Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Tukipalveluiden ulkoistaminen sopii moneen tilanteeseen. Ulkoistettu back office varmistaa sen, että rutiininomainen hallintotyö tulee tehdyksi huolella.
Investointi asiakkaiden kontaktointiin voi tuoda mukanaan moninkertaisen tuoton. Lue tästä, miten!
Palveletko asiakkaitasi oikeaan aikaan? Voisitko parantaa asiakaskokemusta tarjoamalla entistä laajempaa palveluaikaa?
Miten asiakaspalvelun kuluja voi vähentää?
Vaikean asiakkaan käsitteleminen on arvokas taito jokaiselle asiakaspalvelijalle. Asiantuntija kertoo, miten hankalista tilanteista selvitään.
CES-tutkimus, NPS-mittarit, CSAT-pisteytys… Asiakaskokemuksen mittarit vilisevät erilaisia kirjainlyhenteitä. Mitä ne tarkoittavat, miten niiden tuloksia tulkitaan ja mihin tarkoitukseen mikäkin mittari sopii?
Miten tunnistaa kalastelupuhelut? Phishing eli tietojenkalastelu on rikollista toimintaa, jolla yritetään saada haltuun luottamuksellisia tietoja. DialOk:n vaihteenhoitajat on koulutettu tunnistamaan tietojenkalastelu.
Miten asiakaspalvelun tavat ja teknologiat kehittyvät? Lue ennusteemme asiakaspalvelun trendeistä tulevana vuonna!
Keskisuuri hammaslääkärikeskus kaipasi helpotusta asiakaspalvelun resurssipulaan. Ulkoistettu ajanvaraus vähensi henkilöstön työkuormaa ja paransi ajanvarausastetta.