Tavoitteena vaivaton asiakas- ja ajanvarauspalvelu
HelppoKatsastus Oy on kotimainen asiakaslähtöinen katsastusketju, jolla on 20 toimipistettä ympäri Suomea. Laadukas puhelinpalvelu on tärkeässä roolissa ajanvaraukseen perustuvassa liiketoiminnassa.
Auton katsastus ei ole ostajan näkökulmasta se houkuttavin ostos, joten ostoprosessista on tehtävä mahdollisimman vaivaton. DialOk on HelppoKatsastukselle tärkeä kumppani mahdollistaessaan yrityksen toimipisteiden sujuvan ajanvarauksen ja asiakaspalvelun puhelimessa ja chatissa.
HelppoKatsastuksen tavoitteena oli virtaviivaistaa asiakas-ja ajanvarauspalvelu. Ajatus ulkoistamisesta syttyi halusta panostaa laadukkaampaan palveluun, jota ammattilainen voisi tarjota.
Koen asiakaspalvelun tärkeäksi ja asiakaspalvelijoiden tulee tuntea olevansa meillä töissä
– Tuomo Luoma, HelppoKatsastuksen toimitusjohtaja
Mitattava ja yrityksen näköinen ajanvarauspalvelu
HelppoKatsastus valitsi kumppanikseen DialOk:n hoitamaan yrityksen asiakaspalvelua ja ajanvarausta. DialOk hoitaa kaikki HelppoKatsastuksen puhelut ja chat-kontaktit.
Ennen palvelun aloitusta HelppoKatsastuksen toimitusjohtaja Tuomo Luoma kävi perehdyttämässä DialOk:n henkilökunnan yrityksen toimintatapoihin. ”Koen asiakaspalvelun tärkeäksi ja asiakaspalvelijoiden tulee tuntea olevansa meillä töissä”, sanoo Luoma.
Asiakaspalvelulle on selkeät mittarit ja analytiikka. Raportteja käydään läpi kuukausittain, jotta resursointi ja palvelu osataan optimoida palvelemaan HelppoKatsastuksen tavoitteita.
Katso HelppoKatsastuksen asiakastarina videolta!
Taloudelliset hyödyt
Asiakas ei saavu paikalle ilman ajanvarausta.
Vaivaton ajanvarauspalvelu mahdollistaa katsastusajan varaamisen matalalla kynnyksellä.
Tehokkuutta toimintaan
Raporttien avulla palvelua ja resursseja voidaan optimoida palvelemaan liiketoiminnan tavoitteita.
Parempi yrityskuva
Korkea palvelutaso ja lyhyet vastausajat parantavat asiakaskokemusta.