
Liiketoiminnan prosesseissa riittää hiottavaa
Yrityksen tuottavuuden vuoksi on tärkeää, että yrityksen toimintatavat ovat optimaalisen tehokkaita ja tarkoitustaan palvelevia.
Tarjoamme liiketoimintasi kehityksen tueksi asiakaskokemuksen mittarit sekä back office -palvelut. Tutustu lisäpalveluihimme.

Back Office -palvelut
Toimiston rutiinitehtävät ja silpputyöt jäävät usein vaille aktiivista tekijää.
Kasvavat paperipinot, roikkuvat kirjaukset ja tärkeät päivitystyöt ovat kuitenkin toimiston arjelle ja näkyville toiminnoille tärkeitä.
Miltä sinun yrityksesi back office näyttää? DialOk:n apukädet taipuvat projektiluontoisiin sekä rutiininomaisiin avustaviin toimistotöihin.
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Jokainen yritys haluaa tuottaa ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Palvelukokemus voi kuitenkin näyttäytyä asiakkaillesi hyvin erilaisena, kuin miltä se näyttää yrityksen sisällä.
Lunastaako yrityksesi asiakaslupauksensa? Kysy asiakkailta, niin tiedät, missä onnistumiset ja epäkohdat piilevät.

Lue lisää asiakaskokemuksen parantamisesta
-
Vaikeat asiakaspalvelutilanteet – 7 askelta haastavan asiakkaan kohtaamiseen
Vaikean asiakkaan käsitteleminen on arvokas taito jokaiselle asiakaspalvelijalle. Asiantuntija kertoo, miten hankalista tilanteista selvitään.
-
CSAT, CES vai NPS? Asiakaskokemuksen mittarit selitettynä
CES-tutkimus, NPS-mittarit, CSAT-pisteytys… Asiakaskokemuksen mittarit vilisevät erilaisia kirjainlyhenteitä. Mitä ne tarkoittavat, miten niiden tuloksia tulkitaan ja mihin tarkoitukseen mikäkin mittari sopii?
-
Miten tunnistaa kalastelupuhelut? Phishing-puhelut tavoittelevat rikoshyötyä
Miten tunnistaa kalastelupuhelut? Phishing eli tietojenkalastelu on rikollista toimintaa, jolla yritetään saada haltuun luottamuksellisia tietoja. DialOk:n vaihteenhoitajat on koulutettu tunnistamaan tietojenkalastelu.