”DialOk on meille strateginen yhteistyökumppani”
Maskun Kalustetalon ketjuun kuuluu yhteensä 50 myymälää Suomessa ja Virossa. DialOk on Maskun strateginen kumppani erilaisten asiakaspalveluratkaisujen tuottamisessa. Jo yli 10 vuotta jatkuneen yhteistyön aikana tarve DialOk:n palveluille on koko ajan vain kasvanut.
Viimeisten 10 vuoden aikana yleinen asiointi ja erilaiset asiointi- ja kommunikointitavat asiakkaan ja myyjän välillä ovat muuttuneet valtavasti.
Tänä päivänä verkkokauppojen rooli on toiminnassamme erittäin merkittävä. Sen lisäksi esimerkiksi korona-aikana avasimme valtakunnallisen puhelinmyynnin, joka osoittautui tärkeäksi myynti- ja asiointikanavaksi. Myös chat on tänä päivänä asiakkaille tärkeä kanava sekä kysymysten esittämiseen että kauppojen tekemiseen
kertoo Maskun Kalustetalo Oy:n markkinointijohtaja Ville Heinonen.
Kokonaisvaltainen konsepti kattaa koko asiakaspalvelun
Maskun ja DialOk:n yhteistyö alkoi vuonna 2009, kun silloinen Avaca otti hoitaakseen Maskun kahden suurimman myymälän puhelinvaihteen. Hyvin nopeasti yhteistyö laajeni valtakunnalliseksi. Matkan varrella Avacan nimi on vaihtunut DialOk:ksi, mutta yhteistyö on jatkunut ennallaan. Tällä hetkellä DialOk:n keskeinen rooli on olla suoraan yhteydessä Maskun asiakkaisiin silloin, kun asiakkaat ottavat yhteyttä asiakaspalveluun eri kanavissa.
– Vuosien varrella tarve on vain kasvanut. Olemme yhdessä DialOk:n kanssa sopineet yhteistyön syventämisestä vaiheittain. Tänä päivänä DialOk on meille strateginen yhteistyökumppani yhtiötasolla ja kokonaisvaltainen asiakaspalvelupartneri, Heinonen sanoo.
Parempia ratkaisuja luodaan yhdessä
Heinosen mukaan DialOk on osoittautunut kumppaniksi, joka pystyy skaalautumaan myös Maskun sesonkien mukaan.
– Upeaa on se, että kun meillä on viikoittaiset tarkastelupalaverit yhdessä DialOk:n kanssa, niin joka ainut kerta tällaisessa palaverissa sinkoilee puolin ja toisin kehitysideoita asiakaspalautteiden perusteella, Heinonen painottaa.
– Kaikilla on yhteinen intressi luoda asiakkaan edun mukaisesti parempia ratkaisuja, Heinonen kiteyttää.
Lue muita asiakastarinoitamme
-
”Asiakaskokemus on meille tärkeä arvo” – Oikean Konekaupan asiakastarina
”Ilman muuta suosittelen DialOk:ta”, kertoo Janne Vuorinen Oikeasta Konekaupasta.
-
Outbound-asiakaspalvelun ulkoistuksella säästetään aikaa ja vauhditetaan myyntiä – Synsamin asiakastarina
”Tällä kokemuksella on helppo suositella DialOk:ta”, kertovat Synsamin myyntijohtaja Tero Lahti ja liikepaikkajohtaja Helena Koski-Väänänen.
-
Asiakaspalvelun ylivuoto vapauttaa aikaa syväosaamista vaativiin tehtäviin – Alma Median asiakastarina
Ulkoistettu asiakaspalvelu joustaa ja skaalautuu tarpeiden mukaan erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa. Alma Media on luottanut DialOk:hon vuodesta 2017.
-
Ulkoistettu 24/7 huoltopäivystys kirjaa palvelupyynnöt suoraan Tampuuriin – Kruunuasunnot asiakastarina
24/7 huoltopäivystys ulkoistettuna säästää resursseja muihin työtehtäviin ja tarjoaa asiakkaille apua kelloon katsomatta.
-
”Voin luottaa siihen, että asiakaspalvelu pyörii” – New Nordicin asiakastarina
DialOk huolehtii New Nordicin ulkoistetusta asiakaspalvelusta.
-
Ulkoistettu asiakaspalvelu helpottaa kiireisiä sesonkeja – Maskun Kalustetalon asiakastarina
Asiakaspalvelun ulkoistaminen sopii erityisen hyvin yrityksille, joiden asiakaspalvelukysyntä vaihtelee sesonkien mukaan.