Kundservice och tidsbokning för K1-besiktningen 

Tuotamme K1 Katsastukselle asiakas- ja ajanavarauspalvelun.

Kundservice och tidbokning av hög kvalitet 

Inom besiktningsbranschen är konkurrensen hård och kundvården viktig. Du måste vara tillgänglig via flera olika kanaler och på det sätt som just dina kunder vill. 

K1 Katsastus investerar kontinuerligt i sin kund- och tidbokningstjänst och lägger upp höga mål. Korta svarstider, hög kvalitet och kundservice via flera kanaler är nyckelfaktorer. Kunden måste erbjudas det lämpligaste sättet för dem att kontakta oss.  

Ett servicepaket just för oss 

Avaca,numera DialOk, har tagit hand om K1 Katsastus kundkontakter sedan 2012. Under partnerskapet har kundservicen blivit effektivare och verksamheten har utvecklats. Den viktigaste indikatorn har varit ökningen av kärnverksamheten, dvs. ökningen av bokade tider för periodiska besiktningar. 

Det var lätt för K1 Katsastus att välja DialOk, eftersom lösningsförslagen var tydliga och stödde K1 Katsastus verksamhet. Servicepaketet har byggts upp individuellt för att uppfylla K1 Katsastus behov. 

K-besiktningen har genom åren blivit en pionjär inom kvalitativ kundservice i sina kunders ögon. På denna väg har DialOk spelat en betydande roll.

– Ville Rutanen, Marknadschef, K1 Katsastus

Flerkanalig och omtyckt kundservice 

Förutom den traditionella kundtjänsten via telefon erbjuder K1 Katsastus sina kunder en chattjänst, som har fått mycket positiv feedback. Kunderna tycker att onlinetjänsten är ett enkelt och bekvämt sätt att ställa frågor och boka tid. 

”Under årens lopp har K1 Katsastus blivit en föregångare inom högkvalitativ kundservice i kunders ögon. DialOk har spelat en viktig roll på denna resa. När kundservice outsourcas till en skicklig professionell uppnås betydande resultat, säger Ville Rutanen, marknadschef på K1 Katsastus. 

Läs våra andra kundberättelser