Ulkoistettu puhelinvaihde varmistaa yrityksesi tavoitettavuuden
Puhelinvaihde on usein asiakkaan ensimmäinen kontakti yritykseesi. On tärkeää, että vaihdetta hoitaa asiakaspalveluhenkinen ja kielitaitoinen henkilö, joka luo yrityksestäsi positiivisen mielikuvan.
Älä turhaan hukkaa aikaa puhelinvaihteen hoitamiseen omin voimin. Ulkoistettu puhelinvaihde vapauttaa resursseja muuhun ja auttaa sinua palvelemaan asiakkaitasi nopeammin ja tehokkaammin. DialOk on luotettava ja asiantunteva kumppanisi vaihteenhoidossa, oli yrityksesi sitten pieni tai suuri.
Luota puhelinvaihteesi ammattilaisille ja tarjoa asiakkaillesi parempaa palvelua.
Skaalautuva vaihdepalvelu tukee asiakaskokemusta ja brändi-imagoa
Me DialOk:lla uskomme siihen, että jokainen asiakaskohtaaminen on tilaisuus tehdä vaikutus. Miksi niin moni yritys on silti niin huonosti tavoitettavissa? Ulkoistettu puhelinvaihde on tehokas tapa varmistaa, että jokainen asiakkaasi tulee kohdatuksi arvoisellaan tavalla.
Sujuva vaihteenhoitopalvelu mahdollistaa yrityksen ja asiakkaiden saumattoman yhteydenpidon. Ulkoistettu vaihde tai tarpeeseen räätälöity osittainen vaihdepalvelu on huoleton tapa varmistaa, että asiakkaat tavoittavat yrityksesi avainhenkilöt.
Puhelinvaihde tukee yrityksesi hyvää asiakaskokemusta ja positiivista imagoa, ja skaalautuu helposti liiketoiminnan tarpeisiin. DialOk:n pitkä kokemus ja ammattitaitoinen asiakaspalveluhenkilöstö pitävät huolen siitä, että puhelinvaihteen palvelukokemus on ensiluokkainen ja yrityksesi brändin näköinen.
Miksi ulkoistettu vaihteenhoito?
- Puhelinvaihteen ulkoistaminen skaalautuu nopeasti liiketoiminnan muutoksissa ja vähentää riskejä
- Ulkoistaminen vapauttaa resursseja yrityksesi ydinbisnekseen
- Ammattitaitoinen vaihteenhoitaja antaa yrityksestäsi positiivisen kuvan ja parantaa asiakaskokemusta
- Erikoistunut asiakaspalvelukumppani auttaa kehittämään asiakaskokemustasi
- Vaihteenhoitoon suunnatun teknologian avulla vaihteenhoito on nopeaa ja tehokasta
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!
Asiakkaamme suosittelevat DialOk:n vaihdepalvelua
Yhteistyön myötä on pystytty löytämään sellainen kokonaisratkaisu, mikä palvelee koko puheluliikennettä ja asiakkaiden kontaktointia.
Autokeskus, tietohallintojohtaja Tomi Valasvuo
Mitä ulkoistettu puhelinvaihde sisältää?
Ketterä käyttöönottoprosessi
Pitkälle hiottu käyttöönottoprosessi on nopea ja sujuva. Palvelun käyttöönotto aloitetaan kokonaisvaltaisella tarvekartoituksella, jossa käydään läpi yrityksesi toiveet, tavoitteet ja puhelinvaihteen nykytilanne.
Käyttöönoton jälkeen palvelun laatua seurataan ja kehitetään jatkuvasti.
CSM-tiimi on aina tukenasi
Dedikoitu Customer Success Manager on yhteyshenkilösi kaikissa asiakkuuteesi liittyvissä tarpeissa.
CSM-tiimi on aktiivisesti mukana palvelun kehittämisessä sinun yrityksesi ja asiakkaidesi tarpeisiin, ja aina asiakkaidemme tavoitettavissa.
Skaalautuva vaihdepalvelu
Ulkoistettu puhelinvaihde on riskitön ja joustava tapa huolehtia yrityksesi tavoitettavuudesta.
Ulkoistettu vaihde skaalautuu tarpeen mukaan niin liiketoiminnan ruuhkapiikeissä kuin hiljaisempina aikoina. Jos et tarvitse kokoaikaista ulkoistettua vaihdetta, voidaan puhelinvaihteen ruuhkahuippuja purkaa ulkoistetun ylivuotopalvelun avulla.
