Back Office – Ulkoistettu assistentti palveluksessasi!
Ulkoistettu Back Office -palvelu on avain sujuvampaan, tehokkaampaan ja tuottavampaan työarkeen. Meidän avullamme sinä ja tiimisi voitte keskittyä siihen, missä olette parhaimmillanne – yrityksenne ydinliiketoimintaan.
DialOk:n tiimi tarttuu rutiinitehtäviin ammattitaidolla, jotta sinä voit tehdä bisnestä kustannustehokkaasti ja joustavasti. Ota yhteyttä, niin räätälöidään sinun yritystäsi parhaiten palveleva ratkaisu.
Ulkoistettu Back Office on assistenttisi etänä
Back Office -työtehtävät ovat usein manuaalisesti suoritettavia silpputöitä tai projektiluonteisia urakoita, jotka kuormittavat työntekijöitä ja vievät aikaa tuottavalta ja luovalta työltä.
Aikaa kuluu sälään tai hallinnollisiin töihin asiakastyön tai tärkeämpien projektien sijaan, ja henkilöstön motivaatio kärsii.
Nämä tehtävät on mahdollista ulkoistaa DialOk:n Back Office -palveluun. Back Office on oma etäassistenttisi, joka huolehtii manuaalisista rutiinitöistä sinun puolestasi, ja henkilöstösi voi keskittyä omaan ydinosaamiseensa.
DialOk:n ulkoistettu Back Office -palvelu toteutetaan palvelukeskuksistamme Oulussa, Turussa ja Kuhmossa. Meille tärkeä arvo on auttaa asiakkaitamme menestymään, ja haluamme olla strateginen osa yrityksesi kasvavaa liiketoimintaa.
Back Office -ulkoistuksen hyödyt
- Vapauta asiantuntijoiden aikaa tuottavaan ja luovaan työhön
- Lisää liiketoiminnan kustannustehoa ulkoistamalla harkitut toiminnot
- Varmista tehokas toiminta hukkaamatta yrityksesi resursseja
- Tarjoa henkilöstölle motivoiva ja sitouttava työympäristö ilman silpputyötä
- Joustava palvelu skaalautuu kiireen ja sesonkien mukaan ilman oman henkilöstön palkkaamista
Mihin Back Officea voi käyttää?
- Asiakastietojen hallinta ja päivitys
- Tiedonkeräys ja kartoitus
- Dokumenttien käsittely
- Kirjanpito ja taloushallinto
- Raportointi ja analytiikka
- Projektinhallinta ja projektidokumentaatio
- Postitus
- Tietojärjestelmien ylläpito
- Asiakaspalvelun tai myynnin tukitehtävät
- Varastonhallinta
Asiakkaamme suosittelevat
Rekisteröintihakemusten käsittely back office-palveluna Traficomille
DialOk:n ulkoistettu back office-palvelu on ollut Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin valinta jo vuodesta 2014. Kausiluonteisten tehtävien ulkoistaminen säästää resursseja muihin töihin. DialOk huolehtii vesikulkuneuvojen rekisteröintihakemusten käsittelystä.
Näin DialOk Back Office -palvelu toimii
Räätälöity palvelu sinun tarpeisiisi
Sovitamme Back Office-palvelut sinun yrityksesi tarpeisiin. Teemme jokaiselle asiakkaallemme tarvekartoituksen, jonka pohjalta palvelu räätälöidään.
Vain taivas on rajana, mihin Back Office -palveluita voidaan hyödyntää!
Henkilöstön perehdytys
Henkilöstön koulutus on onnistuneen Back Office -ulkoistuksen kulmakivi.
Jokaisen uuden asiakkuuden yhteydessä huolehdimme henkilöstön perehdytyksestä asiakasyrityksen palveluihin ja materiaaleihin. Kattava perehdytys ja pitkälle hiottu koulutusprosessi varmistaa sen, että voimme tuottaa palveluita sujuvasti ja virheettömästi.
Kiireapu tai pysyvä osa liiketoimintaa
Back Office -ulkoistus sopii kertaluontoisiin kampanjoihin, kiireavuksi, sesonkeihin tai pysyväksi osaksi yrityksesi liiketoimintaa.
Back Office -palvelu voidaan yhdistää muihin palveluihimme, kuten outbound-soittokampanjoihin tai ulkoistettuun asiakaspalveluun.
CSM-tiimi aina apunasi
Asiakkuudenhoitoon erikoistuneet Customer Success Managerimme ovat apunasi asiakkuuden kaikissa vaiheissa aina alkukartoituksesta palvelun tuotantoon ja henkilöstön perehdytykseen.
Miksi DialOk?
Teknologinen edelläkävijyys
Yhdessä sisaryrityksemme Line Carrier Oy:n kanssa tuotamme asiakaspalvelun teknologiset ratkaisut oman talon sisällä ja pystymme vastaamaan nopeasti asiakkaidemme muuttuneisiin tarpeisiin.
Tarjoamme yhdeltä luukulta paitsi asiakaspalvelun resurssit, myös teleoperaattori- ja ohjelmistoratkaisut asiakaspalveluun.
Apunasi sitoutunut ja ammattitaitoinen henkilöstö
Yrityksemme ei olisi mitään ilman motivoituneita asiakaspalvelijoita. DialOk on asiakaspalveluyritys, jossa työntekijät viihtyvät pitkään.
Vastauskeskustemme keskimääräinen työsuhteen pituus on jopa 4 vuotta ja 10 kuukautta. Meille on tärkeää mahdollistaa henkilöstöllemme onnistumisen kokemuksia ja yhteisöllisyyttä, jotka edistävät työssä viihtymistä.
Pitkä kokemus
Yli 20 vuoden aikana satojen yritysasiakkaiden kanssa kerrytetty kokemus on hionut tuottamamme laadukkaan asiakaspalvelun huippuunsa.
Kokemus lukuisilta eri toimialoilta ja julkiselta sektorilta on tuonut mukanaan ymmärryksen yritysten ja organisaatioiden erityisistä haasteista ja tarpeista.
Ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys
Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys. Kotimainen työ on meille tärkeä arvo, ja työllistämme kaikki asiakaspalvelijamme Suomessa.
Suomen kielen lisäksi palvelemme ruotsin ja englannin kielellä.