Toimitimme Autokeskukselle mobiili- ja vaihdepalvelut
Autokeskus on täyden palvelun autoliike, joka palvelee asiakkaitaan yhteensä seitsemällä eri toimipisteellä. Line Carrier ja DialOk vastaavat yhteistyössä siitä, että koko Autokeskuksen puheluliikenne ja asiakaskontaktointi sujuu jouhevasti. Autokeskuksen call center ottaa kuukausittain vastaan noin 12 000 puhelua.
”Olemme saaneet sekä resursoinnin, kommunikaatiopalvelut, että kaikki mobiilipalvelut yhden luukun periaatteella”, kertoo Aro-Yhtymän tietohallintojohtaja Tomi Valasvuo.
”Line Carrierin sisaryritys DialOk hoitaa puolestaan vaihdepalvelut ja ylivuotopalvelut”, Valasvuo jatkaa.
Kaikkien Autokeskuksen myyjien puhelimiin on asennettu Line Carrier Mobiilivaihde. Sovelluksen avulla myyjät näkevät kaikki palvelusarjoihin sisään tulevat puhelut. Jos vastaamattomia puheluita jää, voivat myyjät sen avulla tarkistaa, mitkä puhelut ovat jääneet hoitamatta. Jos kuka tahansa myyjistä hoitaa puhelun, häviää se kaikkien muiden näytöiltä.
”Yhteistyö on ollut todella hyvää. Ymmärrämme toisiamme ja olemme saaneet paljon aikaiseksi melko nopealla aikajänteellä. Line Carrierin ja DialOk:n kanssa tehtävän yhteistyön myötä on pystytty löytämään sellainen kokonaisratkaisu, mikä palvelee koko puheluliikennettä ja asiakkaiden kontaktointia”, Tomi Valasvuo kiteyttää.
Katso videolta koko asiakastarina palvelujemme parista!
Taloudelliset hyödyt
Kokonaisvaltaisen ratkaisun hankkiminen yhdeltä palveluntarjoajalta laskee kuluja.
Tehokkuutta toimintaan
Asiakaspalvelu ja puhelinvaihde ovat mitattavia, raportoitavia ja kehitettäviä kokonaisuuksia.
Parempi yrityskuva
Varmennettu yrityksen tavoitettavuus ja laadukas asiakaspalvelu parantavat palvelukokemusta.