Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Kylmäsoitto koetaan joskus epätoivottuna häiriköintinä, mutta syy on useimmiten huonosti tehdyssä taustatyössä. Lue tästä, miten valmistella paremmat onnistumismahdollisuudet kylmäsoitoille!
Verkko-ostaminen kasvoi peräti 22 % vuonna 2020. Kasvu tuottaa haasteita verkkokaupan asiakaspalvelulle. Lue muistilista siihen, miten tuottaa hyvä asiakaskokemus verkkokaupassa!
Asiakaspalvelun ulkoistamisessa hallinta ei häviä, mutta huolet häviävät. Mietityttääkö asiakaspalvelun ulkoistaminen? Senior Customer Success Manager Elisa Laurila vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin ulkoistetun asiakaspalvelun, vaihteenhoidon ja outboundin tiimoilta!
Rovaniemeläinen Mikko Kärkkäinen kertoo haastattelussamme, mikä asiakaspalveluagentin työssä on mielenkiintoista, mikä haastavaa ja millainen on hyvä asiakaspalvelija.
Palvelukeskuksissa jokainen päivä on erilainen eikä koskaan tule tylsää. Haastattelimme asiakaspalveluagenttina työskentelevää Mikko Kärkkäistä, joka kertoo, miten ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy.
Saavutettava asiakaspalvelu ottaa huomioon asiakkaiden erilaiset tarpeet. Tässä artikkelissa kerromme, miten asiakaspavelun voi tehdä paremmin saavutettavaksi.
DialOk on mukana Avainlipun radiokampanjassa 29.11.-12.12.2021, joka kuuluu Nelonen Median kahdeksalla radiokanavalla (Radio Suomipop, Radio Rock, Loop, HitMix, Aito Iskelmä, Me Naiset Radio, Helmi Radio ja GrooveFM) Kuuntele radiomainoksesta mitä Suomalainen työ merkitsee meille ja millaisia palveluita sekä asiakaskokemuksia DialOk tuottaa päivittäin. Ja/tai bongaa mainos radiosta!
SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat ja samalla työskentelytapoja muutetaan joustavammaksi.
DialOk:n taival on kulkenut puhelinvaihteiden ja asiakaspalveluratkaisujen parissa jo pitkän matkan.