Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Asiakaspalveluagenttiemme työ sujuu myös etätyönä. Agenttimme ovat olleet ahkerasti työn touhussa ja soljuneet sulavasti kotikonttorin ja toimiston välillä.
Kun kontaktien määrä kasvaa, aletaan yrityksessä miettimään järkevää ratkaisua sisään tulevien puhelujen hoidolle. Pitäisikö ostaa vaihdepalvelu?
DialOk täyttää Kauppalehti Menestyjä-kriteerit. Yritykset, jotka täyttävät Alma Talent Tietopalveluiden Menestyjä-kriteerit, kuuluvat toimialansa kärkikaartiin.
Toiminta laajenee ja palvelutarjonnan volyymi kasvaa: Turun lisäksi Avaca toimii Oulussa ja Kuhmossa. Avacalla toimii jatkossa noin 140 asiakaspalveluagenttia.
Asiakaskokemuksen mittaaminen on yritykselle kannattava sijoitus. Hyvä asiakaskokemus sitoo asiakasta yhä tiiviimmin brändiin ja tuotteeseen.
Miksi tekoälyn ja ihmisen yhdistelmään asiakaspalvelussa kannattaa nyt panostaa ja mitä siitä hyötyy?
Miksi ulkoistaa asiakaspalvelu? Miten se hinnoitellaan ja mitä siihen kuuluu? Miten ulkoistetun asiakaspalvelun kumppanuus toimii?
Mitä on hyvä asiakaspalvelu ja miten sillä voidaan tukea yrityksen kasvua ja strategiaa? Lataa oppaamme!
Myynnillinen asiakaspalvelu tarjoaa yritykselle ilmeistä hyötyä; lisämyyntiä. Tulosta ajatellen myynnillinen asiakaspalvelu on osa kannattavaa strategiaa.