Customer Service Agent, Kuhmo tai Turku
Haemme uusia, innokkaita asiakaspalvelijoita monipuolisiin asiakaspalvelu- ja outbound-tehtäviin Turun ja Kuhmon toimipisteisiimme.
Tuotamme asiakaspalveluratkaisuja monikanavaisesti useille suomalaisille yrityksille ja julkisen sektorin toimijoille. Haemme nyt asiakaspalvelun moniosaajia erityisesti ilta-,yö-, ja viikonloppuvuoroihin. Tarjolla on osa-aikaista työtä, n. 120 tuntia kuussa tai sopimuksen mukaan voidaan sopia myös vähemmästä tuntimäärästä.
Työsi koostuu asiakasyritystemme palveluprosessien hoitamisesta niin puhelimen, sähköpostin kuin chatinkin välityksellä. Ykköstehtäväsi on iloinen asiakaspalvelu, joka sisältää asiakasyrityksestä riippuen esimerkiksi tilauksiin liittyvien yhteydenottojen hoitamista, aikojen varaamista ja neuvontaa ongelmatilanteissa. Tavoitteenamme on luoda ensiluokkaisia palvelukokemuksia kaikissa palvelukanavissa.
Haussa on myös yksi Outbound -tiimipelaaja. Tehtävänimikkeestä huolimatta työ ei ole puhelinmyyntiä. Työ sisältää monia erilaisia tehtäviä asiakkaidemme toimialan mukaan, se voi sisältää esimerkiksi tilauksiin tai laskutukseen liittyvien yhteydenottojen hoitamista, ajanvarauksia, markkinaselvityksiä sekä neuvontaa.
Työtehtävät hoituvat viihtyisissä toimipisteissämme Turussa tai Kuhmossa. Etätyöhönkin tarjoamme mahdollisuuden siinä vaiheessa, kun talo on tullut tutuksi ja työtavat ovat vakiintuneet. Läsnäolovelvoite on 40% joten täysin etänä työtä ei voi tehdä.
Työtiimimme ovat osaavia ja energisiä. Työaika yövuorossa on vakiona 22-07, iltaisin ja viikonloppuisin vuoro voi olla lyhempi tai sijoittua päiväsaikaan. Pystyt itse vaikuttamaan työvuorojesi ajankohtaan, pyrimme olemaan joustavia puolin ja toisin.
Vastineeksi työpanoksestasi tarjoamme sinulle tuntipohjaisen palkan (11,5 €/tunti, + yölisä 4eur/tunti kl 23-06) ja kannustavan bonusjärjestelmän, ajanmukaiset työvälineet sekä loistavan työtiimin tuen. Saat myös arvokasta asiakaspalvelukokemusta ja syvennät osaamistasi monikanavaisella palvelukentällä. Käytössäsi on myös yksityiset työterveyshuollon palvelut sekä Smartumin Liikunta&Kulttuuri-etu.
Mainitsethan hakemuksessa mihin toimipaikkaan ja tehtävään (outbound vai asiakaspalvelu) haet. Hakuaikaa on 31.1.2025 klo 23:59 asti.
Lisätietoja työstä antaa
Turussa:
Tiina Salo, Service Executive Manager, puh. 040 1854 081
Kuhmossa:
Jukka Heikkinen, Site Manager, puh. 040 920 8110
Millaista on työskennellä DialOk:lla?
Tutustu työntekijöidemme kokemuksiin, blogeihin ja arvoihimme:
Odotamme hakijalta seuraavia asioita:
- suomi
- ruotsi (eduksi)
- englanti
- Paineensietokyky kiireenkin keskellä
- Positiivinen asenne ja aito kiinnostus asiakaspalveluun
Lisäksi eduksesi on:
- Selkeä, rauhallinen ja ystävällinen puhetyyli
- Hyvät kirjalliset taidot
- Hyvät tietotekniset perustaidot
- Huolellinen ja ahkera ote tarkkuutta vaativaan työhön
Tarjoamme
- Joustavat työajan järjestelyt
- Kattava työterveyshuolto
- Smartum liikunta- & kulttuurisetelit
DialOk Personal Oy
Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme DialOk Personal Oy:n alaisuudessa toimivissa vastauskeskuksissamme. Olemme kotimainen Avainlippu-yritys.
Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.
Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.
Hae paikkaa täyttämällä lomake
Hakemus agentiksi DialOk:lle
"*" näyttää pakolliset kentät
Tutustu elämään DialOk:lla
-
Vastauskeskukset esittelyssä – ulkoistettu asiakaspalvelu Avainlippu-merkillä
Osta työtä Suomeen -päivän kynnyksellä esittelemme DialOk:n vastauskeskukset ja keitä meillä DialOk:lla työskentelee.
-
Asiakaspalvelutyö antaa buustia uralle – DialOk:laiset kertovat
Asiakaspalvelu on yleispätevä ammatti, joka opettaa kommunikoimaan ihmisten kanssa.
-
Asiakaspalvelutaidot puhelimessa
Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.
-
Outbound on myynnillistä asiakaspalvelua – Esittelyssä DialOk:n outbound-tiimi
Outbound-asiakkuudenhoito vaatii sosiaalista, rohkeaa ja myynnillistä asiakaspalveluasennetta.
-
Onnistunut esihenkilötyö auttaa menestymään asiakaspalvelutyössä
Työtyytyväisyyskyselyssä esihenkilötyön merkitys korostuu vastauskeskustyössä.
-
Asiakaspalvelijoiden coaching – Coaching takaa hyvän asiakaspalvelun
Mitä ihmettä asiakaspalvelijoiden coaching tarkoittaa? Kerromme videosarjassamme, miten me hyödynnämme coachingia osana laadukasta asiakaspalvelua.