
Tervetuloa käyttämään integraatiota!
Tervetuloa käyttämään DialOk:n ja Line Carrierin integraatioita. Olet nyt valmis seuraamaan ja hallinnoimaan asiakaspalveluratkaisuasi!

DialOk suunnittelee ja toteuttaa yrityksellesi yksilöllisen tavoitettavuusratkaisun. Saat meiltä ulkoistetun asiakaspalvelun, vaihteenhoidon, outboundin tai back office-palvelut.

Line Carrier tarjoaa joustavat yritysliittymät ja monikanavaisen asiakaspalvelun ratkaisut yksilöllisesti juuri sinun yrityksellesi!
Tutustu viimeisimpiin artikkeleihin
-
Keinoja asiakaspalvelun ruuhkan purkamiseen
Puhelinasiakaspalvelun pitkät odotusajat voivat ärsyttää asiakkaita ja heikentää asiakastyytyväisyyttä.
-
Lataa opas: Kasvua outboundista – Proaktiivinen asiakaspalvelu
Lataa ilmainen opas outboundiin!
-
Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
Hyvä asiakaspalvelu on reaaliaikaista, monikanavaista ja asiakaslähtöistä.