Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • CSAT, CES vai NPS? Asiakaskokemuksen mittarit selitettynä

    CES-tutkimus, NPS-mittarit, CSAT-pisteytys… Asiakaskokemuksen mittarit vilisevät erilaisia kirjainlyhenteitä. Mitä ne tarkoittavat, miten niiden tuloksia tulkitaan ja mihin tarkoitukseen mikäkin mittari sopii?

  • Miten tunnistaa kalastelupuhelut? Phishing-puhelut tavoittelevat rikoshyötyä

    Miten tunnistaa kalastelupuhelut? Phishing eli tietojenkalastelu on rikollista toimintaa, jolla yritetään saada haltuun luottamuksellisia tietoja. DialOk:n vaihteenhoitajat on koulutettu tunnistamaan tietojenkalastelu.

  • Asiakaspalvelun trendit vuonna 2023

    Miten asiakaspalvelun tavat ja teknologiat kehittyvät? Lue ennusteemme asiakaspalvelun trendeistä tulevana vuonna!

  • Hammaslääkäriaseman asiakaspalvelu ja ajanvaraus tehostui outbound-soittokampanjoilla 

    Keskisuuri hammaslääkärikeskus kaipasi helpotusta asiakaspalvelun resurssipulaan. Ulkoistettu ajanvaraus vähensi henkilöstön työkuormaa ja paransi ajanvarausastetta.

  • Säästä aikaa potilastyöhön hammashoidon asiakaspalvelun ulkoistamisella

    Hammashoidon asiakaspalvelun ulkoistamisella tuloksia. Ulkoistettu outbound-asiakaspalvelu sopii sekä pienelle että suurelle hammaslääkäriasemalle.

  • DialOk tukee joululahjoituksella Pelastakaa Lapset ry:tä

    Tänä vuonna tuemme kotimaan lapsia yhdessä Pelastakaa Lapset ry:n kanssa. Lahjoitimme joulumuistamisiin varatut varat vähävaraisten lapsiperheiden tukemiseen.

  • Avaca on nyt DialOk – Nimi muuttuu, palvelu pysyy

    Avaca on nyt DialOk. Vahvistamme brändinäkyvyyttämme ja keskitämme toimintoja yhden brändin alle. Sisaryhtiöt Avaca ja DialOk yhdistävät brändinsä. Asiakassuhteemme säilyvät ennallaan.  

  • DialOk:n ulkoistettu asiakaspalvelu palvelee aina Suomesta – Osta työtä Suomeen -päivä 2.12.2022

    Osta työtä Suomeen -päivä kannustaa suosimaan kotimaisia palveluita. DialOk:n kotimainen ulkoistettu asiakaspalvelu tuotetaan aina Suomesta.

  • DialOk:n varautuminen sähkökatkoihin

    DialOk:n palvelutuotannossa käytettävä infrasturktuuri on varmennettu mahdollisten sähkön jakelussa tapahtuvien häiriöiden osalta.