DialOk:lla on kolme toimipistettä eri puolilla Suomea Espoossa, Turussa ja Kuhmossa, jonka lisäksi työntekijöitämme löytyy etänä myös esimerkiksi Oulusta ja Joensuusta. Kotimaisen työn päivän kynnyksellä esittelemme DialOk:n vastauskeskukset ja keitä meillä DialOk:lla työskentelee.
Osta työtä Suomeen -päivää vietetään jälleen 5.12. Me DialOk:lla panostamme kotimaiseen työhön, ja kannamme siitä merkkinä Avainlippua.
Osta työtä Suomeen -päivä muistuttaa suomalaisen työn tärkeydestä ja kannustaa yrityksiä sekä kuluttajia valitsemaan kotimaisia palveluita. Tänä vuonna kampanjan teemana on “jotta hyvä saa palkkansa” – muistutus siitä, kuinka kotimaisen työn tukeminen vahvistaa Suomen taloutta ja luo työpaikkoja.
Keitä meillä työskentelee?
DialOk:llä on yli 110 työntekijää, jotka tekevät töitä kolmesta toimipisteestämme. Henkilöstö on monipuolista, ja ikäjakaumassa löytyy kaikkea nuorista opiskelijoista pitkälle kohti eläkeikää. Asiakaspalvelu- ja vaihteenhoitotyötä tehdään sekä täysiaikaisena että osa-aikatyönä. Henkilöstömme keski-ikä on noin 35 vuotta, ja 68 % työntekijöistä on naisia.
DialOk:lla viihdytään töissä pitkään, mikä mahdollistaa meille keskittymisen todellista asiakaspalveluosaamista vaativiin asiakkuuksiin. DialOk:n keskimääräinen työsuhteen pituus on 4 vuotta 10 kuukautta, mutta pisimmillään meillä työskentelee jopa yli 20 vuotta tehtävissään olleita asiakaspalvelun ammattilaisia.
DialOk:n keskimääräinen työsuhteen pituus on 4 vuotta 10 kuukautta, mutta pisimmillään meillä työskentelee jopa yli 20 vuotta tehtävissään olleita asiakaspalvelun ammattilaisia.
Keräsimme kesällä 2024 työntekijöidemme kokemuksia vastauskeskustyöstä. Kiitosta saivat muun muassa mukava ilmapiiri, työn monipuolisuus, asiakaspalveluagenttien välinen solidaarisuus ja panostus agenttien koulutukseen.
”Meillä on parasta hyvä tiimiyhteistyö. Työporukassamme työskentelee hyvinkin eri ikäistä porukkaa, joka on todella hienoa ja pidänkin sitä isona vahvuutena, kun puhelu voi ollakin ihan mitä vaan ja koskaan ei voi tietää mitä vastaan tulee”, kertoi eräs kyselyyn vastanneista.
DialOk Turku
DialOk:n vastauskeskus on toiminut Turussa jo vuodesta 2009. Alkuperäinen Avaca Oy:n 2 vaihteenhoitajan tiimi on kasvanut jo noin 50 työntekijään. Turussa majaa pitää myös ruotsinkielinen asiakaspalvelutiimi, joka huolehtii asiakkaistamme toisella kotimaisella.
Turun toimipisteessä viihtyvyydestä huolehtii hupitoimikunta, joka järjestää ympäri vuoden pientä hauskaa aktiviteettia toimiston väelle. Vilkkaana opiskelijakaupunkina Turku houkuttelee paljon nuorta, innokasta väkeä asiakaspalveluun. Moni asiakaspalvelutyötä tehnyt kiitteleekin asiakaspalvelutyön hyödyllisyyttä urakehitykselle, sillä asiakaspalvelu kehittää paljon taitoja, joista on hyötyä työssä kuin työssä.
”Meidän vastauskeskuksessa Turussa on parasta ehdottomasti työporukka. Uudet työkaverit otetaan avosylin vastaan. Olemme yksi yhtenäinen tiimi. :-)”
”Meidän vastauskeskuksessa Turussa on parasta ehdottomasti työporukka. Uudet työkaverit otetaan avosylin vastaan. Olemme yksi yhtenäinen tiimi. :-)”
”Loistavat työkaverit, reilut Pomot ja upea tiimihenki täällä Turussa on kyllä parasta!”
DialOk Kuhmo
DialOk:n Kuhmon vastauskeskus sijaitsee syvällä Kainuussa, ja siellä palveluita on pyöritetty jo vuodesta 2005.
Kuhmon vastauskeskuksessa viihtyvät DialOk:n pitkäaikaisimmat asiakaspalvelun ammattilaiset. Osa vuonna 2005 aloittaneista on edelleen työn touhussa! Pitkäaikaisten työntekijöiden porukka pitää sisällään asiakaspalvelun ja vaihteenhoidon rautaisia ammattilaisia.
”Meillä on ihan mahtava porukka vastaamassa puheluihin. Yhdessä ratkomme Teamsin välityksellä kiperät tilanteet ja kerromme toisille myös hauskat sattumukset.”
DialOk on yksi Kuhmon kunnan suurimmista työnantajista. Kuhmon keskustassa sijaitsevassa asiakaspalvelukeskuksessa työskentelee noin 36 henkeä. Kuhmon toimipisteellä töitä tekevät asiakaspalveluagentit myös muualta Itä-Suomesta, esimerkiksi Joensuusta.
”Meillä on ihan mahtava porukka vastaamassa puheluihin. Yhdessä ratkomme Teamsin välityksellä kiperät tilanteet ja kerromme toisille myös hauskat sattumukset.”
Kotimaista palvelua parempaan asiakaskokemukseen
DialOk:n päämaja sijaitsee Espoossa, jossa työskentelee yrityksemme tekninen ja hallinnollinen puoli. Espoosta käsin toteutamme asiakasyrityksillemme asiakaspalvelun ratkaisuja, jotka tukevat liiketoiminnan kasvua ja varmistavat parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen heidän asiakkailleen.
Tutustu DialOk:n rekrytointiin:
Lue myös
-
Vastauskeskukset esittelyssä – ulkoistettu asiakaspalvelu Avainlippu-merkillä
Osta työtä Suomeen -päivän kynnyksellä esittelemme DialOk:n vastauskeskukset ja keitä meillä DialOk:lla työskentelee.
-
Asiakaspalvelutyö antaa buustia uralle – DialOk:laiset kertovat
Asiakaspalvelu on yleispätevä ammatti, joka opettaa kommunikoimaan ihmisten kanssa.
-
Asiakaspalvelutaidot puhelimessa
Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.