Cityshoppari on tarjonnut kuluttajille erilaisia etuja jo vuodesta 1996. Suomen monipuolisimmasta etusovelluksestaan tunnettu yritys tekee yhteistyötä useiden liittojen ja yritysten kanssa tarjoten etuja kuluttajien käyttöön yrityksissä ympäri Suomen. Yritysten ja järjestöjen etuohjelmien lisäksi Cityshoppari on ladattavissa sovelluskaupoista.
Käyttäjämäärien kasvaessa toimiva ja nopea asiakaspalvelu on meille erittäin tärkeää
”Cityshopparissa olevien etujen määrä kasvaa jatkuvasti ja sovelluksella on yhä useampia käyttäjiä. Käyttäjämäärien kasvaessa toimiva ja nopea asiakaspalvelu on meille erittäin tärkeää”, kertoo Cityshopparin toimitusjohtaja Pasi Viherlaakso.
Cityshoppari luottaa DialOk:n ulkoistettuun asiakaspalveluun puhelimessa ja sähköpostitse.
Asiakaspalvelu säästää aikaa
Cityshopparissa haluttiin säästää aikaa muihin työtehtäviin ja tehostaa asiakaspalvelua. Aiemmin asiakaspalvelua hoiti yksi ihminen muun työn ohessa.
”Asiakaspalvelun tekeminen itse kuormitti yritystämme liikaa. Ulkoistamalla pystymme kohdistamaan resurssimme paremmin ydinliiketoimintaan ja varmistamaan, että asiakkaat saavat palvelua juuri silloin, kun he sitä tarvitsevat. Voimme luottaa siihen, että asiakaspalvelu varmasti hoituu ammattitaidolla ja riittävillä resursseilla.”
Voimme luottaa siihen, että asiakaspalvelu varmasti hoituu ammattitaidolla ja riittävillä resursseilla.
DialOk huolehtii asiakaspalvelusta puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakaspalvelu on arkisin auki kahdeksaan illalla, sillä asiakkaiden palvelun tarve ei rajoitu pelkästään virka-aikoihin.
”Asiakaspalveluun tulee kohtuullisen paljon yhteydenottoja, ja ulkoistettu asiakaspalvelu pystyy suoriutumaan lähes kaikista itsenäisesti. Jos eteen tulee vaikeampia teknisiä kysymyksiä, ne ohjataan eteenpäin meille. Saamme säännöllisiä raportteja, ja puheluiden vasteajat ja vastausprosentit ovat oikein hyvät.”
Ulkoistetun asiakaspalvelun tehtävänä on tehdä Cityshopparin asiakkaiden arjesta sujuvaa.
”Vastaanotamme päivittäin monenlaisia kysymyksiä, joihin etsimme vastauksia yhdessä asiakkaiden kanssa. Suuri osa yhteydenotoista liittyy rekisteröitymiseen ja tekniseen tukeen. Asiakkaat kaipaavat apua esimerkiksi maksuprosessissa, laitteiden yhteensopivuudessa tai sovelluksen lataamisessa. Alati muuttuva teknologia tuo mukanaan uusia haasteita ja kysymyksiä, ja meidän tehtävämme on tehdä asiakkaiden arjesta sujuvampaa”, kertoo DialOk:n asiakaspalvelua Turun vastauskeskuksessa luotsaava Tiina Salo.
DialOk on aktiivinen kumppani
Cityshopparissa on oltu tyytyväisiä ulkoistetun asiakaspalvelun toimintaan. Dedikoitu Customer Success Manager huolehtii asiakkuudesta säännöllisesti.
”Asiakassuhteen prosessit toimivat sujuvasti, kommunikaatio toimii ja palvelua kehitetään. DialOk:lla ollaan itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaaseen raporttien ja säännöllisten palaverien muodossa, eikä asiakkaana tarvitse itse olla jatkuvasti pyytämässä asioita”, Viherlaakso kiteyttää.
Cityshopparin tavoitteena oli säästää resursseja ydinliiketoimintaan ja tehostaa asiakaspalvelua.
Ratkaisuksi valikoitui DialOk:n ulkoistettu asiakaspalvelu puhelimessa ja sähköpostissa.
Tuloksena Cityshoppari pystyy tarjoamaan asiakaspalvelua laajennetuilla palveluajoilla myös iltaisin, ja voi luottaa siihen, että asiakaspalvelu pyörii riittävillä resursseilla. Oman henkilöstön aikaa säästyy muihin tehtäviin. Yhteistyö DialOk:n kanssa on sujuvaa ja aktiivista.
Lue muut asiakastarinat
-
”Kommunikaatio DialOk:n kanssa toimii” – Cityshopparin asiakastarina
”Voimme luottaa siihen, että asiakaspalvelu varmasti hoituu ammattitaidolla ja riittävillä resursseilla.
-
Monikanavainen asiakaspalvelu puhelimessa, WhatsAppissa ja chatissa – A-Katsastuksen asiakastarina
WhatsApp on noussut nopeasti hyvin suosituksi palvelukanavaksi.
-
”DialOk säästää meiltä todella paljon työaikaa” – Toyota Tammer-Autot asiakastarina
”DialOk:n kanssa on ilo tehdä yhteistyötä, ja kommunikaatio on vaivatonta”, kertoo Toyota Tammer-Auton kehityspäällikkö Jussi-Matti Kuusi.