Asiakaspalvelua iloisella asenteella jo yli 20 vuotta

DialOk on yksi Suomen johtavia monikanavaisia asiakaspalveluratkaisuja tarjoava yritys. 

Asiakkaiden palvelutottumukset ja odotukset ovat vuosien varrella muuttuneet yhä vaativammiksi. Hyvä asiakaskokemus on kilpailuetu, joka sitouttaa asiakkaat ja rakentaa yritykselle positiivista imagoa, joka kiirii kauas. Olemme aktiivisesti mukana trendien kehityksessä kohti ympärivuorokautista, monikanavaista ja myynnillisesti palvelevaa asiakaspalvelua, jota tehostetaan tekoälyn ja automaation avustuksella.

DialOk on osa SFG Yhtiöt -konsernia. Tutustu myös sisaryritykseemme Line Carrieriin!

DialOk toimisto

Keitä me olemme?

Olemme monipuolinen joukko tyyppejä, joita yhdistää intohimoinen suhtautuminen hyvään asiakaspalveluun.

DialOk:n tiimiin ovat tervetulleita ihmiset monenlaisista taustoista – tärkeintä on asenne. Emme tyydy tavanomaiseen, vaan teemme joka päivä töitä sen eteen, että jokainen asiakaskohtaaminen olisi tavallista parempi. 

Agenttien kattava koulutus ja räätälöity coaching on avainasemassa, jotta voimme onnistua työssämme päivittäin. Coachingin avulla asiakaspalvelutyöhön tulee varmuutta ja itseluottamusta, jonka avulla voimme tarjota asiakasyritystemme arvoihin sopivaa palvelua.

Miten voimme auttaa?

Parhaimmillaan ulkoistettu asiakaspalvelu on kuin osa yrityksen omaa tiimiä ja saumaton osa hyvän asiakaskokemuksen tuottamista. Olemme onnistuneet työssämme, kun loppuasiakas ei huomaa soittaneensa ulkoistettuun asiakaspalveluun. 

Tavoitteemme on solmia asiakkaidemme kanssa pitkäkestoisia kumppanuuksia. Kokemuksesta tiedämme, että hyvällä vuorovaikutteisella yhteistyöllä saadaan aikaan parhaita tuloksia. Emme pelkää kertoa asiakkaillemme, jos jokin ei toimi, emmekä halua myydä palvelua, joka ei asiakkaillemme sovi. 

Laadukas asiakaspalvelu on meille kunniasana ja ”miten voin auttaa?” on mottomme. Ollaan yhteyksissä!

Espoosta Turkuun ja Kuhmoon

Toimiiko ulkoistettu asiakaspalvelu jossain päin Välimeren aurinkorantoja? Ei suinkaan, vaan kotimaan kamaralla aurinkoisessa Turussa ja luonnonläheisessä Kuhmossa. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa.

Haluamme tukea ja työllistää suomalaista yhteiskuntaa ja maksaa veromme Suomeen. Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys.

Vastauskeskuksemme Turussa on toiminut vuodesta 2009. Vilkas opiskelijakaupunki houkuttelee nuorta, innokasta väkeä asiakaspalveluun. 

Kuhmon toimipisteemme avattiin jo vuonna 2002 ja pitkäaikaisimmat asiakaspalvelun ammattilaiset ovat kuuluneet riveihimme jo yli 20 vuotta. DialOk on yksi Kuhmon kaupungin suurimmista työnantajista, ja Suomen erämaisimman kaupungin elinvoima on lähellä sydäntämme.

DialOk lukuina

Käsittelemme 2,3 miljoonaa kontaktia vuodessa​. 
Vastauskeskuksemme työllistävät yhteensä 110 työntekijää.
Keskimääräinen työsuhteen pituus on 5 vuotta, kun se alalla on keskimäärin noin 2 vuotta.
Henkilöstön keski-ikä on 35 v​uotta ja naisten osuus henkilöstöstä on 68 %. 
Henkilöstön työtyytyväisyyskyselyn 10 kohdan keskiarvo asteikolla 1-4 oli viime joulukuussa 3.62
Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys.

MISSIO

Mahdollistamme ihmisten väliset yhteydet ja keskustelun helposti ja rajoituksetta.

VISIO

Turvaamme monipuolisimmat ja toimivimmat yhteydenpitopalvelut vastuullisesti kaikille.

Kauppalehti Menestyjät 2021
Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton merkki suomalaisesta palvelusta ja työstä.
Luotettava kumppani logo
suomen vahvimmat sertifikaatti

Ota yhteyttä meihin!

Myynti

myynti@dialok.fi

Täytä yhteydenottolomake ja otamme sinuun yhteyttä.

Katuosoite

Oy DialOk Communications Finland
Keilaranta 1
02150 Espoo

DialOk Personal Oy (ent. Avaca Oy)
Ratapihankatu 53
20100 Turku 


Laskutus

Oy DialOk Communications Finland
Verkkolaskuosoite: 003717098921
Operaattori: Maventa

Y-tunnus: 1709892-1

DialOk Personal Oy (ent. Avaca Oy)
Verkkolaskuosoite: 003722724202
Operaattori: Maventa

Y-tunnus: 2272420-2

Myynti ja markkinointi

Myynnin yhteinen sähköpostiosoite myynti@dialok.fi

Markku Salminen DialOk
Markku Salminen

Sales Manager

markku.salminen@dialok.fi

+358 40 048 5402

linkedin ikoni small 1
Joni Antosalo Line Carrier Oy
Joni Antosalo

Sales Manager

joni.antosalo@dialok.fi

+358 50 464 2418

linkedin ikoni
Veera Kujansuu
Veera Kujansuu

Marketing Manager

veera.kujansuu@dialok.fi

+358 457 884 3352

linkedin ikoni

Asiakkuudet

Asiakaspalvelun yhteinen sähköposti asiakaspalvelu@dialok.fi

Niina Tuohimaa, DialOk
Niina Tuohimaa

Senior Customer Success Manager

niina.tuohimaa@dialok.fi

+358 40 923 0533

linkedin ikoni small 1
Sanna Mylläri
Sanna Mylläri

Junior Customer Success Manager

sanna.myllari@dialok.fi

+358 45 788 50455

Marcell Rotan
Marcell Rotán

Junior Customer Success Manager

marcell.rotan@dialok.fi

+358 45 788 51066

linkedin ikoni small
elisa laurila
Elisa Laurila

Head of Service Development

elisa.laurila@dialok.fi

+358 40 920 8027

linkedin ikoni small 1

Vastauskeskusten johto

Antti Heikkinen
Antti Heikkinen

Service Executive Manager

antti.heikkinen@dialok.fi

+358 40 923 0084

Tiina Salo
Tiina Salo

Service Executive Manager

tiina.salo@dialok.fi

+358 40 185 4081

linkedin ikoni small 1
Lotta Alivuotila
Lotta Alivuotila

Site manager

lotta.alivuotila@dialok.fi

+358 50 342 0575

linkedin ikoni small 1
Emma Keitilä
Emma Keitilä

Customer Service Trainer

emma.keitila@dialok.fi

Johto

Jari Moilanen, DialOk
Jari Moilanen

Group CTO

jari.moilanen@dialok.fi

+358 40 900 0025

linkedin ikoni small 1
Jukka Heikkinen
Jukka Heikkinen

Varatoimitusjohtaja

jukka.heikkinen@dialok.fi

+358 45 773 10094

linkedin ikoni small 1
Risto Apell
Risto Apell

Toimitusjohtaja

risto.apell@dialok.fi

+358 44 736 3110

linkedin ikoni small 1