Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Mietityttääkö ulkoistettu asiakaspalvelu? – 4 kysymystä ja vastausta ulkoistamisesta

    Asiakaspalvelun ulkoistamisessa hallinta ei häviä, mutta huolet häviävät. Mietityttääkö asiakaspalvelun ulkoistaminen? Senior Customer Success Manager Elisa Laurila vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin ulkoistetun asiakaspalvelun, vaihteenhoidon ja outboundin tiimoilta!

  • ”Paras asiakaskokemus syntyy asiakkaan kuuntelemisesta”, kertoo asiakaspalveluagentti Mikko Kärkkäinen

    Palvelukeskuksissa jokainen päivä on erilainen eikä koskaan tule tylsää. Haastattelimme asiakaspalveluagenttina työskentelevää Mikko Kärkkäistä, joka kertoo, miten ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy.

  • Onko yritykselläsi saavutettava asiakaspalvelu? – Monikanavainen asiakaspalvelu parantaa saavutettavuutta

    Saavutettava asiakaspalvelu ottaa huomioon asiakkaiden erilaiset tarpeet. Tässä artikkelissa kerromme, miten asiakaspavelun voi tehdä paremmin saavutettavaksi.

  • DialOk on mukana Avainlipun radiokampanjassa

    DialOk on mukana Avainlipun radiokampanjassa 29.11.-12.12.2021, joka kuuluu Nelonen Median kahdeksalla radiokanavalla (Radio Suomipop, Radio Rock, Loop, HitMix, Aito Iskelmä, Me Naiset Radio, Helmi Radio ja GrooveFM) Kuuntele radiomainoksesta mitä Suomalainen työ merkitsee meille ja millaisia palveluita sekä asiakaskokemuksia DialOk tuottaa päivittäin. Ja/tai bongaa mainos radiosta!

  • SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat

    SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat ja samalla työskentelytapoja muutetaan joustavammaksi.

  • DialOk 20 vuotta!

    DialOk:n taival on kulkenut puhelinvaihteiden ja asiakaspalveluratkaisujen parissa jo pitkän matkan.