Usein kysytyt kysymykset
Kokosimme yleisiä kysymyksiä yhdelle sivulle. Jos et löydä kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
- asiakaspalvelu@dialok.fi
- 09 5766 9870
- DialOk:n materiaalipankki kumppaneille löytyy Line Carrierin kumppanisivustolta
Miten yritykseni näkyy asiakaspalvelutyössä?
Tarjoaako DialOk operaattoripalveluita?
Miten ja millaista raportointia saan käytössä olevista palveluista?
Mikä on Diccas?
Mitkä laiteintegraatiot ovat mahdollisia?
Kuinka sitova palvelusopimus DialOk:n kanssa on?
Mitä palvelut maksavat?
Mitkä ovat palveluaikanne?
Millä kielillä palvelette?
Missä vastauskeskuksenne sijaitsevat?
Miten yritykseni näkyy asiakaspalvelutyössä?
Asiakasyritys näkyy palvelupolun jokaisessa kontaktipisteessä: puhelimeen vastatessa, äänensävyssä, toimintamalleissa, tuote- ja palvelutietämyksessä, asiakasprosessin kulussa sekä tavoitteiden täyttymisessä.
Palvelumalliimme kuuluu tiivis yhteistyö asiakasyrityksen kanssa. Yhteisten pelisääntöjen, asiakasyrityksen toimintatapojen määrittämisen sekä henkilöstömme kouluttamisen jälkeen säännöllinen yhteistyö DialOk:n ja asiakasyrityksen välillä varmistaa, että asiakaspalvelutyö palvelee oikeita strategisia tavoitteita.
Tarjoaako DialOk operaattoripalveluita?
DialOk tarjoaa operaattoripalveluita konsernin sisaryrityksen Line Carrierin kautta. Suosittelemme asiakkaillemme Line Carrierin teknisiä operaattoriratkaisuja. Line Carrierin yhdistyvät vaivattomasti DialOk:n palvelutuotteisiin. Myös muut operaattorit toimivat palvelujemme kanssa hyvin.
DialOk hallitsee asiakaspalveluliikennettä ja -kontakteja. Operaattori puolestaan hallitsee vastauskeskustemme ulkopuolisen tekniikan, ohjelmoinnit ja liittymäasiat.
Miten ja millaista raportointia saan palveluistanne?
Pidämme raportointia ja yhteistä kehitystyötä tärkeässä roolissa.
Vaihteenhoidon asiakkaillamme tarjoamme pääsyn raportointiportaaliin, jossa voi tarkastella kuluvan kuukauden raporttien lisäksi esimerkiksi vuosikoonteja, palvelutasototeumaa sekä kustannuspaikkaerittelyä. Ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkaillemme tarjoamme kuukausittaisen sähköisen raportin.
Raportointia seurataan säännöllisissä yhteisissä kehityspalavereissa Customer Managerin sekä DialOk:n ja asiakasyrityksen tiimin kanssa.
Mikä on Diccas?
Diccas on DialOk:n tarjoama portaali puhelinvaihteen niin sanottuun puhelinluetteloon eli kontakti- ja tilatietoihin. Asiakas voi Diccasissa ylläpitää myös itsenäisesti yrityksensä kontakteja.
Löydät Diccasin täältä, asiakas saa käyttäjätunnuksen ja salasanan kirjautumista varten.
Mitkä laiteintegraatiot ovat mahdollisia?
Asiakasyrityksillämme on pohjalla usein omia järjestelmiä. Pystymme integroimaan puhelujärjestelmiimme tilatieto- ja HR-liitännät.
Tarjoamme sisaryrityksemme Line Carrierin tekniset ratkaisut asiakasyritystemme käyttöön, jolloin yhteistyö ja toimivuus on huipussaan.
Integroimme
- Tilatietoliitännät: Teams, Outlook, Google kalenteri, Telia VIP, Line Carrier Mobiilivaihde
- HR-liitännät: MS AD, Sympa, Fonecta Totaali
- Kulunvalvonta
Kuinka sitova palvelusopimus DialOk:n kanssa on?
Palvelusopimuksemme ovat toistaiseksi voimassa olevia. Sopimuksemme taipuvat räätälöityyn ja tapauskohtaiseen ratkaisuun. Olemme aina valmiina mukautumaan liiketoimintasi muutoksiin ja kehittyviin tarpeisiin.
Asiakkaan kanssa sovitaan tapauskohtainen ja sopiva irtisanomisaika.
Mitä palvelut maksavat?
DialOk:n palvelut hinnoitellaan tapauskohtaisesti ja räätälöidysti. Hinnoittelu koostuu tapauskohtaisesti perustamis- ja kuukausikustannuksista sekä sopimuksen mukaan kappale- tai minuuttikohtaisesta hinnoittelusta. Laskutus on selkeää ja tiedät mistä maksat.
Palveluun kuuluu aina yksityiskohtainen perehtyminen asiakasyrityksen toimintatapoihin, tavoitteisiin sekä brändiin. DialOk:n Customer Success Managerit huolehtivat palvelun seurannasta ja asiakaskokemuksesta.
Seurantapalavereissa seuraamme yhdessä asiakasyrityksen kanssa toteutuneita tavoitteita ja tarpeellisia muutoksia. Henkilökuntaamme koulutetaan kumppanuuden aloittamisen lisäksi myös jatkossa tarpeen mukaisesti. Palvelu toteutetaan asiakasyrityksen kustannustoiveiden ja taloudellisten tavoitteiden mukaisesti.
Mitkä ovat palveluaikanne?
Kolme vastauskeskustamme toimivat Kuhmossa, Oulussa ja Turussa, joissa yli 140 asiakaspalvelun ammattilaista vastaavat kontaktien hoidosta.
Palvelemme 24/7. Monet palveluistamme (esimerkiksi vaihde ja ylivuoto) ovat haluttuja vaativampina ajankohtina ja kaikki palvelumme ovatkin laajennettavissa viikonlopuille tai ympärivuorokautiseen käyttöön.
Millä kielillä palvelette?
Asiakaspalvelijamme ovat koulutettuja toimimaan yrityksesi asiakkaiden odotusten mukaisesti myös monikielisesti. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Missä vastauskeskuksenne sijaitsevat?
Yli 130 ammattitaitoista asiakaspalvelijaamme toimivat kolmessa eri toimistossa; Oulussa, Turussa ja Kuhmossa. Kuhmon vastauskeskus on muuten DialOk:n vanhin – ja henkilöstökin se vaan tuntuu viihtyvän!