autoalan yrityksille 1

Ulkoistettu asiakaspalvelu autoalan yrityksille

Autoalan yrittäjä, tuottaako asiakaspalvelu hankaluuksia? Ei hätää – ulkoistettu asiakaspalvelu voi auttaa. Asiakaspalvelun ulkoistaminen ammattilaisille auttaa parantamaan asiakaskokemusta, lyhentämään vastausaikoja ja säästää henkilöstösi aikaa tuottavaan työhön.  

Monissa autokorjaamoissa ja katsastusasemilla asiakaspalvelua hoidetaan työn ohessa ja puhelimeen vastataan, kun ehditään. Tämä voi heikentää asiakaskokemusta ja karkottaa asiakkaita. Jos puhelimeen ei vastata, asiakas siirtyy nopeasti etsimään palvelua muualta.  

Ulkoistettu asiakaspalvelu helpottaa arkea ja parantaa asiakaskokemusta 

Ulkoistetun asiakaspalvelun ansiosta voit säästää henkilöstösi aikaa tuottavaan työhön ja varmistaa samalla sen, että kaikki asiakkaat saavat palvelua. Ulkoistettu asiakaspalvelu huolehtii puheluihin vastaamisesta ja ajanvarausten tekemisestä.  

Ulkoistettu asiakaspalvelu voidaan toteuttaa kokonaisvaltaisena ratkaisuna, jossa kaikki asiakaspalvelukontaktit käsitellään ulkoistettujen asiakaspalvelijoiden toimesta. Osittainen ulkoistus palvelee, jos asiakaspalvelun haluaa hoitaa ensisijaisesti itse mutta tarvitsee apua ruuhka-aikoina tai virka-aikojen ulkopuolella. 

Ulkoistettu ajanvaraus on saumaton osa yrityksen omaa asiakaspalvelua. Ajanvaraukset voidaan tallentaa suoraan yrityksen omaan ajanvarausjärjestelmään. Ulkoistamalla ja keskittämällä saadaan luotua yhtenäinen ja brändinmukainen palvelumalli läpi asiakaspalvelukanavien. Voimme tarjota myös perusneuvontaa, joka vähentää toimipisteiden kuormitusta.  

Ulkoistettu asiakaspalvelu voidaan toteuttaa monin eri tavoin asiakasyrityksen tarpeiden mukaan. Lue lisää asiakaspalvelun ulkoistamisesta: 

autoalan yrityksille 2

Tavoitettavuusratkaisu autoalan tarpeisiin 

DialOk:lla on vuosien kokemus yhteistyöstä katsastus- ja autoalan yritysten kanssa. Pitkä kokemus auttaa ymmärtämään toimialakohtaisia haasteita. Autamme mielellämme suunnittelemaan tavoitettavuusratkaisun juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.  

Asiakaspalvelun ulkoistaminen sopii hyvin autoalan yrityksille: 

  • Autokauppa
  • Kuljetus ja logistiikka
  • Katsastus
  • Autojen huolto ja korjaus
ulkoistettu asiakaspalvelu autoalan yrityksille

Tarpeisiisi räätälöity asiakaspalveluratkaisu 

DialOk on iloisen asiakaspalvelun ammattilainen. Uskomme, että tehokkuus syntyy toimivien järjestelmien sekä palveluosaamisen yhdistelmänä.  

Räätälöimme tavoitettavuusratkaisun aina asiakaskohtaisesti ja reagoimme tarvittaessa nopeasti tilannekohtaisiin muutoksiin. Asiakaspalvelun laatu ja tehokkuus varmistetaan asiakaspalvelijoiden säännöllisellä koulutuksella. Nimetty Customer Success Manager varmistaa sujuvan yhteistyön.  

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin

Autokeskukselle vaihdepalvelut yhdeltä luukulta

”Yhteistyö on ollut todella hyvää. Ymmärrämme toisiamme ja olemme saaneet paljon aikaiseksi melko nopealla aikajänteellä. Line Carrierin ja DialOk:n kanssa tehtävän yhteistyön myötä on pystytty löytämään sellainen kokonaisratkaisu, mikä palvelee koko puheluliikennettä ja asiakkaiden kontaktointia”, Tomi Valasvuo kiteyttää.


Virtaviivainen ajanvarauspalvelu HelppoKatsastukselle

Ajatus ulkoistamisesta syttyi halusta panostaa laadukkaampaan palveluun, jota ammattilainen voisi tarjota.

Auton katsastus ei ole ostajan näkökulmasta se houkuttavin ostos, joten ostoprosessista on tehtävä mahdollisimman vaivaton. DialOk on HelppoKatsastukselle tärkeä kumppani mahdollistaessaan yrityksen toimipisteiden sujuvan ajanvarauksen ja asiakaspalvelun puhelimessa ja chatissa.


Ulkoistettu asiakaspalvelu voisi helpottaa sinunkin urakkaasi

Yritysmyyntimme auttaa mielellään!

Yritysmyyntimme auttaa mielellään kartoittamaan tilanteesi ja auttaa oikean räätälöidyn ratkaisun suunnittelussa. Täytä lomake ja myyjämme on sinuun pian yhteydessä.