Ulkoistettu asiakaspalvelu ja asiakashankinta hammaslääkäriasemalle
Kuluuko aikasi asiakaspalveluun potilastyön sijasta? Olisiko asiakashankinnan tehostaminen tai ajanvarausasteen parantaminen tarpeen? Oletko harkinnut asiakaspalvelun ja ajanvarausten ulkoistamista?
Meillä on vuosien kokemus hammaslääkäriasemien asiakaspalvelusta
DialOk on asiakaspalvelun asiantuntija, jolla on vuosien kokemus hammaslääkäriasemien asiakaspalvelusta. Olemme täysin kotimainen Avainlippu-toimija, ja kaikki asiakaspalvelijamme työskentelevät Suomessa.
Panostamme asiakaspalvelijoiden koulutukseen ja coachingiin, jotta henkilöstömme viihtyy työssään ja asiakkaidemme yrityskohtainen brändi välittyy loppuasiakkaalle jokaisessa asiakaskohtaamisessa.
Asiakaspalvelun ulkoistaminen ja käyttöönotto kanssamme on helppo prosessi. Ulkoistettu asiakaspalvelu sopii niin pienelle kuin suurellekin hammaslääkärialan toimijalle, ja meillä on kokemusta molemmista.
Ulkoistetun ajanvarauspalvelun hyödyt pähkinänkuoressa
- Asiakkaiden sitouttaminen – Asiakkaiden lähestyminen muistutuksilla sitouttaa asiakkaat palveluntarjoajaan.
- Asiakkaiden aktivointi – Moni miettii ajanvarausta, mutta ei muista tehdä sitä. Lähestymällä aktiivisesti asiakkaita varmistat, että he varaavat ajan.
- Henkilökohtainen asiakaskokemus – Terveys- ja hyvinvointipalveluissa huolenpito tekee asiakkaaseen vaikutuksen. Aktiivisella kontaktoinnilla vahvistat henkilökohtaista asiakassuhdetta.
- Resurssien säästäminen – Oman henkilöstösi aikaa säästyy muuhun työhön, etenkin jos asiakaspalveluhenkilöstö on pieni tai sitä ei ole.
- Ammattilainen asialle – Ulkoistettu ajanvarauspalvelu ammattilaisten toimesta varmistaa sen, että kampanja suunnitellaan ja toteutetaan kerralla oikein, eikä aikaa hukata tehottomaan soitteluun.
Outbound-soittokampanja tehostaa asiakashankintaa hammaslääkäriasemalla
Outbound-soittokampanjassa ulkoistettu asiakaspalvelutiimi kontaktoi asiakkaitasi ajanvarausten, asiakasrekisterin päivityksen tai esimerkiksi ajanvarausmuistutusten merkeissä.
Outbound-kampanja voidaan toteuttaa joko jatkuvana palveluna tai lyhytaikaisena kampanjana. Se sopii toimijoille, jotka haluavat aktivoida ja sitouttaa asiakkaitaan palaamaan asiakkaaksi yhä uudelleen.
Outbound-asiakashankinnan hyödyt
- aktiivisella kontaktoinnilla enemmän asiakkaita
- säännöllinen yhteydenpito vahvistaa asiakassuhdetta
- mahdollisuus keskittyä hoitotyöhön
- ei enää ristiin soittelua ja varauskalenterin ylläpitoa
Ulkoistettu asiakaspalvelu vapauttaa aikaa potilastyölle
Mikäli omat asiakaspalveluresurssit eivät riitä, voidaan asiakaspalvelu ulkoistaa kokonaan tai osittain. Ulkoistettu asiakaspalvelu voi huolehtia asiakkaiden tarpeista puhelimessa, sähköpostitse, tekstiviestillä tai chatissa toimistoaikoina, iltaisin tai viikonloppuisin.
Ulkoistettu asiakaspalvelu räätälöidään asiakkaan tarpeitten mukaan yhdessä asiakkaalle dedikoidun Customer Success Managerin kanssa.
Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin
Takasinsoittopalvelun nopeus – Case yksityinen hammaslääkäriketju
Toteutimme asiakkaamme pyynnöstä tarkemman tutkimuksen siitä, millaisia tuloksia saavutimme takaisinsoittopalvelun avulla heidän 7 toimipisteensä osalta kesä-elokuussa 2022.
Hammaslääkäriaseman asiakaspalvelu ja ajanvaraus tehostui outbound-soittokampanjoilla
Keskisuuri hammaslääkärikeskus kaipasi helpotusta asiakaspalvelun resurssipulaan. Ulkoistettu ajanvaraus vähensi henkilöstön työkuormaa ja paransi ajanvarausastetta.
Säästä aikaa potilastyöhön hammashoidon asiakaspalvelun ulkoistamisella
Ulkoistettu asiakaspalvelu ja outbound-palvelu voivat hyödyttää sekä pieniä että suuria hammaslääkäriasemia. Aikaa säästyy potilastyöhön, kun ammattimainen asiakaspalvelukumppani huolehtii ajanvarausten hankkimisesta.
Yritysmyyntimme auttaa mielellään!
Yritysmyyntimme auttaa mielellään kartoittamaan tilanteesi ja auttaa oikean räätälöidyn ratkaisun suunnittelussa. Täytä lomake ja myyjämme on sinuun pian yhteydessä.