveluajat kustannustehokkaasti. Osittainen ulkoistus palvelee ruuhkahuippujen aikana tai virka-ajan ulkopuolella, tarvittaessa asiakaspalvelu palvelee jopa vuorokauden ympäri.
  • Nopea tavoitettavuus. Oman henkilöstön ei tarvitse päivystää puhelimen äärellä, kun yhteydenotot ohjataan ulkoistettuun asiakaspalveluun.
  • Hyvä palvelu. Ammattitaitoinen iloinen asiakaspalvelu takaa positiivisen asiakaskokemuksen.
  • Saumaton yhteistyö. Ulkoistettu asiakaspalvelu päivittää tiedot suoraan asiakashallintajärjestelmään (esim. Tampuuri).
  • Ammattitaitoinen palvelu. Tunnemme toimialan erityistarpeet ja alan järjestelmät.
  • Tekniset ratkaisut samalta luukulta. Sisaryhtiömme Line Carrierin kanssa voimme tarjota varmennetut yhteydet, yritysliittymät ja asiakaspalvelujärjestelmät.
kiinteistonhuoltoalan asiakaspalvelu

Laaja kokemus kiinteistönhuollon palvelutarpeista 

Me DialOk:lla olemme työskennelleet lukuisten kiinteistöalan yritysten asiakaspalvelun parissa. Tunnemme toimialan erityistarpeet sekä järjestelmät kuten Tampuurin.

Ammattitaitoinen asiakaspalveluhenkilöstömme on koulutettu hallitsemaan haastavatkin päivystystilanteet. Asiakaspalvelijoiden osaamisesta pidetään huoli säännöllisellä koulutuksella ja coachingilla.

Myös asiakaspalvelun tekniset ratkaisut voidaan toteuttaa osana ulkoistettua asiakaspalvelua. Sisaryhtiömme Line Carrier Oy on yritysten yhteydenpitoon erikoistunut teleoperaattori, jonka palveluista voidaan rakentaa yksilöllisiin tarpeisiin räätälöity kiinteistöhuollon palvelukokonaisuus.

Kruunuasunnot asiakastarina kuvituskuva

Ulkoistettu 24/7 huoltopäivystys – Case Kruunuasunnot

Ulkoistaminen helpottaa meidän työtämme ja kasvattaa asiakastyytyväisyyttä. Yhteistyö sujuu nopeasti ja tehokkaasti, kun asiakaspalveluagentit käyttävät Tampuuria suoraan DialOk:n vastauskeskuksessa.

Kruunuasunnot

Yritysmyyntimme auttaa mielellään!

Yritysmyyntimme auttaa mielellään kartoittamaan tilanteesi ja auttaa oikean räätälöidyn ratkaisun suunnittelussa. Täytä lomake ja myyjämme on sinuun pian yhteydessä.