Teknologia apunasi
DialOk:n asiakkaana sinun ei tarvitse itse huolehtia puhelinvaihteeseen tarvittavasta ohjelmistoista ja tekniikasta, vaan huolehdit ainoastaan henkilöstösi yhteystietojen pitämisestä ajan tasalla.
DialOk kehittää aktiivisesti teknologiaa vastaamaan vaihteenhoidon ja asiakaspalvelun uusiin haasteisiin, ja hyödynnämme myös tekoälyä puhelinvaihteen tehostamiseen.
Data ja raportointi
Tieto on valtaa. Käytettävänäsi on edistyksellinen selainpohjainen raportointijärjestelmä, joka mahdollistaa avaintietojen tarkastelun milloin tahansa.
Valittavanasi on erilaisia raportointimoduuleja yrityksesi erilaisiin tarpeisiin.
Ammattilaiset palveluksessasi
Saat palvelukseesi piinkovat asiakaspalvelun ammattilaiset.
Meille on tärkeää, että henkilöstömme kokee onnistumisen tunteita työssään, ja siksi järjestämme jatkuvaa ryhmä- ja yksilöcoachingia kaikille asiakaspalveluagenteillemme.
Puheluiden ylivuotopalvelu – reipas lisäresurssi palveluksessasi
Jos puhelinvaihteen ulkoistaminen ei ole yrityksellesi vielä ajankohtaista, vaan haluat huolehtia puhelunvälityksestä ensisijaisesti itse, tarjoamme avuksesi ylivuotopalvelua. Ylivuotopalvelun avulla yrityksesi on tavoitettavissa myös palveluaikojen ulkopuolella.
Ylivuoto helpottaa ruuhkahuippujen asiakaspalvelua ja vähentää vuorotyön tarvetta. Työntekijöidesi ei tarvitse olla paikalla kellon ympäri vastatakseen kaikkiin yhteydenottoihin. Ylivuotopalvelu tulee hätiin silloin, kun omat resurssit eivät riitä kaikkiin puheluihin vastaamiseen.
Miksi DialOk?
Teknologinen edelläkävijyys
Yhdessä sisaryrityksemme Line Carrier Oy:n kanssa tuotamme asiakaspalvelun teknologiset ratkaisut oman talon sisällä ja pystymme vastaamaan nopeasti asiakkaidemme muuttuneisiin tarpeisiin.
Tarjoamme yhdeltä luukulta paitsi asiakaspalvelun resurssit, myös teleoperaattori- ja ohjelmistoratkaisut asiakaspalveluun.
Apunasi sitoutunut ja ammattitaitoinen henkilöstö
Yrityksemme ei olisi mitään ilman motivoituneita asiakaspalvelijoita. DialOk on asiakaspalveluyritys, jossa työntekijät viihtyvät pitkään.
Vastauskeskustemme keskimääräinen työsuhteen pituus on jopa 4 vuotta ja 10 kuukautta. Meille on tärkeää mahdollistaa henkilöstöllemme onnistumisen kokemuksia ja yhteisöllisyyttä, jotka edistävät työssä viihtymistä.
Pitkä kokemus
Yli 20 vuoden aikana satojen yritysasiakkaiden kanssa kerrytetty kokemus on hionut tuottamamme laadukkaan asiakaspalvelun huippuunsa.
Kokemus lukuisilta eri toimialoilta ja julkiselta sektorilta on tuonut mukanaan ymmärryksen yritysten ja organisaatioiden erityisistä haasteista ja tarpeista.
Ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys
Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys. Kotimainen työ on meille tärkeä arvo, ja työllistämme kaikki asiakaspalvelijamme Suomessa.
Suomen kielen lisäksi palvelemme ruotsin ja englannin kielellä.
Lue lisää vaihteenhoidosta
-
Miten valita ulkoistuskumppani asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelun ulkoistaminen onnistuu parhaiten avoimella ja keskustelevalla yhteistyöllä.
-
Miksi yrityksen puhelinvaihde kannattaa ulkoistaa?
Ammattimainen vaihteenhoitaja on nopea, tehokas ja asiakaslähtöinen.
-
Miten tunnistaa kalastelupuhelut? Phishing-puhelut tavoittelevat rikoshyötyä
Miten tunnistaa kalastelupuhelut? Phishing eli tietojenkalastelu on rikollista toimintaa, jolla yritetään saada haltuun luottamuksellisia tietoja. DialOk:n vaihteenhoitajat on koulutettu tunnistamaan tietojenkalastelu.