Avoimet työpaikat DialOk:lla

Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Työllistämme iloisia asiakaspalvelun ammattilaisia vastauskeskuksissamme Turussa ja Kuhmossa.

Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.

Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.

Kiinnostaako sinua ura vastauskeskusliiketoiminnan parissa DialOk:lla? Tutustu meihin yrityksenä ja katso avoimet työpaikkamme.

Avoimet työpaikat DialOk

DialOk työnantajana

DialOk:n ytimessä on ammattitaitoinen ja lämminhenkinen Customer Success Manager -tiimimme, joka vastaa siitä, että jokainen asiakkuutemme käynnistyy ja sujuu ensiluokkaisesti.

Tiimiläisillä on omat asiakassalkkunsa, mutta tiimi on hyvin tiivis ja kehittyy jatkuvasti yhdessä.

Konsernina ja yrityksenä olemme matalan hierarkian toimija, jossa oman äänen ja kädenjäljen saa helposti kuuluviin ja näkyviin.

Tarjoamme työtilat Espoon Keilaniemessä upeissa merimaisemissa. Tulospalkkiojärjestelmä sekä kulttuuri- ja lounasedut kuuluvat luonnollisesti pakettiin.

Mitä odotamme uudelta tiimiläiseltä

Tiimiläiseltä odotetaan asiantuntijuutta asiakaspalveluun, asiakkuuden hoitoon ja palvelun laadun edistämiseen.

Kiinnostus ja osaaminen tekniikasta, operaattoritoiminnasta tai asiakaspalveluliiketoiminnasta on isoksi eduksi työskennellessäsi palvelujemme parissa.

DialOk:lla työskennellessä tarpeeseen tulevat myös lämminhenkinen asiakaspalveluasenne, uteliaisuus sekä rohkeus tarttua toimeen.

DialOk työnantajana on ihan huippu. Esimiehet on aina tavoitettavissa ja helposti lähestyttäviä. Parasta on joustavuus työvuoroissa. Myös työporukka on todella mukava ja aina autetaan. Agenttien koulutukseen satsataan ja tarpeen vaatiessa lisäkoulutetaan. 

Agenttikysely 2024

Parasta on rento meininki ja hyvä henki työyhteisön keskuudessa. Työpaikallamme on parhaat esihenkilöt ja työkaverit 🙂 Työntekijänä olen viihtynyt erityisen hyvin DialOk:lla. Työntekijöitä arvostetaan ja kuunnellaan, mikä on iso plussa!


Agenttikysely 2024

Meidän arvomme

Arvostus

Arvostan ja kunnioitan työkavereideni, asiakkaidemme ja kumppaneidemme työtä, aikaa, päätöksiä ja panostusta kaikessa tekemisessäni. Olen kohtelias ja pidän kiinni sovituista aikatauluista ja huolehdin ympäristön sekä yhteisömme viihtyvyydestä.

Vastuullisuus

Otan vastuun tekemisistäni ja toimin yhteisesti sovittujen pelisääntöjen mukaan. Nostan myös esiin havaitsemani poikkeamat, jotta voimme yhdessä toimia vastuullisesti ja sovitulla tavalla koko yhteisöämme kohtaan.

Luottamus

Voin luottaa siihen, että sovitut asiat pitävät tai jos se ei jostain syystä ole mahdollista, tuodaan asia avoimesti ja rehellisesti esille ja keskustellaan vaihtoehdoista. Toimin itse vastaavasti eli sanaani ja lupaamiini suorituksiin voi luottaa.

Tuottavuus

Hoidan vastuulleni uskotut tehtävät parhaalla mahdollisella tavalla ja siten, että voin ylpeästi kokea tuottaneeni hyvinvointia itseni lisäksi myös koko yhteisöllemme, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille, tavalla joka on liiketoiminnalle kannattavaa.

Lue blogistamme, millaista on töissä DialOk:lla

Tutustu tiimiimme!

Niina Tuohimaa, DialOk

Olen suora yhteyshenkilö asiakkaiden ja DialOk:n välillä. Olen tiiviisti mukana asiakkaan matkassa aloituspalavereissa, palvelukonseptin rakentamisessa ja ylläpidossa sekä palveluiden kehittämisessä ja pysyvyyden varmistamisessa.

Niina Tuohimaa

Customer Success Manager

Olen Niina, Customer Success Manager -tiimin uusi vahvistus Oulun toimistolta.

Työskentelin aiemmin Avacan puolella vastauskeskuksen tiimipäällikkönä. Sieltä on ollut luontevaa siirtyä asiakasrajapintaan. Koen, että vastauskeskustaustastani on hyötyä sekä minulle että asiakkaille.

Olen kokenut CSM-tiimin heti omaksi jutukseni! Työssä on hienointa se, että saan olla suoraan tekemisissä asiakkaidemme kanssa. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut tyyppi ja tehnyt koko työurani asiakaspalvelun parissa, joten tämä on juuri se paikka mihin kuulun.

