
Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Hammashoidon asiakaspalvelun ulkoistamisella tuloksia. Ulkoistettu outbound-asiakaspalvelu sopii sekä pienelle että suurelle hammaslääkäriasemalle.
Avaca on nyt DialOk. Vahvistamme brändinäkyvyyttämme ja keskitämme toimintoja yhden brändin alle. Sisaryhtiöt Avaca ja DialOk yhdistävät brändinsä. Asiakassuhteemme säilyvät ennallaan.
DialOk:n palvelutuotannossa käytettävä infrasturktuuri on varmennettu mahdollisten sähkön jakelussa tapahtuvien häiriöiden osalta.
IVR eli äänivalikko on asiakaspalvelun tehostaja, jonka avulla voidaan muun muassa lyhentää jonotusaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.
Haluaisitko saada parempaa tietoa siitä, miten paljon yhteydenottoja yritykseesi tulee ja mistä syistä asiakkaat ottavat yhteyttä? Kattava raportointi auttaa löytämään pullonkaulat ja parantamaan asiakaskokemusta.
Miten voit pitää huolen siitä, että asiakkaasi tulevat uudelleen? Muistavatko asiakkaasi palata määräaikaishuoltoon tai varata uuden hammashoitoajan?
Kalastelupuheluiden tunnistaminen puhelinvaihteessa – vaihteen puheluista yli 10% voi olla kalastelupuheluita.
Mikä on takaisinsoittopalvelun nopeus? DialOk pitää huolen siitä, että takaisinsoittopalvelu onnistuu oikeasti eikä asiakaskokemus kärsi.
Hoidatko asiakaspalvelua oman henkilöstön voimin, mutta aina resurssit eivät riitä ja lomat sekä sairastumiset sekoittavat pakkaa. Ota ylivuoto avuksi.