
Liiketoiminnan prosesseissa riittää hiottavaa
Yrityksen tuottavuuden vuoksi on tärkeää, että yrityksen toimintatavat ovat optimaalisen tehokkaita ja tarkoitustaan palvelevia.
Tarjoamme liiketoimintasi kehityksen tueksi asiakaskokemuksen mittarit sekä back office -palvelut. Tutustu lisäpalveluihimme.

Back Office -palvelut
Toimiston rutiinitehtävät ja silpputyöt jäävät usein vaille aktiivista tekijää.
Kasvavat paperipinot, roikkuvat kirjaukset ja tärkeät päivitystyöt ovat kuitenkin toimiston arjelle ja näkyville toiminnoille tärkeitä.
Miltä sinun yrityksesi back office näyttää? DialOk:n apukädet taipuvat projektiluontoisiin sekä rutiininomaisiin avustaviin toimistotöihin.
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Jokainen yritys haluaa tuottaa ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Palvelukokemus voi kuitenkin näyttäytyä asiakkaillesi hyvin erilaisena, kuin miltä se näyttää yrityksen sisällä.
Lunastaako yrityksesi asiakaslupauksensa? Kysy asiakkailta, niin tiedät, missä onnistumiset ja epäkohdat piilevät.

Lue lisää asiakaskokemuksen parantamisesta
-
Asiakaspalvelun trendit vuonna 2023
Miten asiakaspalvelun tavat ja teknologiat kehittyvät? Lue ennusteemme asiakaspalvelun trendeistä tulevana vuonna!
-
Hammaslääkäriaseman asiakaspalvelu ja ajanvaraus tehostui outbound-soittokampanjoilla
Keskisuuri hammaslääkärikeskus kaipasi helpotusta asiakaspalvelun resurssipulaan. Ulkoistettu ajanvaraus vähensi henkilöstön työkuormaa ja paransi ajanvarausastetta.
-
Säästä aikaa potilastyöhön hammashoidon asiakaspalvelun ulkoistamisella
Ulkoistettu outbound-asiakaspalvelu sopii sekä pienelle että suurelle hammaslääkäriasemalle.