Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Takaisinsoittopalvelun nopeus – DialOk:lla 94 % takaisinsoitoista tapahtuu 10 minuutin kuluessa 

    Mikä on takaisinsoittopalvelun nopeus? DialOk pitää huolen siitä, että takaisinsoittopalvelu onnistuu oikeasti eikä asiakaskokemus kärsi.

  • Ylivuoto avuksi, kun oman asiakaspalvelun resurssit eivät riitä

    Hoidatko asiakaspalvelua oman henkilöstön voimin, mutta aina resurssit eivät riitä ja lomat sekä sairastumiset sekoittavat pakkaa. Ota ylivuoto avuksi.

  • Asiakaspalvelijoiden coaching – Coaching takaa hyvän asiakaspalvelun

    Mitä ihmettä asiakaspalvelijoiden coaching tarkoittaa? Kerromme videosarjassamme, miten me hyödynnämme coachingia osana laadukasta asiakaspalvelua.

  • Selviääkö asiakaspalvelusi kun Black Friday tulee? 

    Yksittäiset ruuhkapiikit kuten Black Friday voivat olla asiakaspalvelussa hankala nakki.

  • Takaisinsoittopalvelu – Heitä hyvästit jonotukselle ja hissimusiikille!

    Heitä hyvästit pitkille palvelujonoille tarjoamalla asiakkaillesi takaisinsoittopalvelu.

  • Töissä vastauskeskuksessa -videosarja

    Töissä vastauskeskuksessa -videosarjassa Customer Service Trainerimme Emma vastaa yleisimpiin kysymyksiin vastauskeskustyöstä.

  • Millaista on vastauskeskustyö? – Usein kysyttyjä kysymyksiä call center-työstä

    Millaista vastauskeskustyö on? Mitä call center-työ sisältää? Onko se puhelinmyyntiä? Mikä on työssä parasta? Vastaukset näihin ja muihin kysymyksiin!

  • Yritys, älä pelkää asiakkaille soittamista! – Outbound-soittokampanjan hyödyt 

    Moni luulee, että outbound-kampanja tarkoittaa puhelinmyyntiä. Todellisuus on monipuolisempi!

  • Iloinen ulkoistettu asiakaspalvelu onnistuu coachingin avulla

    Ulkoistettu asiakaspalvelu on kohtaamisia asiakkaiden ja asiakaspalveluagenttien välillä. Laadukas coaching pitää huolen siitä, että asiakaspalveluagentit viihtyvät ja pärjäävät työssään.