Avoin hakemus – Customer Service Agent
Haemme jatkuvasti uusia, innokkaita asiakaspalvelijoita monipuolisiin tehtäviin Turun ja Kuhmon toimipisteisiimme!
Tuotamme asiakaspalveluratkaisuja monikanavaisesti useille suomalaisille yrityksille ja julkisen sektorin toimijoille.
DialOk tunnetaan joustavana ja tehokkaana yrityksenä, joka tarjoaa ulkoistettua asiakas– ja vaihteenhoitopalvelua. Autamme yrityksiä myös back office -tehtävissä ja olemme erikoistuneet asiakaskokemuksen mittaamiseen sekä raportointiin.
Yhteystiedot
puhelin: 09 57669870
email: rekrytointi@dialok.fi
sijainti: Turku, Kuhmo
Millaisia tehtäviä tekee Customer Service Agent?
Asiakaspalvelun moniosaaja
Työsi koostuu asiakasyritystemme palveluprosessien hoitamisesta niin puhelimen, sähköpostin kuin chatinkin välityksellä. Työ ei sisällä puhelinmyyntiä.
Ykköstehtäväsi on iloinen asiakaspalvelu, joka sisältää asiakasyrityksestä riippuen esimerkiksi tilauksiin liittyvien yhteydenottojen hoitamista, aikojen varaamista, neuvontaa sekä perinteistä vaihteenhoitoa.
Tärkeänä osana toimintaamme ovat myös erilaiset back office -tehtävät. Ratkaisemme kaikki asiakkaidemme yhteydenotot ammattimaisesti.
Tavoitteenamme on luoda ensiluokkaisia palvelukokemuksia kaikissa kanavissa.
Outbound-tekijöitä
Outbound-tiimiimme haemme myyntityön moniosaajia tai sellaiseksi tahtovia!
Outbound-tiimimme työtehtäviin kuuluu asiakasyritystemme asiakkaiden kontaktointi erityyppisten ja vaihtuvien projektien parissa, esimerkiksi ajanvarauksia, muistutuksia tai lisämyyntiä kanta-asiakkaille.
Mikäli omaat myyntivainua ja olet kilpailuhenkinen tiimipelaaja, joka ei pelkää small talkia, laita hakemusta tulemaan!
Sinnikäs asenne ja positiivinen luonne antaa jo hyvät eväät.
Vaihteenhoitajia
Vaihteenhoitajan työssä hoidetaan erilaisten asiakkaittemme vaihdepuheluita.
Työ on nopeatempoista ja jokainen työvuoro on varmasti erilainen.
Laadukkaasti hoidetut puhelut ovat meille sydämen asia ja saat tueksesi coachin sekä tiimin tuen työssäsi.
DialOk:lla kaikki asiakaspalveluagentit saavat säännöllistä coachingia, joka auttaa kehittämään varmuutta omaan työskentelyyn ja antaa keinoja kohdata erilaisia asiakaspalvelutilanteita.
Valmennusta tehdään muun muassa puheluiden kuuntelun muodossa.
Työskentele joustavasti kokoaikaisena tai osa-aikaisesti
Customer Service Agentin tehtävä DialOk:lla voi olla koko- tai osa-aikainen.
Työtehtävät hoituvat mukavasti mistä tahansa viihtyisistä toimipisteestämme Turusta tai Kuhmosta.
Etätyöhönkin tarjoamme mahdollisuuden siinä vaiheessa, kun talo on tullut tutuksi ja työtavat ovat vakiintuneet.
Customer Service Agentin työssä saat arvokasta asiakaspalvelukokemusta ja syvennät osaamistasi monikanavaisella palvelukentällä.
Loistava tiimi tukenasi ja hyvät edut!
Työtiimimme ovat osaavia ja energisiä. Työajat ovat pääsääntöisesti arkisin klo 07-18 välisenä aikana, mutta työvuoroja on tarjolla myös ilta- ja yöaikaan sekä viikonloppuisin. Osa-aikaisilta toivomme sitoutumista vähintään kahteen työvuoroon viikossa.
Vastineeksi työpanoksestasi tarjoamme sinulle tuntipohjaisen palkan ja kannustavan bonusjärjestelmän, ajanmukaiset työvälineet sekä loistavan työtiimin tuen.
Käytössäsi on myös yksityiset työterveyshuollon palvelut sekä Smartumin Liikunta&Kulttuuri-etu!
Odotamme hakijalta
Suomen, ruotsin ja/tai englanninkielen taitoa
Paineensietokykyä kiireenkin keskellä
Positiivista asennetta
Aitoa kiinnostusta asiakaspalveluun
Katsomme eduksi
Selkeän, rauhallisen ja ystävällisen puhetyylin
Hyvät kirjalliset taidot
Hyvät tietotekniset perustaidot
Huolellisen ja ahkeran otteen tarkkuutta vaativaan työhön
Tarjoamme
Smartum liikunta- & kulttuurisetelit
Kattavan työterveyshuollon
Joustavat työajan järjestelyt
Lisätietoja antaa
DialOk Personal Oy
Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme DialOk Personal Oy:n alaisuudessa toimivissa vastauskeskuksissamme. Olemme osa SFG yhtiöt -konsernia.
Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.
Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.
Konsernin tavoitteena on toteuttaa Suomen laadukkaimpia kommunikaation hallintaratkaisuja sekä palveluita asiakasyrityksille omien tytäryhtiöidensä kautta. Koko konsernissa on 180 työntekijää ja konsernin liikevaihto on noin 18 milj. luokkaa vuonna 2023.
Arvostamme suomalaista työtä ja olemme ylpeästi suomalainen Avainlippu-yritys. Työllistämme kymmeniä asiakaspalvelun osaajia ja autamme palveluillamme satoja suomalaisia yrityksiä. Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Avainlippu kertoo, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa.
Lähetä avoin hakemus
Avoin hakemus agentti DialOk
"*" näyttää pakolliset kentät
DialOk tarvitsee antamiasi yhteystietoja ottaakseen sinuun yhteyttä. Olemme sitoutuneet suojelemaan yksityisyyttäsi, lisätietoja saat tietosuojakäytännöstämme.