Asiakaspalvelua iloisella asenteella jo yli 20 vuotta
DialOk on yksi Suomen johtavia monikanavaisia asiakaspalveluratkaisuja tarjoava yritys.
Asiakkaiden palvelutottumukset ja odotukset ovat vuosien varrella muuttuneet yhä vaativammiksi. Hyvä asiakaskokemus on kilpailuetu, joka sitouttaa asiakkaat ja rakentaa yritykselle positiivista imagoa, joka kiirii kauas. Olemme aktiivisesti mukana trendien kehityksessä kohti ympärivuorokautista, monikanavaista ja myynnillisesti palvelevaa asiakaspalvelua, jota tehostetaan tekoälyn ja automaation avustuksella.
DialOk on osa SFG Yhtiöt -konsernia. Tutustu myös sisaryritykseemme Line Carrieriin!

Keitä me olemme?
Olemme monipuolinen joukko tyyppejä, joita yhdistää intohimoinen suhtautuminen hyvään asiakaspalveluun.
DialOk:n tiimiin ovat tervetulleita ihmiset monenlaisista taustoista – tärkeintä on asenne. Emme tyydy tavanomaiseen, vaan teemme joka päivä töitä sen eteen, että jokainen asiakaskohtaaminen olisi tavallista parempi.
Agenttien kattava koulutus ja räätälöity coaching on avainasemassa, jotta voimme onnistua työssämme päivittäin. Coachingin avulla asiakaspalvelutyöhön tulee varmuutta ja itseluottamusta, jonka avulla voimme tarjota asiakasyritystemme arvoihin sopivaa palvelua.
Miten voimme auttaa?
Parhaimmillaan ulkoistettu asiakaspalvelu on kuin osa yrityksen omaa tiimiä ja saumaton osa hyvän asiakaskokemuksen tuottamista. Olemme onnistuneet työssämme, kun loppuasiakas ei huomaa soittaneensa ulkoistettuun asiakaspalveluun.
Tavoitteemme on solmia asiakkaidemme kanssa pitkäkestoisia kumppanuuksia. Kokemuksesta tiedämme, että hyvällä vuorovaikutteisella yhteistyöllä saadaan aikaan parhaita tuloksia. Emme pelkää kertoa asiakkaillemme, jos jokin ei toimi, emmekä halua myydä palvelua, joka ei asiakkaillemme sovi.
Laadukas asiakaspalvelu on meille kunniasana ja ”miten voin auttaa?” on mottomme. Ollaan yhteyksissä!
Espoosta Turkuun ja Kuhmoon
Toimiiko ulkoistettu asiakaspalvelu jossain päin Välimeren aurinkorantoja? Ei suinkaan, vaan kotimaan kamaralla aurinkoisessa Turussa ja luonnonläheisessä Kuhmossa. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa.
Haluamme tukea ja työllistää suomalaista yhteiskuntaa ja maksaa veromme Suomeen. Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys.
Vastauskeskuksemme Turussa on toiminut vuodesta 2009. Vilkas opiskelijakaupunki houkuttelee nuorta, innokasta väkeä asiakaspalveluun.
Kuhmon toimipisteemme avattiin jo vuonna 2002 ja pitkäaikaisimmat asiakaspalvelun ammattilaiset ovat kuuluneet riveihimme jo yli 20 vuotta. DialOk on yksi Kuhmon kaupungin suurimmista työnantajista, ja Suomen erämaisimman kaupungin elinvoima on lähellä sydäntämme.
DialOk lukuina
Käsittelemme 2,3 miljoonaa kontaktia vuodessa.
Vastauskeskuksemme työllistävät yhteensä 110 työntekijää.
Keskimääräinen työsuhteen pituus on 5 vuotta, kun se alalla on keskimäärin noin 2 vuotta.
Henkilöstön keski-ikä on 35 vuotta ja naisten osuus henkilöstöstä on 68 %.
Henkilöstön työtyytyväisyyskyselyn 10 kohdan keskiarvo asteikolla 1-4 oli viime joulukuussa 3.62
Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys.
MISSIO
Mahdollistamme ihmisten väliset yhteydet ja keskustelun helposti ja rajoituksetta.
VISIO
Turvaamme monipuolisimmat ja toimivimmat yhteydenpitopalvelut vastuullisesti kaikille.
Ota yhteyttä meihin!
Asiakaspalvelu
Katuosoite
Oy DialOk Communications Finland
Keilaranta 1
02150 Espoo
DialOk Personal Oy (ent. Avaca Oy)
Ratapihankatu 53
20100 Turku
Laskutus
Oy DialOk Communications Finland
Verkkolaskuosoite: 003717098921
Operaattori: Maventa
Y-tunnus: 1709892-1
DialOk Personal Oy (ent. Avaca Oy)
Verkkolaskuosoite: 003722724202
Operaattori: Maventa
Y-tunnus: 2272420-2