Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Tässä artikkelissa kerromme, mitä ovat ulkoistamisen hyödyt ja miten ne ovat näkyneet omien asiakkaidemme arjessa.
Huono asiakaspalvelu karkottaa asiakkaat. Tässä vinkkejä asioista, jotka heikentävät asiakaspalvelusi laatua.
Työtyytyväisyyskyselyssä esihenkilötyön merkitys korostuu vastauskeskustyössä.
Yritysasiakaspalvelun ja kuluttaja-asiakaspalvelun erot lyhyesti.
Perinteiseen tapaamme olemme lahjoittaneet yhteistyökumppanien muistamisiin tarkoitetut varat hyvään tarkoitukseen.
Monikanavaiseen asiakaspalveluun erikoistunut DialOk ja ohjelmistoyritys Visma Real Estate ovat solmineet yhteistyösopimuksen.
Asiakaskokemuksen mittaaminen – miten sen voisi aloittaa? Lue artikkeli, niin tiedät.
Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa Helsingin Scandic Marina Congress Centerissä 22.11.2023.
Vanha sanonta pitää paikkansa, mutta ei ehkä sillä tavalla kuin moni ajattelee.