Ulkoistettu asiakaspalvelu rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita

Ulkoistettu asiakaspalvelu on avain parempaan asiakaskokemukseen. Jokainen yksittäinen asiakaskohtaaminen on tilaisuus rakentaa sitoutuneita, pitkäaikaisia asiakassuhteita. Erinomainen asiakaskokemus on kilpailuetu, joka erottaa yrityksesi kilpailijoista. 

Ulkoistamalla asiakaspalvelun DialOk:lle voit luottaa siihen, että asiakkaistasi huolehditaan yksilöllisesti, ammattitaitoisesti ja oman brändisi äänellä. Asiakaspalvelun ulkoistaminen säästää aikaasi muuhun, pitää kulut kurissa ja varmistaa, että kaikki asiakkaasi saavat arvoistaan palvelua.

Rakennamme yksilöllisen asiakaspalveluratkaisun sinun yrityksesi tarpeisiin. Ota yhteyttä, niin jutellaan! 

ulkoistettu asiakaspalvelu DialOk

Ulkoistettu asiakaspalvelu pähkinänkuoressa

Ulkoistettu asiakaspalvelu vastaa moderneihin haasteisiin

Hyvään asiakaspalveluun kuuluu, että palveluntarjoaja ennakoi ja täyttää asiakkaan odotukset, tarpeet ja toiveet. Nykypäivän asiakas odottaa nopeaa palvelua kaikissa kanavissa, kaikkina aikoina. Asiakaspalvelun ulkoistaminen on huoleton tapa palvella asiakkaitasi entistä paremmin.

Jokainen asiakaskontakti on arvokas, mutta moni yritys kamppailee monikanavaisen viesti- ja puhelutulvan kanssa. Jos vastausta ei kuulu, asiakas pettyy, myynti jää saamatta ja yrityksen imago kärsii. Pystyykö yrityksesi vastaamaan monikanavaisen asiakaspalvelun vaatimuksiin?

Hyvät asiakassuhteet ovat yrityksellesi kultaakin kalliimpia. DialOk rakentaa yrityksellesi asiakaspalvelupolun, jossa asiakkaasi tarpeet tulevat kuulluksi. Olemme asiakkaasi tavoitettavissa missä ja milloin tahansa, jotta sinä pystyt keskittymään palveluidesi tuottamiseen. 

Miksi ulkoistettu asiakaspalvelu?

  • Ulkoistettu asiakaspalvelu on joustava resurssi, joka skaalautuu liiketoiminnan muutoksissa ja pienentää riskejä
  • Ulkoistaminen vapauttaa resursseja yrityksesi ydintoimintoihin
  • Erikoistunut asiakaspalvelukumppani tuo yritykseesi asiakaspalvelun asiantuntemusta
  • Parempi asiakaskokemus kehittää asiakastyytyväisyyttä ja sitouttaa asiakkaita
  • Asiakaspalvelun ulkoistaminen mahdollistaa laajennetut palveluajat ja monikanavaisen asiakaspalvelun kustannustehokkaasti
Etsitkö apua asiakaspalveluun? Anna meidän auttaa.

Asiakkaamme suosittelevat

DialOk

”DialOk:n avulla olemme onnistuneet palvelemaan kasvavia asiakasmääriä entistä paremmin ja nopeammin. Pitkän yhteistyön myötä DialOk:sta on tullut osa omaa tiimiämme.”

Cityvaraston markkinointi- ja myyntijohtaja Paula Nordgren

Mitä ulkoistettu asiakaspalvelu sisältää?

Iloinen asiakaspalvelun ammattitaito

Asiakaspalveluagenttien säännöllinen coaching varmistaa korkealaatuisen asiakaspalvelun.

Asiakaspalvelijamme saavat säännöllistä koulutusta sekä asiakaskohtaisesti, että asiakaslähtöisen asiakaspalvelun parhaisiin käytäntöihin.

Monikanavainen ulkoistettu asiakaspalvelu

Nykyaikainen asiakaspalvelu on monikanavaista.

Tarjoamme yhtenäisen asiakaskokemuksen niin puhelimessa, chatissa, sähköpostissa kuin sosiaalisessa mediassakin.

Myynnillinen asiakaspalvelu

Myynnillinen asiakaspalvelu avaa ovia lisämyyntiin olemassa oleville asiakkaillesi.

Myynnillisyys voidaan ottaa osaksi ulkoistettua asiakaspalvelua tavalla, joka huomioi asiakkaiden toiveet ja tarpeet. 

Integraatiot

Varmistamme, että ulkoistettu asiakaspalvelu on saumaton osa yritystäsi.

Asiakaspalvelu voidaan integroida asiakkuudenhallintaan, tilausjärjestelmiin tai ERP-järjestelmiin, jotta tieto siirtyy sujuvasti asiakaspalvelutiimin ja yrityksesi välillä.

