Kundlöftena förpliktar
Cityvarasto Oyj erbjuder innovativa och praktiska tjänster för uthyrning av små lagerlokaler. Kunderna har tillgång till lagret varje dag mellan 05:30 och 00:00, så tjänsten måste vara tillgänglig nästan dygnet runt. Tack vare nätbutiken är det möjligt hyra lagerlokaler 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.
”Ett av Cityvarastos kundlöften är att du alltid kan nå oss”, säger Paula Nordgren, Cityvarastos marknadsförings- och försäljningsdirektör.
Cityvarasto har också en egen kundtjänst som är tillgänglig vardagar kl. 8.00-17.00. DialOk:s kundtjänst hjälper till när Cityvarastos egen kundtjänst inte är öppen eller när servicekanalerna är överbelastade. På så sätt kan Cityvarasto hålla sitt kundlöfte!
Ett av Cityvarastos kundlöften är att du alltid kan nå oss.
Kundservicemedarbetare som en del av Cityvarasto-teamet
”Med DialOk har vi kunnat betjäna vårt växande antal kunder bättre och snabbare. Genom ett långt samarbete har DialOk blivit en del av vårt eget team. DialOks kundtservicemedarbetare är riktiga proffs som löser även de mest krävande fallen smidigt. Samarbetet har varit öppet och pålitligt”, fortsätter Paula.
”DialOks samtalsinspelningar har gjort det möjligt för oss att garantera en hög kvalitet på kundservicen och ytterligare förbättra vår verksamhet. Samarbetet med teamet som koordinerar kundservicen fungerar bra. Diskussionen är direkt och saker och ting diskuteras med sina rätta namn”, säger Paula Nordgren.
”Behovet av förändringar beaktas och det som överenskommits har genomförts och godkänts mycket snabbt. Vi har också fått bra utvecklingsidéer från DialOk, som har hjälpt oss att på konkreta sätt uppfylla våra kundlöften”, säger Jani Mäkilä, försäljningschef på Cityvarasto.
Läs våra andra kundberättelser
-
”Jag kan lita på att kundtjänsten är igång” – New Nordics kundberättelse
”Jag kan lita på att kundtjänsten är igång” – New Nordics kundberättelse
-
Outsourcad backoffice-tjänst sparar resurser – Traficoms kundberättelse
Outsourcing av säsongsbetonade uppgifter sparar resurser för annat arbete. DialOk sköter handläggningen av ansökningar om registrering av vattenskotrar.
-
One-stop telefonväxeltjänster för Autokeskus
Telefonväxeltjänster för Autokeskus. DialOk och dess systerbolag Line Carrier hanterar Autokeskus mobiltjänster och resurser för växeltjänster på ett enda ställe.