Jokajouluinen perinteemme on lahjoittaa joululahjarahat hyväntekeväisyyteen. Tänä vuonna lahjoituskohteeksi valikoitui Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry.
Hope on arvoihimme sopiva lahjoituskohde, sillä lapsiin ja nuoriin panostaminen on sijoitus tulevaisuuteen. Kotimaisena yrityksenä meille on tärkeää, että lasten ja nuorten hyvinvointia tuetaan.
”Pieneltäkin vaikuttavalla teolla voi olla käänteentekevä vaikutus lapsen elämässä. Jos onnistumme muuttamaan yhdenkin lapsen tulevaisuutta, muutamme samalla myös maailmaa – omaamme ja hänen”, kertoo DialOk:n toimitusjohtaja Risto Apell.
Pieneltäkin vaikuttavalla teolla voi olla käänteentekevä vaikutus lapsen elämässä. Jos onnistumme muuttamaan yhdenkin lapsen tulevaisuutta, muutamme samalla myös maailmaa – omaamme ja hänen.
”Lasten ja nuorten ahdinko on valitettavasti kasvavaa. Jos voimme tällä lahjoituksella tehdä edes muutaman lapsen Joulusta paremman, on sillä toivottavasti kauaskantoisempi vaikutus”, kommentoi SFG-konsernin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo.
Hope on vuonna 2009 perustettu kotimainen avustusjärjestö, jonka tavoitteena on synnyttää konkteettinen hyvän kierre ja antaa lapsille tasa-arvoisemmat mahdollisuudet arkeen. Järjestö on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton, ja toimii 20 paikallistoimijan välityksella eri puolilla Suomea. Hope jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille tavara- ja vaatelahjoituksia sekä tulee lasten ja nuorten vapaa-ajan toimintaa.
Joululahjoituksemme turvin tuetaan lasten ja nuorten harrastus- ja vapaa-ajan mahdollisuuksia, jotta jokaisella lapsella olisi mahdollisuus mielekkääseen elämään.
Lue myös
-
Asiakaspalvelu vuonna 2025 – Tekoäly yhdistettynä inhimilliseen vuorovaikutukseen
Vuonna 2025 tekoälyltä asiakaspalvelussa odotetaan ulosmitattavia hyötyjä.
-
Vastauskeskukset esittelyssä – ulkoistettu asiakaspalvelu Avainlippu-merkillä
Osta työtä Suomeen -päivän kynnyksellä esittelemme DialOk:n vastauskeskukset ja keitä meillä DialOk:lla työskentelee.
-
DialOk hyödyntää tekoälyä asiakaspalvelun tehostamisessa
Tekoälyavusteinen asiakaspalvelu tarjoaa parempaa asiakaskokemusta ja tehokkaampia prosesseja.