Parempi asiakaskokemus, huolettomampi yritys

BestParkin asiakaskokemus on parantunut ulkoistetun asiakaspalvelun ansiosta.

BestPark on liikkuvan matkailijan turvapaikka

Kotimainen BestPark tarjoaa matkaparkkeja. Yritys syntyi auto- ja karavaanimatkailijoiden kasvavaan turvallisten ja luvallisten yöpymispaikkojen tarpeeseen. Matkaparkit ovat helposti varattavia, lähellä palveluita ja mahdollistavat liikkuvan matkailun niin pienemmille kuin suuremmillekin paikkakunnille.

BestPark on panostanut digitaaliseen asiakaspolkuun ja varaukset hoituvat pääosin oman sähköisen järjestelmän puitteissa. Asiakaspalvelulle on tarvetta kuitenkin asiakkaiden tiedustelujen, kysymysten ja ongelmatilanteiden ilmetessä.

Tavoitettavuus ja resurssien jakautuminen kuntoon

BestPark oli hoitanut asiakkaiden yhteydenotot itse. He lähtivät kartoittamaan asiakaspalvelun kumppaneita tavoitteenaan parantaa asiakaskokemusta laajemmilla ja varmennetuilla palveluajoilla sekä tasalaatuisella asiakaspalvelulla. Tavoitteena oli myös vapauttaa BestParkin omat resurssit ydintekemiseen.

Yhteistyö DialOk:n kanssa alkoi lokakuussa 2020 asiakaspalvelun hoidolla puhelimitse. Palveluaika laajeni sen myötä ympärivuorokautiseksi parantaen yrityksen tavoitettavuutta ja lyhentäen vastaustaikoja. DialOk:n ammattitaitoinen asiakaspalvelu varmisti BestParkin tasalaatuisen asiakaspalvelun ja hyvän asiakaskokemuksen.

Asiakaspalvelun kautta vastataan asiakkaiden kysymyksiin, tehdään kohdeneuvontaa ja hallinnoidaan varauksia.

BestParkin asiakaskokemus ja tavoitettavuus ovat parantuneet ulkoistamisen myötä.

Parempi asiakaskokemus, huolettomampi yritys

BestParkin Matti Korkiakoski kertoo, että parhaat konkreettiset hyödyt ulkoistettaessa DialOk:lle ovat syntyneet yrityksen omien resurssien riittävyyden varmistamisesta, tekemisen keskeytymättömyydestä sekä omien asiakkaiden asiakaskokemuksen varmentumisesta.

Asiakaspalvelun hoito itse oli kuormittavaa, mutta nyt BestPark voi keskittyä ydinosaamiseensa, ensiluokkaisten matkaparkkien tarjoamiseen ja kehittämiseen.
Suunnitteilla on laajentaa yhteistyö DialOk:n kanssa kattamaan puhelinasiakaspalvelun lisäksi myös sähköposti ja chat.

Taloudelliset hyödyt

Tehokkuutta toimintaan

Palveluaika laajeni yhteistyön myötä ympärivuorokautiseksi parantaen yrityksen tavoitettavuutta ja lyhentäen vastaustaikoja.

Parempi yrityskuva

Laatua asiakaspalveluun

Ulkoistaminen DialOk:lle varmisti BestParkin tasalaatuisen asiakaspalvelun ja hyvän asiakaskokemuksen.