Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Palvelukeskuksissa jokainen päivä on erilainen eikä koskaan tule tylsää. Haastattelimme asiakaspalveluagenttina työskentelevää Mikko Kärkkäistä, joka kertoo, miten ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy.
Saavutettava asiakaspalvelu ottaa huomioon asiakkaiden erilaiset tarpeet. Tässä artikkelissa kerromme, miten asiakaspavelun voi tehdä paremmin saavutettavaksi.
DialOk on mukana Avainlipun radiokampanjassa 29.11.-12.12.2021, joka kuuluu Nelonen Median kahdeksalla radiokanavalla (Radio Suomipop, Radio Rock, Loop, HitMix, Aito Iskelmä, Me Naiset Radio, Helmi Radio ja GrooveFM) Kuuntele radiomainoksesta mitä Suomalainen työ merkitsee meille ja millaisia palveluita sekä asiakaskokemuksia DialOk tuottaa päivittäin. Ja/tai bongaa mainos radiosta!
SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat ja samalla työskentelytapoja muutetaan joustavammaksi.
DialOk:n taival on kulkenut puhelinvaihteiden ja asiakaspalveluratkaisujen parissa jo pitkän matkan.
Asiakaspalveluagenttiemme työ sujuu myös etätyönä. Agenttimme ovat olleet ahkerasti työn touhussa ja soljuneet sulavasti kotikonttorin ja toimiston välillä.
Kun kontaktien määrä kasvaa, aletaan yrityksessä miettimään järkevää ratkaisua sisään tulevien puhelujen hoidolle. Pitäisikö ostaa vaihdepalvelu?
DialOk täyttää Kauppalehti Menestyjä-kriteerit. Yritykset, jotka täyttävät Alma Talent Tietopalveluiden Menestyjä-kriteerit, kuuluvat toimialansa kärkikaartiin.
Toiminta laajenee ja palvelutarjonnan volyymi kasvaa: Turun lisäksi Avaca toimii Oulussa ja Kuhmossa. Avacalla toimii jatkossa noin 140 asiakaspalveluagenttia.