Toiminta laajenee ja palvelutarjonnan volyymi kasvaa: jatkossa Avacalla on yhteensä neljä vastauskeskusta Turun lisäksi, Oulussa ja Kuhmossa. Avacalla toimii jatkossa noin 140 asiakaspalveluagenttia.
Entistä laajemmat palveluajat, tarvittaessa asiakaspalveluunne voidaan vastata 24/7
Suomenmaan Puhelinpalveluiden vastauskeskustoiminta laajenee uusilla palveluilla, kuten Back office -palveluilla (toimiston rutiinitöiden ulkoistaminen) sekä asiakaskaskokemusta mittaavilla tutkimuspalveluilla (NPS-, CSAT-, CES-kyselyt, Mystery shopping).
Toimitusjohtajan terveiset
”Yhdistymisen myötä palveluajat laajenevat entisestään. Tarjoamme 24/7 palvelua jatkossa valtakunnallisesti. Suomenmaan Puhelinpalvelujen palvelutarjonta kasvaa uusilla tuotteilla, kuten back office -töillä sekä asiakaskaskokemuksen mittaamiseen liittyvillä NPS-, CSAT-, CES-kyselyillä ja Mystery shopping -tutkimuksilla. Uudet tuotteet tukevat vahvasti asiakkaidemme kokonaisvaltaisen palvelun strategiaa.”
Yhteistyöterveisin,
Risto Apell
Toimitusjohtaja,
Avaca Oy