Avaca on nyt DialOk – Nimi muuttuu, palvelu pysyy

Avaca on nyt DialOk

Vahvistamme brändinäkyvyyttämme ja keskitämme toimintoja yhden brändin alle. Sisaryhtiöt Avaca ja DialOk yhdistävät brändinsä. Asiakassuhteemme säilyvät ennallaan.

Avaca Oy tuottaa ensiluokkaisia ulkoistetun asiakaspalvelun ja vaihteenhoidon ratkaisuja yhdessä sisaryhtiömme Oy DialOk Communications Finlandin kanssa. Olemme osa SFG Yhtiöt Oy -konsernia.

Tavoitteemme on suoraviivaistaa ja selkeyttää toimintaamme asiakkaiden kanssa. Tästä syystä toimimme jatkossa yhden brändin ja palvelukokonaisuuden alla.

Muutos ei vaikuta asiakassuhteisiin liittyviin sopimuksiin, palveluihin, hinnoitteluun tai asiakkaidemme hoitoon. Asiakkaitamme palvelevat jatkossakin samat tutut yhteyshenkilöt ja iloiset asiakaspalvelun ammattilaiset, mutta jatkossa DialOk:n nimen alla. Juridisesti Avacan nimi muuttuu 1.1.2023 alkaen DialOk Personal Oy:ksi.

Huomaa kuitenkin seuraavat asiat

Avacan verkkosivut lakkautetaan alkuvuoden 2023 aikana ja tavoitat meidät jatkossa verkosta osoitteesta www.dialok.fi.

Sosiaalisessa mediassa toimimme nimellä DialOk Communications Finland. Asiakaspalvelumme sähköposti on jatkossa asiakaspalvelu@dialok.fi ja puhelinnumeromme 09 576 69 870. Henkilöstön sähköpostit ovat jatkossa muotoa etunimi.sukunimi@dialok.fi.

Muutos saattaa vaatia yksittäisiltä asiakkailta muutoksia esimerkiksi käyttäjätunnusten osalta. Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä asiakkaisiin, joilta vaaditaan toimenpiteitä.