Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Ulkoistettu asiakastutkimus on hyvä vaihtoehto, jos tutkimuksen tekemiseen ei löydy omia resursseja.
Palvelutaso kuvaa sitä, miten moneen puheluun asiakaspalvelussa on ehditty vastaamaan tietyn ajanjakson sisällä.
Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.
Outbound-asiakkuudenhoito vaatii sosiaalista, rohkeaa ja myynnillistä asiakaspalveluasennetta.
Nyt on oikea aika valmistautua kesään. Anna myös asiakkaillesi mahdollisuus nauttia kesästä huolettomasti.
Tässä artikkelissa kerromme, mitä ovat ulkoistamisen hyödyt ja miten ne ovat näkyneet omien asiakkaidemme arjessa.
Huono asiakaspalvelu karkottaa asiakkaat. Tässä vinkkejä asioista, jotka heikentävät asiakaspalvelusi laatua.
Työtyytyväisyyskyselyssä esihenkilötyön merkitys korostuu vastauskeskustyössä.
Yritysasiakaspalvelun ja kuluttaja-asiakaspalvelun erot lyhyesti.