
Tervetuloa käyttämään DialOk-integraatiota!
Tervetuloa käyttämään DialOk-integraatioita. Olet nyt valmis seuraamaan ja hallinnoimaan asiakaspalveluratkaisuasi!
Tutustu myös liiketoimintaasi tehostaviin palveluihimme.
Tutustu viimeisimpiin artikkeleihin
-
Mutkatonta asiakaspalvelua kumppaniyhteistyöllä – DialOk ja Suomen ICT Picte auttavat asiakkaita yhdessä
Mutkaton ja helposti tavoitettava asiakaspalvelu on yksi pienen toimijan tärkeimmistä eduista.
-
Asiakaspuheluiden tallennus: Oiva työkalu asiakaspalvelun laadun kehittämiseen
Asiakaspuheluiden kuuntelu mahdollistaa läpinäkyvän asiakaspalvelun, paremman asiakaskokemuksen ja laadun kehittämisen. Customer Success Manager Eveliina Santahuhta kertoo puhelutallenteiden monista käyttötavoista.
-
Miten asiakaspalvelun ulkoistaminen tapahtuu?
Ulkoistetun asiakaspalvelun käyttöönotto kestää noin 4–6 viikkoa. DialOk:n vakiintunut palvelumalli varmistaa sen, että ulkoistusprosessi viedään toiveiden mukaisesti ja aikataulussa maaliin.