Outbound soittokampanjat – asiakaslähtöistä kontaktointia
Mitä asiakkaillesi kuuluu? Luuriin tarttuminen on tehokas tapa huolehtia siitä, että asiakkaat osaavat hyödyntää heille tarjolla olevat mahdollisuudet. Moni asiakkaan ostotarve jää tunnistamatta, jos asiakkaita ei kontaktoida säännöllisesti.
Ulkoistettu outbound-soittokampanja sopii niin uusien kuin olemassa olevien asiakkaiden kontaktointiin. Yritykset, jotka pysyvät tiiviisti yhteydessä asiakkaisiinsa, kehittävät sitoutuneempia asiakassuhteita. DialOk:n outbound-palvelun avulla varmistat, että asiakkaat ovat tietoisia palveluistasi.
Outbound-kampanja voi parhaimmillaan tuottaa jopa nelinkertaista tuottoa kustannuksiin nähden. Laske hinta kampanjalle ja pyydä tarjous!
Outbound on asiakaslähtöistä asiakaspalvelua
Moni saattaa kuvitella, että outbound-asiakaspalvelu tarkoittaa aggressiivista puhelinmyyntiä. Uskomus ei voisi olla kauempana totuudesta, sillä nykyaikainen outbound on proaktiivista asiakaspalvelua asiakkaan ehdoilla.
Kun yritys kuuntelee asiakkaan tarpeita tarkalla korvalla, asiakas kokee tulleensa ymmärretyksi ja ovi kaupantekoon aukeaa ilman tyrkyttämistä.
Myynnillinen asiakaspalvelu on aina ensisijaisesti palvelua, ei myyntiä. Asiakas ilahtuu muistamisesta, ja yritys saa kasvatettua vahvempia, sitoutuneita asiakassuhteita.
Tärkeässä roolissa myynnillisen asiakaspalvelun onnistumisessa on rikas ja ajantasainen asiakasdata. Sen avulla voimme tunnistaa asiakkaan tarpeet ja tarjota heille sopivinta palvelua.
Mihin outbound-soittokampanjoita voi käyttää?
- Ajanvaraukset ja muistutukset
- Asiakastutkimus
- Asiakashankinta
- Varainhankinta
- Markkinatutkimukset
- Yrityspäättäjien kontaktointi
Laske muutamassa minuutissa hinta soittokampanjallesi ja pyydä tarjous!
Tyytyväiset asiakkaamme suosittelevat
Palvelu tuottaa meille merkittävää ajansäästöä ja vaikuttaa positiivisesti niin asiakastyytyväisyyteen kuin liiketoimintaan, kun ehdimme palvella kaikki asiakkaat niin puhelimessa kuin myymälässäkin.
Tero Lahti, Synsam
Laske hinta outbound-kampanjalle
Mietitkö, paljonko outbound-soittokampanja maksaa? Käytä helppoa ja nopeaa hintalaskuria ja selvitä kampanjasi hinta!
Näin Outbound-soittokampanja toimii
CSM-tiimi aina valmiina auttamaan
Asiakkuudenhoitoon erikoistunut Customer Success Manager-tiimimme on tiiviisti mukana palvelun käyttöönotossa ja jatkuvassa seurannassa.
CSM-tiimin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitamme menestymään asiakaspalvelulla, ja he ovat aina tavoitettavissasi!
Tavoitteiden määrittelyn kautta pilotointiin
Onnistuneen soittokampanjan lähtökohta on selkeästi määritelty tavoite. Ennen palvelun aloitusta teemme kartoituksen, jossa keskustellaan yhdessä kampanjan sisällöstä, tavoitteista ja ydinviestistä.
Tavoitteiden määrittelyn jälkeen siirrytään pilotointiin ja lopulta palvelun jatkuvaan kehittämiseen.
Kertaluontoinen kampanja tai jatkuva palvelu
Outbound-soittokampanja sopii moneen. Toteutamme asiakkaillemme sekä lyhytaikaisia kampanjoita että jatkuvaa palvelua.
Suunnittelemme mielellämme yksilöllisen outbound-palvelupolun yrityksesi tarpeisiin.
MoneyMaker -takuulla tuloja asiakaspalvelusta
Outbound-kampanja voi tuottaa parhaimmillaan moninkertaisia tuottoja kampanjan hintaan nähden.
Sitomalla outboundin kustannukset MoneyMaker-takuuseen varmistamme, että ulkoistetun outboundin kustannukset ja tuotot ovat linjassa keskenään, eikä kuluja synny tyhjästä.
Erikoistunut myyntihenkinen asiakaspalvelutiimi
Käytössäsi on DialOk:n outboundiin erikoistunut asiakaspalvelutiimi.
Tiimi keskittyy täysin outbound-soittokampanjoihin. Outbound-tiimin väkeä yhdistää rohkea, sosiaalinen ja myyntihenkinen asenne sekä hyvä tiimihenki.
Miksi DialOk?
Teknologinen edelläkävijyys
Yhdessä sisaryrityksemme Line Carrier Oy:n kanssa tuotamme asiakaspalvelun teknologiset ratkaisut oman talon sisällä ja pystymme vastaamaan nopeasti asiakkaidemme muuttuneisiin tarpeisiin.
Tarjoamme yhdeltä luukulta paitsi asiakaspalvelun resurssit, myös teleoperaattori- ja ohjelmistoratkaisut asiakaspalveluun.
Apunasi sitoutunut ja ammattitaitoinen henkilöstö
Yrityksemme ei olisi mitään ilman motivoituneita asiakaspalvelijoita. DialOk on asiakaspalveluyritys, jossa työntekijät viihtyvät pitkään.
Vastauskeskustemme keskimääräinen työsuhteen pituus on jopa 4 vuotta ja 10 kuukautta. Meille on tärkeää mahdollistaa henkilöstöllemme onnistumisen kokemuksia ja yhteisöllisyyttä, jotka edistävät työssä viihtymistä.
Pitkä kokemus
Yli 20 vuoden aikana satojen yritysasiakkaiden kanssa kerrytetty kokemus on hionut tuottamamme laadukkaan asiakaspalvelun huippuunsa.
Kokemus lukuisilta eri toimialoilta ja julkiselta sektorilta on tuonut mukanaan ymmärryksen yritysten ja organisaatioiden erityisistä haasteista ja tarpeista.
Ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys
Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys. Kotimainen työ on meille tärkeä arvo, ja työllistämme kaikki asiakaspalvelijamme Suomessa.
Suomen kielen lisäksi palvelemme ruotsin ja englannin kielellä.
Lue lisää outbound -soittokampanjoista
-
Asiakaspalvelun ulkoistaminen vs. Asiakaspalvelu omalla tiimillä: Kumpi kannattaa?
Aina ei ole pakko valita jompaakumpaa, vaan asiakaspalvelun ulkoistettu ylivuoto on monelle sopiva ratkaisu.
-
Miten valita ulkoistuskumppani asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelun ulkoistaminen onnistuu parhaiten avoimella ja keskustelevalla yhteistyöllä.
-
Asiakaspalvelu ja monikanavainen myynti, voittava yhdistelmä
Myynnin ja asiakaspalvelun yhteistyö tuottaa sitoutuneempia asiakkaita.