Asiakaslupaus velvoittaa
Cityvarasto Oyj tarjoaa innovatiivisia ja käytännöllisiä pienvarastojen vuokrauspalveluita. Asiakkaat pääsevät käymään varastollaan joka päivä 05:30-00:00 -välisellä ajalla, joten palvelun on pelattava lähes kellon ympäri. Varastojen vuokraus on verkkokaupan ansiosta mahdollista vuorokauden ympäri.
”Yksi Cityvaraston asiakaslupauksista on se, että tavoitat meidät aina”, kertoo Cityvaraston markkinointi- ja myyntijohtaja Paula Nordgren.
Cityvarastolla on myös oma asiakaspalvelu, joka palvelee arkisin 8.00-17.00. DialOk:n asiakaspalvelu auttaa, kun Cityvaraston oma asiakaspalvelu ei ole auki tai palvelukanavat ruuhkautuvat. Näin Cityvarasto voi pitää kiinni asiakaslupauksestaan!
Yksi Cityvaraston asiakaslupauksista on se, että tavoitat meidät aina.
Asiakaspalveluagentit osana Cityvaraston tiimiä
”DialOk:n avulla olemme onnistuneet palvelemaan kasvavia asiakasmääriä entistä paremmin ja nopeammin. Pitkän yhteistyön myötä DialOk:sta on tullut osa omaa tiimiämme. DialOk:n asiakaspalvelijat ovat todellisia ammattilaisia, jotka ratkovat vaativiakin tilanteita näppärästi. Yhteistyö on ollut avointa ja luotettavaa” Paula jatkaa.
”DialOk:n puhelutallenteiden avulla olemme pystyneet varmistamaan asiakaspalvelun hyvän laadun ja kehittämään toimintaa edelleen. Yhteistyö asiakaspalvelua koordinoivan tiimin kanssa toimii hyvin. Keskustelu on suoraa ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä”, Paula Nordgren kertoo.
”Muutostarpeet huomioidaan ja sovitut asiat on viety käytäntöön ja kuitattu tehdyiksi todella nopeasti. Olemme myös saaneet DialOk:lta hyviä kehitysideoita, jotka ovat konkreettisesti auttaneet meitä asiakaslupaustemme täyttämisessä” toteaa Cityvaraston myyntipäällikkö Jani Mäkilä.
Lue lisää asiakastarinoita
-
”Asiakaskokemus on meille tärkeä arvo” – Oikean Konekaupan asiakastarina
”Ilman muuta suosittelen DialOk:ta”, kertoo Janne Vuorinen Oikeasta Konekaupasta.
-
Outbound-asiakaspalvelun ulkoistuksella säästetään aikaa ja vauhditetaan myyntiä – Synsamin asiakastarina
”Tällä kokemuksella on helppo suositella DialOk:ta”, kertovat Synsamin myyntijohtaja Tero Lahti ja liikepaikkajohtaja Helena Koski-Väänänen.
-
Asiakaspalvelun ylivuoto vapauttaa aikaa syväosaamista vaativiin tehtäviin – Alma Median asiakastarina
Ulkoistettu asiakaspalvelu joustaa ja skaalautuu tarpeiden mukaan erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa. Alma Media on luottanut DialOk:hon vuodesta 2017.