Customer Service Agent, Kuhmo tai Turku

Haemme uusia, innokkaita asiakaspalvelijoita monipuolisiin asiakaspalvelu- ja outbound-tehtäviin Turun ja Kuhmon toimipisteisiimme.

Tuotamme asiakaspalveluratkaisuja monikanavaisesti useille suomalaisille yrityksille ja julkisen sektorin toimijoille. Haemme nyt asiakaspalvelun moniosaajia erityisesti ilta-,yö-, ja viikonloppuvuoroihin. Tarjolla on osa-aikaista työtä, n. 120 tuntia kuussa tai sopimuksen mukaan voidaan sopia myös vähemmästä tuntimäärästä.  

Työsi koostuu asiakasyritystemme palveluprosessien hoitamisesta niin puhelimen, sähköpostin kuin chatinkin välityksellä. Ykköstehtäväsi on iloinen asiakaspalvelu, joka sisältää asiakasyrityksestä riippuen esimerkiksi tilauksiin liittyvien yhteydenottojen hoitamista, aikojen varaamista ja neuvontaa ongelmatilanteissa. Tavoitteenamme on luoda ensiluokkaisia palvelukokemuksia kaikissa palvelukanavissa.

Haussa on myös yksi Outbound -tiimipelaaja. Tehtävänimikkeestä huolimatta työ ei ole puhelinmyyntiä. Työ sisältää monia erilaisia tehtäviä asiakkaidemme toimialan mukaan, se voi sisältää esimerkiksi tilauksiin tai laskutukseen liittyvien yhteydenottojen hoitamista, ajanvarauksia, markkinaselvityksiä sekä neuvontaa.  

Työtehtävät hoituvat viihtyisissä toimipisteissämme Turussa tai Kuhmossa. Etätyöhönkin tarjoamme mahdollisuuden siinä vaiheessa, kun talo on tullut tutuksi ja työtavat ovat vakiintuneet. Läsnäolovelvoite on 40% joten täysin etänä työtä ei voi tehdä.

Työtiimimme ovat osaavia ja energisiä. Työaika yövuorossa on vakiona 22-07, iltaisin ja viikonloppuisin vuoro voi olla lyhempi tai sijoittua päiväsaikaan. Pystyt itse vaikuttamaan työvuorojesi ajankohtaan, pyrimme olemaan joustavia puolin ja toisin. 

Vastineeksi työpanoksestasi tarjoamme sinulle tuntipohjaisen palkan (11,5 €/tunti, + yölisä 4eur/tunti kl 23-06) ja kannustavan bonusjärjestelmän, ajanmukaiset työvälineet sekä loistavan työtiimin tuen. Saat myös arvokasta asiakaspalvelukokemusta ja syvennät osaamistasi monikanavaisella palvelukentällä. Käytössäsi on myös yksityiset työterveyshuollon palvelut sekä Smartumin Liikunta&Kulttuuri-etu.

Mainitsethan hakemuksessa mihin toimipaikkaan ja tehtävään (outbound vai asiakaspalvelu) haet. Hakuaikaa on 31.1.2025 klo 23:59 asti.

customer service agent rekrytointi

Lisätietoja työstä antaa

Turussa:
Tiina Salo, Service Executive Manager, puh. 040 1854 081     

Kuhmossa:
Jukka Heikkinen, Site Manager, puh. 040 920 8110        

Millaista on työskennellä DialOk:lla?

Tutustu työntekijöidemme kokemuksiin, blogeihin ja arvoihimme:

       

Odotamme hakijalta seuraavia asioita:

  • suomi
  • ruotsi (eduksi)
  • englanti
  • Paineensietokyky kiireenkin keskellä
  • Positiivinen asenne ja aito kiinnostus asiakaspalveluun

Lisäksi eduksesi on:

  • Selkeä, rauhallinen ja ystävällinen puhetyyli
  • Hyvät kirjalliset taidot
  • Hyvät tietotekniset perustaidot
  • Huolellinen ja ahkera ote tarkkuutta vaativaan työhön

Tarjoamme

  • Joustavat työajan järjestelyt
  • Kattava työterveyshuolto
  • Smartum liikunta- & kulttuurisetelit

DialOk Personal Oy

Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme DialOk Personal Oy:n alaisuudessa toimivissa vastauskeskuksissamme. Olemme kotimainen Avainlippu-yritys.

Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.

Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.

DialOk logo

Hae paikkaa täyttämällä lomake

Hakemus agentiksi DialOk:lle

"*" näyttää pakolliset kentät

Henkilökohtaiset tietosi

Nimesi*
Sähköpostiosoitteesi*
Sallitut tiedostotyypit: png, jpg, gif, Max. tiedoston koko: 25 MB.

Liitteet

Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.
Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.
Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.

Haettava tehtävä

Mihin toimipisteeseen haet?*
Mikä tai mitkä tehtävät sinua kiinnostavat eniten?*

Suostumus

Tutustu elämään DialOk:lla