
Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Mitä ihmettä asiakaspalvelijoiden coaching tarkoittaa? Kerromme videosarjassamme, miten me hyödynnämme coachingia osana laadukasta asiakaspalvelua.
Yksittäiset ruuhkapiikit kuten Black Friday voivat olla asiakaspalvelussa hankala nakki.
Heitä hyvästit pitkille palvelujonoille tarjoamalla asiakkaillesi takaisinsoittopalvelu.
Töissä vastauskeskuksessa -videosarjassa Customer Service Trainerimme Emma vastaa yleisimpiin kysymyksiin vastauskeskustyöstä.
Millaista vastauskeskustyö on? Mitä call center-työ sisältää? Onko se puhelinmyyntiä? Mikä on työssä parasta? Vastaukset näihin ja muihin kysymyksiin!
Moni luulee, että outbound-kampanja tarkoittaa puhelinmyyntiä. Todellisuus on monipuolisempi!
Ulkoistettu asiakaspalvelu on kohtaamisia asiakkaiden ja asiakaspalveluagenttien välillä. Laadukas coaching pitää huolen siitä, että asiakaspalveluagentit viihtyvät ja pärjäävät työssään.
Mitä on monikanavainen asiakaspalvelu? Mihin sitä tarvitaan? Miten monikanavaisuus kannattaa toteuttaa? Näihin kysymyksiin löydät vastauksen tästä artikkelista.
Mutkaton ja helposti tavoitettava asiakaspalvelu on yksi pienen toimijan tärkeimmistä eduista.