Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Onko yritykselläsi saavutettava asiakaspalvelu? – Monikanavainen asiakaspalvelu parantaa saavutettavuutta

    Saavutettava asiakaspalvelu ottaa huomioon asiakkaiden erilaiset tarpeet. Tässä artikkelissa kerromme, miten asiakaspavelun voi tehdä paremmin saavutettavaksi.

  • DialOk on mukana Avainlipun radiokampanjassa

    DialOk on mukana Avainlipun radiokampanjassa 29.11.-12.12.2021, joka kuuluu Nelonen Median kahdeksalla radiokanavalla (Radio Suomipop, Radio Rock, Loop, HitMix, Aito Iskelmä, Me Naiset Radio, Helmi Radio ja GrooveFM) Kuuntele radiomainoksesta mitä Suomalainen työ merkitsee meille ja millaisia palveluita sekä asiakaskokemuksia DialOk tuottaa päivittäin. Ja/tai bongaa mainos radiosta!

  • SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat

    SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat ja samalla työskentelytapoja muutetaan joustavammaksi.

  • DialOk 20 vuotta!

    DialOk:n taival on kulkenut puhelinvaihteiden ja asiakaspalveluratkaisujen parissa jo pitkän matkan. 

  • Lisääntynyt etätyö muutti asiakaspalvelun arkea

    Asiakaspalveluagenttiemme työ sujuu myös etätyönä. Agenttimme ovat olleet ahkerasti työn touhussa ja soljuneet sulavasti kotikonttorin ja toimiston välillä.

  • Vaihdepalvelun ostajan opas

    Kun kontaktien määrä kasvaa, aletaan yrityksessä miettimään järkevää ratkaisua sisään tulevien puhelujen hoidolle. Pitäisikö ostaa vaihdepalvelu?

  • DialOk on Kauppalehti Menestyjä-yritys 2021

    DialOk täyttää Kauppalehti Menestyjä-kriteerit. Yritykset, jotka täyttävät Alma Talent Tietopalveluiden Menestyjä-kriteerit, kuuluvat toimialansa kärkikaartiin.

  • Avaca (nykyisin DialOk) ja sisaryritys Suomenmaan Puhelinpalvelut yhdistyvät

    Toiminta laajenee ja palvelutarjonnan volyymi kasvaa: Turun lisäksi Avaca toimii Oulussa ja Kuhmossa. Avacalla toimii jatkossa noin 140 asiakaspalveluagenttia.

  • Miksi ja miten asiakaskokemusta kannattaa mitata?

    Asiakaskokemuksen mittaaminen on yritykselle kannattava sijoitus. Hyvä asiakaskokemus sitoo asiakasta yhä tiiviimmin brändiin ja tuotteeseen.