Ulkoistettu asiakaspalvelu rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita

Ulkoistettu asiakaspalvelu on avain parempaan asiakaskokemukseen. Jokainen yksittäinen asiakaskohtaaminen on tilaisuus rakentaa sitoutuneita, pitkäaikaisia asiakassuhteita. Erinomainen asiakaskokemus on kilpailuetu, joka erottaa yrityksesi kilpailijoista. 

Ulkoistamalla asiakaspalvelun DialOk:lle voit luottaa siihen, että asiakkaistasi huolehditaan yksilöllisesti, ammattitaitoisesti ja oman brändisi äänellä. Asiakaspalvelun ulkoistaminen säästää aikaasi muuhun, pitää kulut kurissa ja varmistaa, että kaikki asiakkaasi saavat arvoistaan palvelua.

Rakennamme yksilöllisen asiakaspalveluratkaisun sinun yrityksesi tarpeisiin. Ota yhteyttä, niin jutellaan! 

ulkoistettu asiakaspalvelu

Ulkoistettu asiakaspalvelu pähkinänkuoressa

Ulkoistettu asiakaspalvelu vastaa moderneihin haasteisiin

Hyvään asiakaspalveluun kuuluu, että palveluntarjoaja ennakoi ja täyttää asiakkaan odotukset, tarpeet ja toiveet. Nykypäivän asiakas odottaa nopeaa palvelua kaikissa kanavissa, kaikkina aikoina. Asiakaspalvelun ulkoistaminen on huoleton tapa palvella asiakkaitasi entistä paremmin.

Jokainen asiakaskontakti on arvokas, mutta moni yritys kamppailee monikanavaisen viesti- ja puhelutulvan kanssa. Jos vastausta ei kuulu, asiakas pettyy, myynti jää saamatta ja yrityksen imago kärsii. Pystyykö yrityksesi vastaamaan monikanavaisen asiakaspalvelun vaatimuksiin?

Hyvät asiakassuhteet ovat yrityksellesi kultaakin kalliimpia. DialOk rakentaa yrityksellesi asiakaspalvelupolun, jossa asiakkaasi tarpeet tulevat kuulluksi. Olemme asiakkaasi tavoitettavissa missä ja milloin tahansa, jotta sinä pystyt keskittymään palveluidesi tuottamiseen. 

Haluatko tehdä asiakaskokemuksesta kilpailuedun? Anna meidän auttaa.

Mitä on ulkoistettu asiakaspalvelu?

  • Ulkoistettu asiakaspalvelu on joustava resurssi, joka skaalautuu liiketoiminnan muutoksissa ja pienentää riskejä
  • Ulkoistaminen vapauttaa resursseja yrityksesi ydintoimintoihin
  • Erikoistunut asiakaspalvelukumppani tuo yritykseesi asiakaspalvelun asiantuntemusta
  • Parempi asiakaskokemus kehittää asiakastyytyväisyyttä ja sitouttaa asiakkaita
  • Asiakaspalvelun ulkoistaminen mahdollistaa laajennetut palveluajat ja monikanavaisen asiakaspalvelun kustannustehokkaasti

Mitä ulkoistettu asiakaspalvelu sisältää?

asiakaskokemus
Iloinen asiakaspalvelun ammattitaito

Asiakaspalveluagenttien säännöllinen coaching varmistaa korkealaatuisen asiakaspalvelun.

Hoidamme ammattitaidolla niin kiireiset ruuhkahuiput kuin haastavatkin asiakastilanteet, ja kehitämme asiakaspalvelutaitojamme jatkuvasti.

data
Monikanavainen ulkoistettu asiakaspalvelu

Nykyaikainen asiakaspalvelu on monikanavaista. Puhelimen lisäksi asiakkaat haluavat palvelua digikanavissa nopeasti ja sujuvasti.

Tarjoamme yhtenäisen asiakaskokemuksen niin puhelimessa, chatissa, sähköpostissa, WhatsAppissa kuin sosiaalisessa mediassakin.

myynnillinen aspa
Myynnillinen asiakaspalvelu

Myynnillinen asiakaspalvelu avaa ovia lisämyyntiin olemassa oleville asiakkaillesi.

Myynnillisyys voidaan ottaa osaksi ulkoistettua asiakaspalvelua tavalla, joka huomioi asiakkaiden toiveet ja tarpeet. 

integraatiot
Integraatiot

Varmistamme, että ulkoistettu asiakaspalvelu on saumaton osa yritystäsi.

Asiakaspalvelu voidaan integroida asiakkuudenhallintaan, tilausjärjestelmiin tai ERP-järjestelmiin, jotta tieto siirtyy sujuvasti asiakaspalvelutiimin ja yrityksesi välillä.

analytiikka
Asiakaskokemuksen data

Kun mittaat, voit parantaa.

