Affärsprocesserna kräver finslipning 

För att ett företag ska vara produktivt är det viktigt att processerna är optimalt effektiva och ändamålsenliga. 

Vi erbjuder mätningar av kundupplevelsen och backoffice-tjänster för att stödja din affärsutveckling. Läs mer om våra tilläggstjänster. 

ulkoistettu back office DialOk:lta
asiakaspalvelu

Backoffice -tjänster 

Rutinmässiga kontorsuppgifter och dokumentering kan ibland bli ogjorda. 

Växande pappershögar, hängande register och viktiga uppdateringsuppgifter är viktiga för kontorets dagliga liv och synlig verksamhet. 

Hur ser ditt företags backoffice ut? DialOks backoffice hjälpande händer är lämpade för projektbaserat och rutinmässigt kontorsarbete 

Mätning av kundupplevelsen 

Alla företag vill leverera en förstklassig kundupplevelse. Men serviceupplevelsen kan se helt annorlunda ut för dina kunder än vad den gör inom företaget. 

Håller ditt företag sina kundlöften? Fråga dina kunder så får du veta var dina framgångar och brister ligger. 

vaihteenhoidon analytiikka ja data

Kolla in våra kundberättelser