Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Monikanavainen asiakaspalvelu – mitä, miksi ja miten?

    Mitä on monikanavainen asiakaspalvelu? Mihin sitä tarvitaan? Miten monikanavaisuus kannattaa toteuttaa? Näihin kysymyksiin löydät vastauksen tästä artikkelista.

  • Mutkatonta asiakaspalvelua kumppaniyhteistyöllä – DialOk ja Suomen ICT Picte auttavat asiakkaita yhdessä

    Mutkaton ja helposti tavoitettava asiakaspalvelu on yksi pienen toimijan tärkeimmistä eduista.

  • Asiakaspuheluiden tallennus: Oiva työkalu asiakaspalvelun laadun kehittämiseen

    Asiakaspuheluiden kuuntelu mahdollistaa läpinäkyvän asiakaspalvelun, paremman asiakaskokemuksen ja laadun kehittämisen. Customer Success Manager Eveliina Santahuhta kertoo puhelutallenteiden monista käyttötavoista.

  • Miten asiakaspalvelun ulkoistaminen tapahtuu?

    Ulkoistetun asiakaspalvelun käyttöönotto kestää noin 4–6 viikkoa. DialOk:n vakiintunut palvelumalli varmistaa sen, että ulkoistusprosessi viedään toiveiden mukaisesti ja aikataulussa maaliin.

  • Monikanavaisuus verkkokaupassa – Chat, sähköposti, puhelin… Miksi eri palvelukanavia tarvitaan?

    Asiakkaat haluavat ottaa verkkokauppoihin yhteyttä monilla eri tavoilla ympäri vuorokauden.

  • Unohda häiritsevä kylmäsoitto – Kun taustatyö on kunnossa, outbound-asiakashankinta sujuu kuin tanssi

    Kylmäsoitto koetaan joskus epätoivottuna häiriköintinä, mutta syy on useimmiten huonosti tehdyssä taustatyössä. Lue tästä, miten valmistella paremmat onnistumismahdollisuudet kylmäsoitoille!

  • Verkkokaupan asiakaspalvelu – Verkko-ostaminen kasvaa vauhdilla, muista nämä 5 vinkkiä!

    Verkko-ostaminen kasvoi peräti 22 % vuonna 2020. Kasvu tuottaa haasteita verkkokaupan asiakaspalvelulle. Lue muistilista siihen, miten tuottaa hyvä asiakaskokemus verkkokaupassa!

  • Mietityttääkö ulkoistettu asiakaspalvelu? – 4 kysymystä ja vastausta ulkoistamisesta

    Asiakaspalvelun ulkoistamisessa hallinta ei häviä, mutta huolet häviävät. Mietityttääkö asiakaspalvelun ulkoistaminen? Senior Customer Success Manager Elisa Laurila vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin ulkoistetun asiakaspalvelun, vaihteenhoidon ja outboundin tiimoilta!

  • ”Työpaikan yhteishenki löytyi nopeasti”, kertoo Mikko Kärkkäinen – Puhelinasiakaspalvelijan työtä voi tehdä myös etänä

    Rovaniemeläinen Mikko Kärkkäinen kertoo haastattelussamme, mikä asiakaspalveluagentin työssä on mielenkiintoista, mikä haastavaa ja millainen on hyvä asiakaspalvelija.