Asiakaspalvelun mittareilla kerrytetään monipuolista asiakastuntemusta ja mahdollistetaan asiakaskokemuksen kehittäminen tietoon perustuen.

tekoaly-dialok3
Tekoäly asiakaspalvelussa

Tekoälyavusteinen asiakaspalvelu tuo ulkoistettuun asiakaspalveluun nopeutta ja tehokkuutta, mutta säilyttää inhimillisen asiakaskokemuksen.

DialOk kehittää tekoälyratkaisuja sujuvampaan asiakaspalveluun. 

Näin ulkoistettu asiakaspalvelu toimii

ulkoistettu aspa tarvekartoitus

Tarvekartoituksesta yksilölliseen palvelupolkuun

Jokainen ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkuus käynnistetään perusteellisella tarvekartoituksella, jossa keskustellaan yrityksesi asiakaskokemuksesta, asiakaspalvelun tavoitteista, asiakkaiden tarpeista ja liiketoiminnan erityispiirteistä.

Kartoituksen pohjalta rakennamme yksilöllisen palvelupolun, joka on räätälöity sinun asiakaskunnallesi.

DialOk kuvituskuva

CSM-tiimi tukee kumppanuutta

Asiakkuudenhoitoon erikoistunut Customer Success Manager -tiimimme on aina valmiina auttamaan asiakaspalvelun haasteissa.

Asiakkaidemme kanssa olemme havainneet, että vuorovaikutteisella yhteistyöllä päästään parhaisiin tuloksiin. Linjat ovat aina auki asiakkaidemme kysymyksille! Haluamme olla asiakkaidemme kokonaisvaltainen kumppani, emme pelkästään asiakaspalvelun hiljainen toteuttaja.

asiakaspalvelun ulkoistaminen

Brändisi mukaista asiakaspalvelua

Tiedostamme, että asiakaspalvelun luottaminen toisten käsiin voi joskus aiheuttaa huolta. Siksi jokaiseen asiakkuuteen kuuluu keskustelu siitä, millainen ulkoistettu asiakaspalvelu tukee yrityksesi brändiä.

Tavoitteemme on, että jokainen DialOk:n asiakaspalvelija on saumaton osa yrityksesi tiimiä ja tuntee yrityksesi palvelut kuin omat taskunsa. 

DialOk kuvituskuva

Pitkän kokemuksen hiomat prosessit

Kokemus satojen eri yritysten asiakaspalvelua tuo toteuttamisesta tuo mukanaan vakiintuneet prosessit, joilla asiakaspalvelua voidaan tuottaa nopeasti, kustannustehokkaasti ja sujuvasti.

Ulkoistetun asiakaspalvelun käyttöönottoprosessi muodostuu tarvekartoituksesta, palvelun käynnistysvaiheesta sekä jatkuvasta kehityksestä ja seurannasta. 

Usein kysyttyjä kysymyksiä ulkoistetusta asiakaspalvelusta

Asiakaskokemuksia ulkoistamisesta

Miksi DialOk asiakaspalvelun ulkoistus?

teknologia
Asiantuntemus ja teknologia yhdeltä luukulta

Tuotamme sisaryrityksemme Line Carrier Oy:n kanssa asiakaspalvelun teknologiset ratkaisut oman talon sisällä. Sen ansiosta pystymme vastaamaan nopeasti asiakkaidemme liiketoiminnan muutoksiin.

Meiltä saat yhdestä paikasta paitsi asiakaspalvelun resurssit, myös teleoperaattori- ja ohjelmistoratkaisut asiakaspalveluun. 

ihmiset
Asiakaspalvelun ammattilaiset apunasi

DialOk ei olisi mitään ilman motivoituneita asiakaspalvelijoita. Olemme ylpeitä kertoessamme, että meillä työntekijät viihtyvät pitkään.

DialOk:n palvelukeskusten keskimääräinen työsuhteen pituus on 4 vuotta ja 10 kuukautta. Meille on tärkeää, että henkilöstömme viihtyy työssään ja saa onnistumisen kokemuksia.

kokemus
Pitkä kokemus tuo uniikkia asiantuntemusta

Laaja asiantuntemuksemme asiakaspalvelun kehittämisestä on kertynyt yli 20 vuoden kokemuksesta.

Olemme työskennelleet lukuisten eri toimialojen ja julkisen sektorin parissa, ja kerryttäneet monipuolista kokemusta eri yritysten ja organisaatioiden uniikeista haasteista.

Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton merkki suomalaisesta palvelusta ja työstä.

Ulkoistettu asiakaspalvelu kotimaisena työnä

DialOk on ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys. Työllistämme kaikki asiakaspalvelijamme Suomessa. Suomen kielen lisäksi palvelemme ruotsin ja englannin kielellä monikanavaisesti ja jopa 24/7. 

Haluatko huolettomuutta asiakaspalveluusi? Me autamme.

Haluatko viedä asiakaspalvelusi seuraavalle tasolle? Meistä saat luottokumppanin matkalle kohti ensiluokkaista asiakaskokemusta. Ota yhteyttä, niin kartoitetaan yrityksesi tilanne.

Ulkoistettu asiakaspalvelu artikkeleissa