BestPark on liikkuvan matkailijan turvapaikka
Kotimainen BestPark tarjoaa matkaparkkeja. Yritys syntyi auto- ja karavaanimatkailijoiden kasvavaan turvallisten ja luvallisten yöpymispaikkojen tarpeeseen. Matkaparkit ovat helposti varattavia, lähellä palveluita ja mahdollistavat liikkuvan matkailun niin pienemmille kuin suuremmillekin paikkakunnille.
BestPark on panostanut digitaaliseen asiakaspolkuun ja varaukset hoituvat pääosin oman sähköisen järjestelmän puitteissa. Asiakaspalvelulle on tarvetta kuitenkin asiakkaiden tiedustelujen, kysymysten ja ongelmatilanteiden ilmetessä.
Tavoitettavuus ja resurssien jakautuminen kuntoon
BestPark oli hoitanut asiakkaiden yhteydenotot itse. He lähtivät kartoittamaan asiakaspalvelun kumppaneita tavoitteenaan parantaa asiakaskokemusta laajemmilla ja varmennetuilla palveluajoilla sekä tasalaatuisella asiakaspalvelulla. Tavoitteena oli myös vapauttaa BestParkin omat resurssit ydintekemiseen.
Yhteistyö DialOk:n kanssa alkoi lokakuussa 2020 asiakaspalvelun hoidolla puhelimitse. Palveluaika laajeni sen myötä ympärivuorokautiseksi parantaen yrityksen tavoitettavuutta ja lyhentäen vastaustaikoja. DialOk:n ammattitaitoinen asiakaspalvelu varmisti BestParkin tasalaatuisen asiakaspalvelun ja hyvän asiakaskokemuksen.
Asiakaspalvelun kautta vastataan asiakkaiden kysymyksiin, tehdään kohdeneuvontaa ja hallinnoidaan varauksia.
Parempi asiakaskokemus, huolettomampi yritys
BestParkin Matti Korkiakoski kertoo, että parhaat konkreettiset hyödyt ulkoistettaessa DialOk:lle ovat syntyneet yrityksen omien resurssien riittävyyden varmistamisesta, tekemisen keskeytymättömyydestä sekä omien asiakkaiden asiakaskokemuksen varmentumisesta.
Asiakaspalvelun hoito itse oli kuormittavaa, mutta nyt BestPark voi keskittyä ydinosaamiseensa, ensiluokkaisten matkaparkkien tarjoamiseen ja kehittämiseen.
Suunnitteilla on laajentaa yhteistyö DialOk:n kanssa kattamaan puhelinasiakaspalvelun lisäksi myös sähköposti ja chat.
Tehokkuutta toimintaan
Palveluaika laajeni yhteistyön myötä ympärivuorokautiseksi parantaen yrityksen tavoitettavuutta ja lyhentäen vastaustaikoja.
Laatua asiakaspalveluun
Ulkoistaminen DialOk:lle varmisti BestParkin tasalaatuisen asiakaspalvelun ja hyvän asiakaskokemuksen.