CSM-tiimissä olen suora yhteyshenkilö asiakkaiden ja DialOk:n välillä. Olen tiiviisti mukana asiakkaan matkassa aloituspalavereissa, palvelukonseptin rakentamisessa ja ylläpidossa sekä palveluiden kehittämisessä ja pysyvyyden varmistamisessa.

Vapaa-aikani kuluu perheen ja urheilun parissa. Kuntosalilla käyminen on päivän piristys!


Tiina Salo, Turku

Service Development Manager ja Coaching-vastuu

Luotsaan Turussa timanttista 40-hengen asiakaspalvelutiimiä, ja kehityspäällikkönä vastaan myös palveluiden kehittämisestä ja varmistelen tavoitteiden täyttymistä.

Olen myös läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme suuntaan, jotta voimme kehittää toimintaamme jatkuvasti eteenpäin. Rooli on haastava mutta antaa paljon – tukena ja työkavereina minulla on mahtava jengi rautaisia alan osaajia.

Pidän siitä, että työni on monipuolista, joustavaa ja nopeatempoista. Pääsen vaikuttamaan moniin asioihin ja näkemään oikeasti, kuinka prosesseja kehittämällä ja yhteen hiileen puhaltamalla saadaan tuloksia aikaan.  Se on todella palkitsevaa.

Olen paljasjalkainen turkulainen ja vietettyäni 15 vuotta Ruotsissa palasin takaisin kotiseudulleni. Asun nyt Kaarinassa perheeni kanssa, johon kuuluu mieheni lisäksi 2 alle kouluikäistä poikaa.  

Rivitaloon muuttamisen myötä yllätin itsenikin ja innostuin pihahommista, siellä onkin nyt useampi projekti käynnissä. Liikunta on valitettavasti vähän jäänyt taka-alalle, kun lapsiperheen arki tuo riittävästi touhua työn lisäksi.

Tiina Salo, DialOk

Pääsen vaikuttamaan moniin asioihin ja näkemään oikeasti, kuinka prosesseja kehittämällä ja yhteen hiileen puhaltamalla saadaan tuloksia aikaan.  Se on todella palkitsevaa.


Minja Turpeinen, DialOk

Työn luonne on myös sellainen, että se sopii hyvin myös opiskelun ohella tehtäväksi. Lisäksi kollegat auttavat ja tukevat tilanteessa kuin tilanteessa – yksin ei tarvitse jäädä.

Minja Turpeinen, Oulu

Customer Service Agent

Työssäni palvelen useiden yritysten asiakkaita puhelimen välityksellä mm. ajanvarauksessa sekä ongelmatilanteissa.

Parasta työssäni DialOk:lla ovat monipuoliset ja vaihtelevat asiakasyritykset sekä uudet asiakastilanteet pitkin päivää. Joka päivä oppii jotain uutta ja aina voi kehittyä, mikä on innostavaa.

Työn luonne on myös sellainen, että se sopii hyvin myös opiskelun ohella tehtäväksi. Lisäksi kollegat auttavat ja tukevat tilanteessa kuin tilanteessa -yksin ei tarvitse jäädä.

Vapaa-aikani vietän joko salilla tai opiskelujen ääressä. Suuri intohimoni ovat luonnontieteet. Koska opiskelu on melko yksinäistä ja aikaa vievää, asiakaspalvelu tuo juuri sopivaa vastapainoa. Luova tekeminen, kuten käsityöt ovat myös lähellä sydäntäni, vaikka niille ei tällä hetkellä aikaa tarpeeksi löydykään.


Salla Makkonen, Kuhmo

Customer Service Agent

Viralliselta titteliltäni olen Customer Service Agent, mutta toimin ”hybridisti” asiakaspalvelijan ja vaihteenhoitajan rooleissa. Olen ollut kohta viisi vuotta yrityksessä.

Asiakaspalvelussa pääsen enemmän auttamaan ja palvelemaan asiakkaita sekä teen muun muassa erilaisia ajanvarauksia yrityksestä riippuen. Vaihteenhoitajana välitän puhelut taholle, jossa asiakas saa asiansa eteenpäin.

DialOk:lla me pidetään toisistamme huolta ja tiimityöskentelymme on mahtavaa. Vaikka olisi etätyössä, ei tunne olevansa yksin.

Vapaa-ajallani liikun paljon ja pidän huolta omasta hyvinvoinnistani. Se edesauttaa mukavasti työssä jaksamista ja koska istun pitkiä aikoja koneella, tykkään lenkkeillä ja kuntoilla työn vastapainoksi. Katson myös paljon elokuvia ja kuuntelen päivittäin musiikkia.

Salla Makkonen, DialOk

DialOk:lla työskentelyssä parasta on työilmapiiri, työkaverit sekä työn monipuolisuus. Mikään päivä ei ole samanlainen.