Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Säästä aikaa potilastyöhön hammashoidon asiakaspalvelun ulkoistamisella

    Hammashoidon asiakaspalvelun ulkoistamisella tuloksia. Ulkoistettu outbound-asiakaspalvelu sopii sekä pienelle että suurelle hammaslääkäriasemalle.

  • Avaca on nyt DialOk – Nimi muuttuu, palvelu pysyy

    Avaca on nyt DialOk. Vahvistamme brändinäkyvyyttämme ja keskitämme toimintoja yhden brändin alle. Sisaryhtiöt Avaca ja DialOk yhdistävät brändinsä. Asiakassuhteemme säilyvät ennallaan.  

  • DialOk:n varautuminen sähkökatkoihin

    DialOk:n palvelutuotannossa käytettävä infrasturktuuri on varmennettu mahdollisten sähkön jakelussa tapahtuvien häiriöiden osalta.

  • IVR eli äänivalikko parantaa asiakaskokemusta ja lyhentää jonotusaikoja

    IVR eli äänivalikko on asiakaspalvelun tehostaja, jonka avulla voidaan muun muassa lyhentää jonotusaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.

  • Tiedätkö kuinka usein yrityksesi puhelin soi? – Kattava raportointi auttaa parantamaan asiakaspalvelua 

    Haluaisitko saada parempaa tietoa siitä, miten paljon yhteydenottoja yritykseesi tulee ja mistä syistä asiakkaat ottavat yhteyttä? Kattava raportointi auttaa löytämään pullonkaulat ja parantamaan asiakaskokemusta. 

  • Hammaslääkäri, katsastus, autohuolto… Ulkoistettu ajanvaraus ja muistutukset outbound-soittokampanjalla 

    Miten voit pitää huolen siitä, että asiakkaasi tulevat uudelleen? Muistavatko asiakkaasi palata määräaikaishuoltoon tai varata uuden hammashoitoajan?

  • Vaihteen puheluista yli 10% voi olla kalastelupuheluita – kalastelupuheluiden tunnistaminen puhelinvaihteessa 

    Kalastelupuheluiden tunnistaminen puhelinvaihteessa – vaihteen puheluista yli 10% voi olla kalastelupuheluita.

  • Takaisinsoittopalvelun nopeus – DialOk:lla 94 % takaisinsoitoista tapahtuu 10 minuutin kuluessa 

    Mikä on takaisinsoittopalvelun nopeus? DialOk pitää huolen siitä, että takaisinsoittopalvelu onnistuu oikeasti eikä asiakaskokemus kärsi.

  • Ylivuoto avuksi, kun oman asiakaspalvelun resurssit eivät riitä

    Hoidatko asiakaspalvelua oman henkilöstön voimin, mutta aina resurssit eivät riitä ja lomat sekä sairastumiset sekoittavat pakkaa. Ota ylivuoto avuksi.