
Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Tänä vuonna tuemme kotimaan lapsia yhdessä Pelastakaa Lapset ry:n kanssa. Lahjoitimme joulumuistamisiin varatut varat vähävaraisten lapsiperheiden tukemiseen.
Osta työtä Suomeen -päivä kannustaa suosimaan kotimaisia palveluita. DialOk:n kotimainen ulkoistettu asiakaspalvelu tuotetaan aina Suomesta.
DialOk:n palvelutuotannossa käytettävä infrasturktuuri on varmennettu mahdollisten sähkön jakelussa tapahtuvien häiriöiden osalta.
IVR eli äänivalikko on asiakaspalvelun tehostaja, jonka avulla voidaan muun muassa lyhentää jonotusaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.
Haluaisitko saada parempaa tietoa siitä, miten paljon yhteydenottoja yritykseesi tulee ja mistä syistä asiakkaat ottavat yhteyttä? Kattava raportointi auttaa löytämään pullonkaulat ja parantamaan asiakaskokemusta.
Miten voit pitää huolen siitä, että asiakkaasi tulevat uudelleen? Muistavatko asiakkaasi palata määräaikaishuoltoon tai varata uuden hammashoitoajan?