Ulkoistettu asiakaspalvelu -Tehokkuutta monille toimialoille
Asiakaspalvelun ulkoistaminen soveltuu monille eri toimialoille tuomaan joustavuutta, tehokkuutta ja kustannushyötyjä asiakaspalveluun. Ulkoistamisen avulla voit säästää oman henkilöstösi aikaa tuottavaan työhön ja tarjota samalla asiakkaillesi nopeampaa palvelua.
Meillä DialOk:lla on yli 20 vuoden kokemus ulkoistetusta asiakaspalvelusta, vaihteenhoidosta ja outboundista lukuisilla eri toimialoilla. Tällä sivulla voit tutustua esimerkkeihin toimialoista, joilla olemme kehittäneet asiakaskokemusta ulkoistamisen avulla!
Ota yhteyttä, mikäli etsit asiakaspalveluratkaisuja yrityksellesi:
Ulkoistaminen sopii monenlaisille yrityksille:
- Huolinta ja logistiikka
- Energia-ala
- Terveys ja hyvinvointi
- Optikkoliikkeet
- Matkailu ja ravitsemus
- Konsultointi- ja asiantuntijapalvelut
- Rahoitus- ja pankkiala
Autoala
Pitkä kokemuksemme autokaupan, katsastuksen, autokorjaamoiden ja muiden autoalan yritysten kanssa auttaa meitä ymmärtämään alan asiakaspalvelun haasteita. Ulkoistaminen soveltuu niin asiakaspalveluun, neuvontaan kuin ajanvarauksiinkin.
Tutustu autoalan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ja asiakaskokemuksiin:
Verkkokaupat
Ulkoistettu asiakaspalvelu sopii erinomaisesti verkkokauppaliiketoimintaan sekä kaupan alalle, jossa fyysisten toimipisteiden ja verkkokaupan yhdistäminen tuottaa haasteita.
Ulkoistaminen tuo verkkokaupan asiakaspalveluun nopeutta, kustannustehokkuutta ja monikanavaisuutta.
Tutustu verkkokaupan asiakaspalveluun:
Kiinteistöala
Kiinteistöhuolto, siivous, isännöinti ja muut kiinteistöalan yritykset hyötyvät ulkoistetusta asiakaspalvelusta, sillä se vapauttaa henkilöstön aikaa ja mahdollistaa laajat palveluajat myös iltaisin ja viikonloppuisin. Ulkoistettu asiakaspalvelu voidaan integroida kiinteistöalan järjestelmiin, kuten Tampuuriin.
Olemme toteuttaneet muun muassa 24/7 huoltopäivystyspalveluita kiinteistöhuollon asiakasyrityksillemme.
Tutustu kiinteistöalan palveluihin ja asiakastarinoihin:
Hammashoitoala
Hammaslääkärit ja muut terveys- ja hyvinvointialan yritykset hyötyvät ulkoistetusta asiakaspalvelusta ja vaihteenhoidosta, sillä se vapauttaa aikaa potilastyöhön. DialOk:lla on pitkä kokemus erityisesti hammaslääkärialan outbound-asiakaspalvelusta, jossa asiakkaita voidaan muistuttaa puhelimitse ajanvarauksista ja vuositarkistuksista.
Tutustu hammaslääkärialan asiakaspalveluun:
Lue myös asiakastarinoita
-
”Asiakaskokemus on meille tärkeä arvo” – Oikean Konekaupan asiakastarina
”Ilman muuta suosittelen DialOk:ta”, kertoo Janne Vuorinen Oikeasta Konekaupasta.
-
Outbound-asiakaspalvelun ulkoistuksella säästetään aikaa ja vauhditetaan myyntiä – Synsamin asiakastarina
”Tällä kokemuksella on helppo suositella DialOk:ta”, kertovat Synsamin myyntijohtaja Tero Lahti ja liikepaikkajohtaja Helena Koski-Väänänen.
-
Asiakaspalvelun ylivuoto vapauttaa aikaa syväosaamista vaativiin tehtäviin – Alma Median asiakastarina
Ulkoistettu asiakaspalvelu joustaa ja skaalautuu tarpeiden mukaan erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa. Alma Media on luottanut DialOk:hon vuodesta 2017.