Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • DialOk 20 vuotta!

    DialOk:n taival on kulkenut puhelinvaihteiden ja asiakaspalveluratkaisujen parissa jo pitkän matkan. 

  • Lisääntynyt etätyö muutti asiakaspalvelun arkea

    Asiakaspalveluagenttiemme työ sujuu myös etätyönä. Agenttimme ovat olleet ahkerasti työn touhussa ja soljuneet sulavasti kotikonttorin ja toimiston välillä.

  • Vaihdepalvelun ostajan opas

    Kun kontaktien määrä kasvaa, aletaan yrityksessä miettimään järkevää ratkaisua sisään tulevien puhelujen hoidolle. Pitäisikö ostaa vaihdepalvelu?

  • DialOk on Kauppalehti Menestyjä-yritys 2021

    DialOk täyttää Kauppalehti Menestyjä-kriteerit. Yritykset, jotka täyttävät Alma Talent Tietopalveluiden Menestyjä-kriteerit, kuuluvat toimialansa kärkikaartiin.

  • Miksi ja miten asiakaskokemusta kannattaa mitata?

    Asiakaskokemuksen mittaaminen on yritykselle kannattava sijoitus. Hyvä asiakaskokemus sitoo asiakasta yhä tiiviimmin brändiin ja tuotteeseen.

  • Ihminen ja tekoäly asiakaspalvelutyössä

    Miksi tekoälyn ja ihmisen yhdistelmään asiakaspalvelussa kannattaa nyt panostaa ja mitä siitä hyötyy?