
Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Moni luulee, että outbound-kampanja tarkoittaa puhelinmyyntiä. Todellisuudessa asiakkaille soittaminen voi olla esimerkiksi ajanvarauksia, muistutuksia, asiakastutkimuksia tai varainhankintaa.
Ulkoistettu asiakaspalvelu on kohtaamisia asiakkaiden ja asiakaspalveluagenttien välillä. Laadukas coaching pitää huolen siitä, että asiakaspalveluagentit viihtyvät ja pärjäävät työssään.
Mitä on monikanavainen asiakaspalvelu? Mihin sitä tarvitaan? Miten monikanavaisuus kannattaa toteuttaa? Näihin kysymyksiin löydät vastauksen tästä artikkelista.
Mutkaton ja helposti tavoitettava asiakaspalvelu on yksi pienen toimijan tärkeimmistä eduista.
Asiakaspuheluiden kuuntelu mahdollistaa läpinäkyvän asiakaspalvelun, paremman asiakaskokemuksen ja laadun kehittämisen. Customer Success Manager Eveliina Santahuhta kertoo puhelutallenteiden monista käyttötavoista.
Ulkoistetun asiakaspalvelun käyttöönotto kestää noin 4–6 viikkoa. DialOk:n vakiintunut palvelumalli varmistaa sen, että ulkoistusprosessi viedään toiveiden mukaisesti ja aikataulussa maaliin.