Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Miten valita ulkoistuskumppani asiakaspalveluun?

    Asiakaspalvelun ulkoistaminen onnistuu parhaiten avoimella ja keskustelevalla yhteistyöllä.

  • Mikä on asiakaskokemus?

    Asiakaskokemus ei ole pelkästään asiakaspalvelutiimin asia.

  • Miksi yrityksen puhelinvaihde kannattaa ulkoistaa? 

    Ammattimainen vaihteenhoitaja on nopea, tehokas ja asiakaslähtöinen.

  • Asiakaspalvelu ja monikanavainen myynti, voittava yhdistelmä

    Myynnin ja asiakaspalvelun yhteistyö tuottaa sitoutuneempia asiakkaita.

  • Asiakastutkimus puhelimessa – Pysy asiakkaiden pulssilla outboundin avulla

    Ulkoistettu asiakastutkimus on hyvä vaihtoehto, jos tutkimuksen tekemiseen ei löydy omia resursseja.

  • Asiakaspalvelun tehokkuus – Mikä on realistinen palvelutaso?

    Palvelutaso kuvaa sitä, miten moneen puheluun asiakaspalvelussa on ehditty vastaamaan tietyn ajanjakson sisällä.

  • Asiakaspalvelutaidot puhelimessa 

    Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.

  • Outbound on myynnillistä asiakaspalvelua – Esittelyssä DialOk:n outbound-tiimi

    Outbound-asiakkuudenhoito vaatii sosiaalista, rohkeaa ja myynnillistä asiakaspalveluasennetta.

  • Kesä kuuma, puhelinlinjat kuumemmat? – Ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa lomakaudella

    Nyt on oikea aika valmistautua kesään. Anna myös asiakkaillesi mahdollisuus nauttia kesästä huolettomasti.