Outbound soittokampanjat – asiakaslähtöistä kontaktointia

Mitä asiakkaillesi kuuluu? Luuriin tarttuminen on tehokas tapa huolehtia siitä, että asiakkaat osaavat hyödyntää heille tarjolla olevat mahdollisuudet. Moni asiakkaan ostotarve jää tunnistamatta, jos asiakkaita ei kontaktoida säännöllisesti. 

Ulkoistettu outbound-soittokampanja sopii niin uusien kuin olemassa olevien asiakkaiden kontaktointiin. Yritykset, jotka pysyvät tiiviisti yhteydessä asiakkaisiinsa, kehittävät sitoutuneempia asiakassuhteita. DialOk:n outbound-palvelun avulla varmistat, että asiakkaat ovat tietoisia palveluistasi. 

Outbound-kampanja voi parhaimmillaan tuottaa jopa nelinkertaista tuottoa kustannuksiin nähden. Laske hinta kampanjalle ja pyydä tarjous!

outbound asiakaspalvelu ja soittokampanjat

Outbound on asiakaslähtöistä asiakaspalvelua

Moni saattaa kuvitella, että outbound-asiakaspalvelu tarkoittaa aggressiivista puhelinmyyntiä. Uskomus ei voisi olla kauempana totuudesta, sillä nykyaikainen outbound on proaktiivista asiakaspalvelua asiakkaan ehdoilla. 

Kun yritys kuuntelee asiakkaan tarpeita tarkalla korvalla, asiakas kokee tulleensa ymmärretyksi ja ovi kaupantekoon aukeaa ilman tyrkyttämistä.

Myynnillinen asiakaspalvelu on aina ensisijaisesti palvelua, ei myyntiä. Asiakas ilahtuu muistamisesta, ja yritys saa kasvatettua vahvempia, sitoutuneita asiakassuhteita.

Tärkeässä roolissa myynnillisen asiakaspalvelun onnistumisessa on rikas ja ajantasainen asiakasdata. Sen avulla voimme tunnistaa asiakkaan tarpeet ja tarjota heille sopivinta palvelua.

Mihin outbound-soittokampanjoita voi käyttää?
  • Ajanvaraukset ja muistutukset
  • Asiakastutkimus
  • Asiakashankinta
  • Varainhankinta
  • Markkinatutkimukset
  • Yrityspäättäjien kontaktointi

Laske muutamassa minuutissa hinta soittokampanjallesi ja pyydä tarjous!

Tyytyväiset asiakkaamme suosittelevat

dialok synsam asiakastarina

Palvelu tuottaa meille merkittävää ajansäästöä ja vaikuttaa positiivisesti niin asiakastyytyväisyyteen kuin liiketoimintaan, kun ehdimme palvella kaikki asiakkaat niin puhelimessa kuin myymälässäkin.

Tero Lahti, Synsam

Laske hinta outbound-kampanjalle

Mietitkö, paljonko outbound-soittokampanja maksaa? Käytä helppoa ja nopeaa hintalaskuria ja selvitä kampanjasi hinta!

Näin Outbound-soittokampanja toimii

csm-tiimi
CSM-tiimi aina valmiina auttamaan

Asiakkuudenhoitoon erikoistunut Customer Success Manager-tiimimme on tiiviisti mukana palvelun käyttöönotossa ja jatkuvassa seurannassa.

CSM-tiimin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitamme menestymään asiakaspalvelulla, ja he ovat aina tavoitettavissasi!

ulkoistettu aspa tarvekartoitus
Tavoitteiden määrittelyn kautta pilotointiin

Onnistuneen soittokampanjan lähtökohta on selkeästi määritelty tavoite. Ennen palvelun aloitusta teemme kartoituksen, jossa keskustellaan yhdessä kampanjan sisällöstä, tavoitteista ja ydinviestistä.

Tavoitteiden määrittelyn jälkeen siirrytään pilotointiin ja lopulta palvelun jatkuvaan kehittämiseen. 

outbound soittokampanja räätälöinti
Kertaluontoinen kampanja tai jatkuva palvelu

Outbound-soittokampanja sopii moneen. Toteutamme asiakkaillemme sekä lyhytaikaisia kampanjoita että jatkuvaa palvelua.

Suunnittelemme mielellämme yksilöllisen outbound-palvelupolun yrityksesi tarpeisiin. 

Headset asiakaspalvelu
MoneyMaker -takuulla tuloja asiakaspalvelusta

Outbound-kampanja voi tuottaa parhaimmillaan moninkertaisia tuottoja kampanjan hintaan nähden.

Sitomalla outboundin kustannukset MoneyMaker-takuuseen varmistamme, että ulkoistetun outboundin kustannukset ja tuotot ovat linjassa keskenään, eikä kuluja synny tyhjästä.

outbound soittokampanjat
Erikoistunut myyntihenkinen asiakaspalvelutiimi

Käytössäsi on DialOk:n outboundiin erikoistunut asiakaspalvelutiimi.

Tiimi keskittyy täysin outbound-soittokampanjoihin. Outbound-tiimin väkeä yhdistää rohkea, sosiaalinen ja myyntihenkinen asenne sekä hyvä tiimihenki. 

Miksi DialOk?

teknologia
Teknologinen edelläkävijyys

Yhdessä sisaryrityksemme Line Carrier Oy:n kanssa tuotamme asiakaspalvelun teknologiset ratkaisut oman talon sisällä ja pystymme vastaamaan nopeasti asiakkaidemme muuttuneisiin tarpeisiin.

Tarjoamme yhdeltä luukulta paitsi asiakaspalvelun resurssit, myös teleoperaattori- ja ohjelmistoratkaisut asiakaspalveluun. 

ihmiset
Apunasi sitoutunut ja ammattitaitoinen henkilöstö

Yrityksemme ei olisi mitään ilman motivoituneita asiakaspalvelijoita. DialOk on asiakaspalveluyritys, jossa työntekijät viihtyvät pitkään.

Vastauskeskustemme keskimääräinen työsuhteen pituus on jopa 4 vuotta ja 10 kuukautta. Meille on tärkeää mahdollistaa henkilöstöllemme onnistumisen kokemuksia ja yhteisöllisyyttä, jotka edistävät työssä viihtymistä.  

kokemus
Pitkä kokemus

Yli 20 vuoden aikana satojen yritysasiakkaiden kanssa kerrytetty kokemus on hionut tuottamamme laadukkaan asiakaspalvelun huippuunsa.

Kokemus lukuisilta eri toimialoilta ja julkiselta sektorilta on tuonut mukanaan ymmärryksen yritysten ja organisaatioiden erityisistä haasteista ja tarpeista. 

Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton merkki suomalaisesta palvelusta ja työstä.

Ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys

Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys. Kotimainen työ on meille tärkeä arvo, ja työllistämme kaikki asiakaspalvelijamme Suomessa.

Suomen kielen lisäksi palvelemme ruotsin ja englannin kielellä. 

Lue lisää outbound -soittokampanjoista

Aletaanko soittelemaan? Käytä hintalaskuria tai pyydä tarjous!