Data

Kun mittaat, voit parantaa.

Asiakaspalvelun mittareilla kerrytetään monipuolista asiakastuntemusta ja mahdollistetaan asiakaskokemuksen kehittäminen tietoon perustuen.

Tekoäly

Tekoälyavusteinen asiakaspalvelu tuo ulkoistettuun asiakaspalveluun nopeutta ja tehokkuutta, mutta säilyttää inhimillisen asiakaskokemuksen.

DialOk kehittää tekoälyratkaisuja sujuvampaan asiakaspalveluun. 

Näin ulkoistettu asiakaspalvelu toimii

ulkoistettu aspa tarvekartoitus

Tarvekartoituksesta yksilölliseen palvelupolkuun

Jokainen ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkuus käynnistetään perusteellisella tarvekartoituksella, jossa keskustellaan yrityksesi asiakaskokemuksesta, asiakaspalvelun tavoitteista, asiakkaiden tarpeista ja liiketoiminnan erityispiirteistä.

Kartoituksen pohjalta rakennamme yksilöllisen palvelupolun, joka on räätälöity sinun asiakaskunnallesi.

DialOk kuvituskuva

CSM-tiimi tukee kumppanuutta

Asiakkuudenhoitoon erikoistunut Customer Success Manager -tiimimme on aina valmiina auttamaan asiakaspalvelun haasteissa.

Asiakkaidemme kanssa olemme havainneet, että vuorovaikutteisella yhteistyöllä päästään parhaisiin tuloksiin. Linjat ovat aina auki asiakkaidemme kysymyksille!

asiakaspalvelun ulkoistaminen

Brändisi mukaista asiakaspalvelua

Tiedostamme, että asiakaspalvelun luottaminen toisten käsiin voi joskus aiheuttaa huolta. Siksi jokaiseen asiakkuuteen kuuluu keskustelu siitä, millainen ulkoistettu asiakaspalvelu tukee yrityksesi brändiä.

Tavoitteemme on, että jokainen DialOk:n asiakaspalvelija on saumaton osa yrityksesi tiimiä ja tuntee yrityksesi palvelut kuin omat taskunsa. 

DialOk kuvituskuva

Pitkän kokemuksen hiomat prosessit

Kokemus satojen eri yritysten asiakaspalvelua tuo toteuttamisesta tuo mukanaan vakiintuneet prosessit, joilla asiakaspalvelua voidaan tuottaa nopeasti, kustannustehokkaasti ja sujuvasti.

Ulkoistetun asiakaspalvelun käyttöönottoprosessi muodostuu tarvekartoituksesta, palvelun käynnistysvaiheesta sekä jatkuvasta kehityksestä ja seurannasta. 

Miksi DialOk asiakaspalvelun ulkoistus?

teknologia
Teknologinen edelläkävijyys

Yhdessä sisaryrityksemme Line Carrier Oy:n kanssa tuotamme asiakaspalvelun teknologiset ratkaisut oman talon sisällä ja pystymme vastaamaan nopeasti asiakkaidemme muuttuneisiin tarpeisiin.

Tarjoamme yhdeltä luukulta paitsi asiakaspalvelun resurssit, myös teleoperaattori- ja ohjelmistoratkaisut asiakaspalveluun. 

ihmiset
Apunasi sitoutunut ja ammattitaitoinen henkilöstö

Yrityksemme ei olisi mitään ilman motivoituneita asiakaspalvelijoita. DialOk on asiakaspalveluyritys, jossa työntekijät viihtyvät pitkään.

Vastauskeskustemme keskimääräinen työsuhteen pituus on jopa 4 vuotta ja 10 kuukautta. Meille on tärkeää mahdollistaa henkilöstöllemme onnistumisen kokemuksia ja yhteisöllisyyttä, jotka edistävät työssä viihtymistä.  

kokemus
Pitkä kokemus

Yli 20 vuoden aikana satojen yritysasiakkaiden kanssa kerrytetty kokemus on hionut tuottamamme laadukkaan asiakaspalvelun huippuunsa.

Kokemus lukuisilta eri toimialoilta ja julkiselta sektorilta on tuonut mukanaan ymmärryksen yritysten ja organisaatioiden erityisistä haasteista ja tarpeista. 

Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton merkki suomalaisesta palvelusta ja työstä.

Ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys

Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys. Kotimainen työ on meille tärkeä arvo, ja työllistämme kaikki asiakaspalvelijamme Suomessa.

Suomen kielen lisäksi palvelemme ruotsin ja englannin kielellä. 

Ulkoistettu asiakaspalvelu artikkeleissa

Haluatko huolettomuutta asiakaspalveluusi? Me autamme!

Haluatko viedä asiakaspalvelusi seuraavalle tasolle? Ulkoistettu asiakaspalvelu voi sopia teidänkin yrityksellenne! Ota yhteyttä, niin kartoitetaan yrityksesi tilanne.