Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Joululahjoituksemme tukee Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry:tä

    Hope on vuonna 2009 perustettu kotimainen avustusjärjestö, jonka tavoitteena on synnyttää konkteettinen hyvän kierre ja antaa lapsille tasa-arvoisemmat mahdollisuudet arkeen.

  • DialOk palvelee aina Suomesta käsin – Osta työtä Suomeen -päivä 5.12.2024

    Osta työtä Suomeen -päivä kannustaa suosimaan kotimaisia palveluita. DialOk:n kotimainen ulkoistettu asiakaspalvelu tuotetaan aina Suomesta.

  • Asiakaspalvelu vuonna 2025 – Tekoäly yhdistettynä inhimilliseen vuorovaikutukseen 

    Vuonna 2025 tekoälyltä asiakaspalvelussa odotetaan ulosmitattavia hyötyjä.

  • Vastauskeskukset esittelyssä – ulkoistettu asiakaspalvelu Avainlippu-merkillä

    Osta työtä Suomeen -päivän kynnyksellä esittelemme DialOk:n vastauskeskukset ja keitä meillä DialOk:lla työskentelee. 

  • DialOk hyödyntää tekoälyä asiakaspalvelun tehostamisessa

    Tekoälyavusteinen asiakaspalvelu tarjoaa parempaa asiakaskokemusta ja tehokkaampia prosesseja.

  • Asiakaspalvelutyö antaa buustia uralle – DialOk:laiset kertovat

    Asiakaspalvelu on yleispätevä ammatti, joka opettaa kommunikoimaan ihmisten kanssa.

  • Asiakaspalvelun ulkoistaminen vs. Asiakaspalvelu omalla tiimillä: Kumpi kannattaa?

    Aina ei ole pakko valita jompaakumpaa, vaan asiakaspalvelun ulkoistettu ylivuoto on monelle sopiva ratkaisu.

  • Email-asiakaspalvelu on osa hyvän asiakaspalvelun palettia 

    Myös sähköpostiasiakaspalvelu voidaan ulkoistaa. Lue tästä!

  • Kanavastrategia asiakaspalvelussa – Monikanavaisuus vaatii suunnitelmallisuutta

    Kanavastrategia määrittelee käytössä olevat asiakaspalvelukanavat ja niiden tarkoituksen.