Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Tuemme joululahjoituksella apua tarvitsevia perheitä

    Perinteiseen tapaamme olemme lahjoittaneet yhteistyökumppanien muistamisiin tarkoitetut varat hyvään tarkoitukseen.

  • DialOk osaksi Visma Real Estaten yhteistyökumppaniverkostoa 

    Monikanavaiseen asiakaspalveluun erikoistunut DialOk ja ohjelmistoyritys Visma Real Estate ovat solmineet yhteistyösopimuksen.

  • Miten asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa? 

    Asiakaskokemuksen mittaaminen – miten sen voisi aloittaa? Lue artikkeli, niin tiedät.

  • Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa!

    Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa Helsingin Scandic Marina Congress Centerissä 22.11.2023.

  • Onko asiakas aina oikeassa?

    Vanha sanonta pitää paikkansa, mutta ei ehkä sillä tavalla kuin moni ajattelee.

  • Miten herättää asiakkaiden luottamus verkkokaupassa?

    Luottamus verkkokaupassa on kaupanteon edellytys.

  • Verkkokaupan asiakaspalvelun kanavat – hanskaatko kaikki nämä?

    Monikanavainen asiakaspalvelu tukee asiakkaiden erilaisia ostopolkuja, ja varmistaa sen, että verkkokauppasi palvelee asiakkaita heidän haluamissaan kanavissa.

  • Verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistaminen – 6 hyötyä

    Miksi verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistaminen kannattaa?

  • Verkkokaupan asiakaskokemus – 6 vinkkiä

    Toimivammalla verkkokaupalla enemmän kauppaa. Miten parantaa asiakaskokemusta verkkokaupassa ja erottautua erinomaisen asiakaspalvelun avulla? Kerromme 6 vinkkiä!