Oikea Konekauppa on konstailematon konemyyjien verkosto, johon kuuluu kasvava joukko paikallisia pienkonekauppiaita eri puolilla Suomea. Hyvä asiakaspalvelu on yritykselle kunnia-asia.
”Asiakaskokemus on meille tärkeä arvo. Haluamme olla matalan kynnyksen helppo ostospaikka, johon jokainen uskaltaa tulla asiantuntemuksesta riippumatta. Meiltä on helppo tulla pyytämään neuvoa, vaikka ei lopulta ostaisi mitään. Tarjoamme kaikki pienkonepalvelut, oli kyse sitten laitteista, neuvoista, huolloista, varaosista tai korjauksista”, kertoo valikoima- ja ostojohtaja Janne Vuorinen.
Asiakaskokemus on meille tärkeä arvo.
Oikea Konekauppa luottaa DialOk:n asiakaspalvelun ratkaisuihin.
Asiakaskokemus on kilpailuetu
Yhteistyömme alkoi siitä, kun Oikea Konekauppa halusi tuoda myymälöistä tutun asiakaspalvelukulttuurin asiakkaiden saataville myös muihin kanaviin.
”Konealalla asiakaspalvelun digitalisaatio on vielä lapsenkengissään. Meidät on tunnettu siitä, että myymälässä saa hyvää palvelua, ja reilu vuosi sitten päätimme tehdä asiakaspalvelusta kilpailuedun. Ryhdyimme rakentamaan entistä tehokkaampaa palvelukokonaisuutta yhteistyössä DialOk:n kanssa”, Vuorinen kertoo.
Oikea Konekauppa palvelee asiakkaitaan paitsi puhelimitse, myös digitaalisissa kanavissa, kuten sähköpostissa ja chatissa. Monikanavainen asiakaspalvelu varmistaa sen, että kaikki asiakkaat saavat palvelua.
”Yhteistyömme suurin hyöty on se, että yhtään asiakasta ei enää jää palvelematta. Tiedämme tarkemmin mitä asiakkaat haluavat ja paljonko heitä on. Nyt pystymme vastaanottamaan kaikki yhteydenottopyynnöt ja palvelemaan kiinnostuneet tehokkaasti. Näemme paljon potentiaalia asiakaspalvelun kehittämisessä.”
Yhteistyömme suurin hyöty on se, että yhtään asiakasta ei enää jää palvelematta.
Hyvä asiakaskokemus rakentaa yritykselle positiivista imagoa. Oli kyse sitten neuvojen kysymisestä tai pienkoneen ostamisesta, Oikea Konekauppa pystyy DialOk:n asiakaspalvelun avulla ylläpitämään korkeita palvelustandardeja kaikille asiakkailleen.
Ulkoistettu asiakaspalvelu tukena hyvän asiakaskokemuksen tuottamisessa
DialOk on ollut aktiivisesti mukana Oikean Konekaupan asiakaspalvelukokonaisuuden suunnittelussa ja toteuttamisessa. Ulkoistetun asiakaspalvelun henkilöstö on kiinteä osa Konekaupan omaa asiakaspalvelua, ja osana asiakaspalvelijoiden koulutusta on järjestetty myös myymälävierailu.
”DialOk:n agentit vierailivat koulutuspäivän ohella Raision myymälässä. Agentit pystyvät palvelemaan asiakkaita suurella sydämellä, kun he ovat konkreettisesti nähneet miten homma paikan päällä toimii”, kertoo DialOk:n vastauskeskuksen site manager Lotta Alivuotila.
DialOk on ketterä ja yhteistyökykyinen kumppani, joka on auttanut meitä prosessin kaikissa vaiheissa, ja jonka kanssa pääsemme yhdessä niittämään onnistumisen tuloksia.
Asiakaspalvelu skaalautuu joustavasti ylöspäin tarpeen kasvaessa, ja kumppanina voimme tarjota asiantuntemustamme toimivan asiakaspalvelun rakentamiseen.
”Projekti on vielä alussa, ja meille on tärkeää, että kumppani on valmis kasvamaan kanssamme. Tiesimme jo alussa, että edessä tulee olemaan prosessi, jossa tarvitaan kumppanin tukea. DialOk on ketterä ja yhteistyökykyinen kumppani, joka on auttanut meitä prosessin kaikissa vaiheissa, ja jonka kanssa pääsemme yhdessä niittämään onnistumisen tuloksia”, Vuorinen sanoo.
Janne Vuorinen suosittelee lämpimästi DialOk:ta.
”Ilman muuta suosittelen DialOk:ta, se on sanomattakin selvää. DialOk on ollut meille suuri apu, ja odotan innolla, miten pääsemme jatkojalostamaan yhteistyötä. Arvostan avointa ja välitöntä kommunikaatiota sekä DialOk:n asiantuntemusta asiakaspalvelun saralla”, Vuorinen kertoo.
Oikean Konekaupan tavoitteena oli erottua asiakaskokemuksella, skaalata asiakaspalvelu kasvavan liiketoiminnan tarpeisiin ja löytää luotettava kumppani palvelun kehittämiseen.
Ratkaisuksi valikoitui DialOk:n asiakaspalvelun ratkaisut.
Tuloksena kaikki Konekaupan asiakkaat pystytään palvelemaan nopeasti ja tehokkaasti, eikä kiireen vuoksi menetetä kauppaa. Asiakaspalvelu kasvaa kasvavan liiketoiminnan mukana, ja asiakkaiden tarpeita voidaan ymmärtää ja täyttää entistä paremmin. Yhdessä luotettavan kumppanin kanssa asiakaskokemuksesta on tehty yritykselle kilpailuetu.
Lue myös
-
”Asiakaskokemus on meille tärkeä arvo” – Oikean Konekaupan asiakastarina
”Ilman muuta suosittelen DialOk:ta”, kertoo Janne Vuorinen Oikeasta Konekaupasta.
-
Outbound-asiakaspalvelun ulkoistuksella säästetään aikaa ja vauhditetaan myyntiä – Synsamin asiakastarina
”Tällä kokemuksella on helppo suositella DialOk:ta”, kertovat Synsamin myyntijohtaja Tero Lahti ja liikepaikkajohtaja Helena Koski-Väänänen.
-
Asiakaspalvelun ylivuoto vapauttaa aikaa syväosaamista vaativiin tehtäviin – Alma Median asiakastarina
Ulkoistettu asiakaspalvelu joustaa ja skaalautuu tarpeiden mukaan erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa. Alma Media on luottanut DialOk:hon vuodesta 2017.