Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Asiakaspalvelun ulkoistaminen onnistuu parhaiten avoimella ja keskustelevalla yhteistyöllä.
Asiakaskokemus ei ole pelkästään asiakaspalvelutiimin asia.
Ammattimainen vaihteenhoitaja on nopea, tehokas ja asiakaslähtöinen.
Myynnin ja asiakaspalvelun yhteistyö tuottaa sitoutuneempia asiakkaita.
Ulkoistettu asiakastutkimus on hyvä vaihtoehto, jos tutkimuksen tekemiseen ei löydy omia resursseja.
Palvelutaso kuvaa sitä, miten moneen puheluun asiakaspalvelussa on ehditty vastaamaan tietyn ajanjakson sisällä.
Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.
Outbound-asiakkuudenhoito vaatii sosiaalista, rohkeaa ja myynnillistä asiakaspalveluasennetta.
Nyt on oikea aika valmistautua kesään. Anna myös asiakkaillesi mahdollisuus nauttia kesästä huolettomasti.