customer service agent

Avoin hakemus – Customer Service Agent

Haemme jatkuvasti uusia, innokkaita asiakaspalvelijoita monipuolisiin tehtäviin Turun ja Kuhmon toimipisteisiimme!

Tuotamme asiakaspalveluratkaisuja monikanavaisesti useille suomalaisille yrityksille ja julkisen sektorin toimijoille.

DialOk tunnetaan joustavana ja tehokkaana yrityksenä, joka tarjoaa ulkoistettua asiakas– ja vaihteenhoitopalvelua. Autamme yrityksiä myös back office -tehtävissä ja olemme erikoistuneet asiakaskokemuksen mittaamiseen sekä raportointiin.

Yhteystiedot

puhelin: 09 57669870

email: rekrytointi@dialok.fi

sijainti: Turku, Kuhmo

Millaisia tehtäviä tekee Customer Service Agent?

Asiakaspalvelun moniosaaja

Työsi koostuu asiakasyritystemme palveluprosessien hoitamisesta niin puhelimen, sähköpostin kuin chatinkin välityksellä. Työ ei sisällä puhelinmyyntiä.

Ykköstehtäväsi on iloinen asiakaspalvelu, joka sisältää asiakasyrityksestä riippuen esimerkiksi tilauksiin liittyvien yhteydenottojen hoitamista, aikojen varaamista, neuvontaa sekä perinteistä vaihteenhoitoa.

Tärkeänä osana toimintaamme ovat myös erilaiset back office -tehtävät. Ratkaisemme kaikki asiakkaidemme yhteydenotot ammattimaisesti.

Tavoitteenamme on luoda ensiluokkaisia palvelukokemuksia kaikissa kanavissa.

Outbound-tekijöitä

Outbound-tiimiimme haemme myyntityön moniosaajia tai sellaiseksi tahtovia!

Outbound-tiimimme työtehtäviin kuuluu asiakasyritystemme asiakkaiden kontaktointi erityyppisten ja vaihtuvien projektien parissa, esimerkiksi ajanvarauksia, muistutuksia tai lisämyyntiä kanta-asiakkaille. 

Mikäli omaat myyntivainua ja olet kilpailuhenkinen tiimipelaaja, joka ei pelkää small talkia, laita hakemusta tulemaan! 

Sinnikäs asenne ja positiivinen luonne antaa jo hyvät eväät. 

Vaihteenhoitajia

Vaihteenhoitajan työssä hoidetaan erilaisten asiakkaittemme vaihdepuheluita.

Työ on nopeatempoista ja jokainen työvuoro on varmasti erilainen.

Laadukkaasti hoidetut puhelut ovat meille sydämen asia ja saat tueksesi coachin sekä tiimin tuen työssäsi.

DialOk:lla kaikki asiakaspalveluagentit saavat säännöllistä coachingia, joka auttaa kehittämään varmuutta omaan työskentelyyn ja antaa keinoja kohdata erilaisia asiakaspalvelutilanteita. 

Valmennusta tehdään muun muassa puheluiden kuuntelun muodossa.

Työskentele joustavasti kokoaikaisena tai osa-aikaisesti

Customer Service Agentin tehtävä DialOk:lla voi olla koko- tai osa-aikainen.

Työtehtävät hoituvat mukavasti mistä tahansa viihtyisistä toimipisteestämme Turusta tai Kuhmosta.

Etätyöhönkin tarjoamme mahdollisuuden siinä vaiheessa, kun talo on tullut tutuksi ja työtavat ovat vakiintuneet.

Customer Service Agentin työssä saat arvokasta asiakaspalvelukokemusta ja syvennät osaamistasi monikanavaisella palvelukentällä.

dialok rekrytointi agentti 4
dialok rekrytointi agentti 2

Loistava tiimi tukenasi ja hyvät edut!

Työtiimimme ovat osaavia ja energisiä. Työajat ovat pääsääntöisesti arkisin klo 07-18 välisenä aikana, mutta työvuoroja on tarjolla myös ilta- ja yöaikaan sekä viikonloppuisin. Osa-aikaisilta toivomme sitoutumista vähintään kahteen työvuoroon viikossa.

Vastineeksi työpanoksestasi tarjoamme sinulle tuntipohjaisen palkan ja kannustavan bonusjärjestelmän, ajanmukaiset työvälineet sekä loistavan työtiimin tuen.

Käytössäsi on myös yksityiset työterveyshuollon palvelut sekä Smartumin Liikunta&Kulttuuri-etu!

Odotamme hakijalta

Suomen, ruotsin ja/tai englanninkielen taitoa

Paineensietokykyä kiireenkin keskellä

Positiivista asennetta

Aitoa kiinnostusta asiakaspalveluun

Katsomme eduksi

Selkeän, rauhallisen ja ystävällisen puhetyylin

Hyvät kirjalliset taidot

Hyvät tietotekniset perustaidot

Huolellisen ja ahkeran otteen tarkkuutta vaativaan työhön

Tarjoamme

Smartum liikunta- & kulttuurisetelit

Kattavan työterveyshuollon

Joustavat työajan järjestelyt

Lisätietoja antaa

Turku

Tiina Salo
Tiina Salo

Service Executive Manager

tiina.salo@dialok.fi

+358 40 185 4081

linkedin ikoni small 1

Kuhmo

Antti Heikkinen
Antti Heikkinen

Service Executive Manager

antti.heikkinen@dialok.fi

+358 40 923 0084

DialOk Personal Oy

Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme DialOk Personal Oy:n alaisuudessa toimivissa  vastauskeskuksissamme. Olemme osa SFG yhtiöt -konsernia.

Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.

Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.

Konsernin tavoitteena on toteuttaa Suomen laadukkaimpia kommunikaation hallintaratkaisuja sekä palveluita asiakasyrityksille omien tytäryhtiöidensä kautta. Koko konsernissa on 180 työntekijää ja konsernin liikevaihto on noin 18 milj. luokkaa vuonna 2023.

Arvostamme suomalaista työtä ja olemme ylpeästi suomalainen Avainlippu-yritys. Työllistämme kymmeniä asiakaspalvelun osaajia ja autamme palveluillamme satoja suomalaisia yrityksiä. Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Avainlippu kertoo, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa.

Lähetä avoin hakemus

Avoin hakemus agentti DialOk

"*" näyttää pakolliset kentät

Henkilökohtaiset tietosi

Nimesi*
Sähköpostiosoitteesi*
Sallitut tiedostotyypit: png, jpg, gif, Max. tiedoston koko: 25 MB.

Liitteet

Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.
Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.
Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.

Haettava tehtävä

Mihin toimipisteeseen haet?*
Mikä tai mitkä tehtävät sinua kiinnostavat eniten?*

Suostumus

DialOk tarvitsee antamiasi yhteystietoja ottaakseen sinuun yhteyttä. Olemme sitoutuneet suojelemaan yksityisyyttäsi, lisätietoja saat tietosuojakäytännöstämme.